در این مطلب، ویدئو ANSYS Spaceclaim Tutorials – PULL Module #4 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:21:46
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
پس با سلام و خوش آمد گویی به همه بینندگان،
2
03 =>05
بنابراین در ویدیوی حاضر در
3
05 =>08
مورد یکی از ویژگی های مهم
4
08 =>11
که استخر است صحبت خواهیم کرد، بنابراین اگر اینجا را در
5
11 =>15
بالای نوار ابزار نوار خود در پنل ویرایش مشاهده
6
15 =>17
کنید، ویژگی بسیار مهمی را پیدا خواهید کرد
7
17 =>18
که یک بار پر شده است.
8
18 =>21
طرح شما آماده است، سپس ما
9
21 =>24
از این ویژگی جالب برای
10
24 =>26
تبدیل آن طرح به یک مدل سه بعدی استفاده خواهیم کرد،
11
26 =>29
بنابراین اساساً برای جبران
12
29 =>30
13
30 =>33
مقیاس پیش نویس چرخشی یا کپی
14
33 =>35
اشیاء علاوه بر اینکه
15
35 =>38
به ترتیب استفاده می شود، استفاده می شود. برای ایجاد یک Chomper گرد
16
38 =>42
یا اکسترود کردن ویژگیها، بنابراین اکنون پنجره طراحی
17
42 =>44
یا میتوانید مشاهده کنید که پنجره گرافیکی
18
44 =>46
طرح را ارائه میدهد. فکر میکنم بیشتر
19
46 =>49
شبیه آخرین طرح ما است
20
49 =>51
که در آخرین ماژول برای یک طرح در
21
51 =>54
بخش ایجاد کردیم، من فقط تغییرات کمی انجام دادم. در اینجا
22
54 =>56
من یک مستطیل ایجاد کردم با باقی ماندن پر کردن
23
56 =>01:00
آن با حذف دایرهها خوب حالا
24
01:00 =>01:03
میبینیم که پارامترهای مختلف در
25
01:03 =>01:09
زمانی که از این ویژگی کامل استفاده کردیم okay
26
01:09 =>01:15
[Music]
27
01:15 =>01:18
چیست، بنابراین میدانیم که شما میدانید که سه بعدی شوید دو تا
28
01:18 =>01:21
وجود دارد. روشهایی که میتوانید
29
01:21 =>01:23
روی مدل سه بعدی کلیک کنید یا میتوانید
30
01:23 =>01:26
روی ویژگی استخر کلیک کنید، اکنون ما روی ویژگی کامل کلیک میکنیم،
31
01:26 =>01:29
بنابراین همانطور که از نام آن نشان میدهد
32
01:29 =>01:32
که در اینجا باید چیزی را به سطحی
33
01:32 =>01:36
بکشیم تا همانطور که در یک طرح دیدیم.
34
01:36 =>01:38
مدلی که در درخت لبههایی وجود دارد
35
01:38 =>01:42
اکنون به سطوح تبدیل میشود، اکنون
36
01:42 =>01:44
وقتی این استخر را انجام میدهیم، بیشتر
37
01:44 =>01:46
به یک مدل سه بعدی تبدیل میشود، بنابراین بیایید
38
01:46 =>01:50
با صفحه این استوانه شروع کنیم، بنابراین
39
01:50 =>01:51
برای کشیدن آن کافی است روی آن سطح کلیک کنید
40
01:51 =>01:54
و یک بار با کلیک بر روی
41
01:54 =>01:56
نوار ابزار کوچک
42
01:56 =>01:59
می توانید ویژگی هایی را پیدا کنید مانند ما می توانیم تفریق را اضافه کنیم و
43
01:59 =>02:02
سپس می توانیم روی طرف های چوبی حرکت کنیم
44
02:02 =>02:04
و دو راه برای جمع آوری وجود دارد مانند اینکه می توانید
45
02:04 =>02:07
یک خط کش تعریف کنید یا می توانید تا زمانی که می توانید تعریف کنید
46
02:07 =>02:10
تا خوب باشد.
47
02:10 =>02:12
ویژگی های دیگری وجود دارد، بنابراین می توانید آن
48
02:12 =>02:15
را تا آن ویژگی مربوطه بکشید، بنابراین بیایید
49
02:15 =>02:18
این را تا حدی به سمت بالا بکشیم و سپس
50
02:18 =>02:20
بعداً می توانید یک بعد را تعریف کنید که
51
02:20 =>02:23
خوب است، حالا بیایید این
52
02:23 =>00