در این مطلب، ویدئو ANSYS Fluent: ایجاد صحنه و انیمیشن با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:35
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
02 =>06
در این نمایش شما در
2
06 =>07
مورد صحنه و قابلیت های انیمیشن راه حل
3
07 =>10
در یک sis fluent یاد خواهید گرفت یک صحنه
4
10 =>12
تلفیقی یا لایه بندی از گرافیک های مختلف
5
12 =>15
است.
6
15 =>17
7
17 =>20
8
20 =>22
با باز کردن
9
22 =>26
کادر محاورهای ایجاد صحنه، نامی به صحنه میدهم،
10
26 =>28
11
35 =>37
سپس طرحهای کانتور و برداری
12
37 =>39
را که قبلاً ایجاد کردهام انتخاب میکنم و
13
39 =>42
صحنه را
14
42 =>45
همانطور که قبلاً در اینجا نشان داده شده است نشان میدهد، فرض کنید
15
45 =>46
که اکنون میخواهم مش را در
16
46 =>49
این صحنه نیز بگنجانم تا
17
49 =>51
ببینم چگالی مش بر
18
51 =>53
نتایج من تأثیر میگذارد یا خیر، کادر محاورهای نمایش مش را باز میکنم
19
53 =>55
و سطوح
20
55 =>58
موجود در کانتور را انتخاب میکنم. نمیخواهم
21
58 =>01:00
چهرهها گنجانده شوند، بنابراین آنها را غیرفعال کنید و
22
01:00 =>01:03
23
01:03 =>01:05
با استفاده از این لغزنده شفافیت، شی جدید را به طور خودکار در صحنه فعال کنید.
24
01:05 =>01:08
25
01:08 =>01:10
26
01:12 =>01:14
27
01:14 =>01:16
28
01:16 =>01:18
کادر گفتگوی توصیف صحنه میتوانید
29
01:18 =>01:21
با کلیک کردن روی نوشتن
30
01:21 =>01:23
در تب روبان مشاهده، به آن دسترسی پیدا کنید، اکنون که
31
01:23 =>01:25
نحوه ایجاد صحنهها را به شما نشان
32
01:25 =>01:27
دادم، مراحل ایجاد یک انیمیشن راهحل را پوشش میدهم.
33
01:27 =>01:29
یک نکته کلیدی که باید
34
01:29 =>01:31
در نظر داشته باشید این است که شما نیاز دارید. برای تعریف
35
01:31 =>01:33
انیمیشن های راه حل پس از مقداردهی اولیه
36
01:33 =>01:36
مورد، اما قبل از شروع به تکرار،
37
01:36 =>01:38
به طوری که فلوئنت تصاویر مناسب
38
01:38 =>01:40
را در طول محاسبه ثبت کند، به
39
01:40 =>01:42
همین دلیل است که کادر گفتگوی تعریف انیمیشن
40
01:42 =>01:44
از طریق زبانه روبان حل
41
01:44 =>01:47
به جای تب پس از پردازش،
42
01:47 =>01:49
ابتدا باید باز شود. در
43
01:49 =>01:52
کادر گفتگوی تعریف انیمیشن میتوانید
44
01:52 =>01:54
نام انیمیشن خود را انتخاب
45
01:54 =>01:55
کنید که برای پخش انیمیشن در آینده مفید است،
46
01:55 =>01:58
زیرا این یک شبیهسازی گذرا است.
47
01:58 =>02:00
48
02:00 =>02:04
49
02:04 =>02:06
برای
50
02:06 =>02:08
تغییر نما در حین پخش
51
02:08 =>02:11
انیمیشن، دایرکتوری ذخیره سازی پیش فرض
52
02:11 =>02:12
مانند دایرکتوری کاری شما
53
02:12 =>02:15
و پنجره است شناسه مشخص میکند که
54
02:15 =>02:17
هنگام محاسبه راهحل، تصاویر انیمیشن کجا نمایش داده میشوند
55
02:17 =>02:19
،
56
02:19 =>02:21
لیست شیهای انیمیشن نشاندهنده
57
02:21 =>02:23
اشیاء گرافیکی موجود است که
58
02:23 =>02:25
میتوانید برای متحرک سازی انتخاب کنید، میتوانید فقط
59
02:25 =>02:28
یک شی را برای هر تعریف انیمیشن انتخاب کنید، اما
60
02:28 =>