در این مطلب، ویدئو 2022 نحوه تعریف و استفاده از ساختارها (Struct) در متلب | آموزش متلب با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:05
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
01 =>03
سلام همه به این ویدیو در مورد ساختارها خوش آمدید،
2
03 =>05
3
05 =>07
کلمه ساده ای برای گفتن نیست، اما یک
4
07 =>09
مفهوم آسان برای درک
5
09 =>12
ساختار مخفف ساختار است و این
6
12 =>14
ساختارها مدیریت بهتری بر متغیرهای ما ارائه می دهند،
7
14 =>17
ما
8
17 =>18
چیزهایی را که مشابه هستند
9
18 =>21
در یک نام متغیر گروه بندی می کنیم
10
21 =>22
و سپس انتقال اینها
11
22 =>25
بین توابع بسیار آسان خواهد بود، در اینجا یک
12
25 =>27
مثال برای کمک به ایجاد انگیزه در این سوئیچ
13
27 =>30
از استفاده از نام متغیرهای فردی به
14
30 =>33
استفاده از ساختارها به عنوان
15
33 =>35
متغیرهای شما وجود دارد.
16
35 =>37
17
37 =>40
18
40 =>41
19
41 =>43
و موقعیت z
20
43 =>45
برای این دو ربات،
21
45 =>48
اما حالا اگر بخواهیم بدانیم
22
48 =>51
این دو ربات چقدر از هم فاصله دارند
23
51 =>53
، تابعی
24
53 =>55
به نام robodist تعریف می
25
55 =>57
کنیم و باید ورودی هایی
26
57 =>01:00
برای حل آن فاصله ارائه
27
01:00 =>01:02
کنیم، در اینجا تابع robodist است که من با آن آشنا شدم.
28
01:02 =>01:05
باید شش ورودی
29
01:05 =>01:09
x1 y1 z1 x2 y2 z2 بدهیم و سپس ادامه دهیم و
30
01:09 =>01:11
تفاوت ها را فراخوانی کنیم و هر کدام را مربع
31
01:11 =>01:12
کنیم
32
01:12 =>01:14
در حالی که همه آنها را جمع کنیم و سپس جذر را بگیریم
33
01:14 =>01:16
.
34
01:16 =>01:17
پس بیایید ادامه دهیم و این را اجرا کنیم که میتوانیم آن را
35
01:17 =>01:20
robo
36
01:20 =>01:22
dist بنامیم و سپس باید دستهای
37
01:22 =>01:25
از آرگومانها را ارائه کنیم، بنابراین باید x
38
01:25 =>01:27
jorge
39
01:27 =>01:28
y jorge
40
01:28 =>01:30
z jorge را ارائه کنیم
41
01:30 =>01:31
و اینجاست که این واقعا
42
01:31 =>01:32
خستهکننده میشود
43
01:32 =>01:34
x amigo
44
01:34 =>01:36
y یا mijo و z
45
01:36 =>01:38
هستند mijo
46
01:38 =>01:40
بسیار خوب، اگر اجرا کنیم، ببینیم آیا این
47
01:40 =>01:42
کار می کند، باز هم پاسخ خود را به عنوان 17.72 دریافت می کنیم،
48
01:42 =>01:45
49
01:46 =>01:48
این روش خوب است،
50
01:48 =>01:50
اما اکنون می توانید ببینید
51
01:50 =>01:52
چه می شود اگر ناگهان تصمیم
52
01:52 =>01:55
گرفتیم یک عنصر دیگر را به این اضافه کنیم چه می شد اگر
53
01:55 =>01:56
چهار بعد درست بود.
54
01:56 =>01:59
فضای چهار بعدی در ریاضیات ماتریس وجود دارد،
55
01:59 =>02:00
اگر کارمان با ربات ها تمام نشده باشد، فقط
56
02:00 =>02:02
با ماتریس ها سر و کار
57
02:02 =>02:04
داریم، حالا باید آرگومان های بیشتری را در اینجا اضافه
58
02:04 =>02:06
کنیم، باید هر بار آرگومان های بیشتری به این
59
02:06 =>02:08
تابع بدهیم و جامع می شود
60
02:08 =>02:10
،
61
02:10 =>02:11
بنابراین
62
02:11 =>02:13
ساختارهایی معرفی شده اند.