در این مطلب، ویدئو ANSYS SPEOS: Luminaire Demo Part 5 – Patterning and Global Simulations با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:45
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
01 =>03
شما
2
03 =>13
[موسیقی]
3
19 =>20
[موسیقی
4
20 =>23
] ماژول نور اکنون برای حیوان خانگی شدن آماده است،
5
23 =>25
میخواهیم نسخه نور را
6
25 =>28
در اتاق ۱۲ تکرار کنیم، سپس الگوی رتلیف متناوب را
7
28 =>30
در امتداد کابل تغییر دهیم، ردیف اولی
8
30 =>32
که او اینجا نگه میدارد، شبیه به
9
32 =>35
سمت پایین سمت راست دوم است. ردیف دارای
10
35 =>37
بازتابنده در سمت چپ و ردیف سوم
11
37 =>39
محدود کننده در سمت راست خواهد بود و به همین ترتیب تا
12
39 =>43
ردیف دوازدهم ماژول نور را
13
43 =>45
در درخت ساختار انتخاب کنید سپس روی طراحی
14
45 =>49
در گزینهها کلیک کنید صفحه را روی 60
15
49 =>55
میلیمتر تنظیم کنید و در جهت کلیک 6 بشمارید.
16
55 =>59
یک لبه عمودی را انتخاب کنید
17
59 =>01:03
در نهایت روی صفحه ایجاد کلیک کنید و در اینجا
18
01:03 =>01:07
شش ماژول زنده اول را دریافت کنید حالا
19
01:07 =>01:09
بیایید مجموعه دوم را
20
01:23 =>01:26
برای این منظور انجام دهیم، روی دکمه اول
21
01:26 =>01:28
گام 13 میلی متری و
22
01:28 =>01:36
دو کلاهک را اضافه می کنیم، مجموعه دوم ایجاد
23
01:36 =>01:38
شده است. مجموعه دوم را آینه کنید تا
24
01:38 =>01:40
الگوی دست راست متناوب را به دست آورید فقط
25
01:40 =>01:43
روی آینه کلیک کنید صفحه آینه را انتخاب کنید و
26
01:43 =>01:45
سپس آیتم های مجموعه دوم را
27
01:45 =>01:54
یکی یکی انتخاب کنید ژیلت مجموعه دوم موقت
28
01:54 =>02:04
را اکنون تکرار
29
02:04 =>02:06
مدول نور دارید. e در دوازده ردیف در یک
30
02:06 =>02:08
دکمه لیست سمت راست متناوب در امتداد
31
02:08 =>02:13
کیس، چون بازتابنده ها
32
02:13 =>02:15
در موقعیت های مختلفی قرار دارند، اکنون برای
33
02:15 =>02:18
تنظیم جهت مطابق با
34
02:18 =>02:20
آن نیاز داریم، پیوند زاویه ای هر
35
02:20 =>02:23
بازتابنده را به میزان 4 درجه در هر ردیف در ردیف ردیف 1 جابه
36
02:23 =>02:30
جا می کنیم. 2 با 4 درجه جابجا می شود
37
02:30 =>02:33
ردیف 3 8 درجه جابه جا می شود و به همین ترتیب
38
02:33 =>02:35
تا 12 که قرار است
39
02:35 =>02:38
44 درجه جابجا شود
40
03:01 =>03:04
[موسیقی]
41
03:05 =>03:08
اکنون شما ستون چراغ را تکمیل کرده
42
03:08 =>03:11
اید، شامل 12 ماژول نور است که به
43
03:11 =>03:13
صورت زاویه ای تنظیم کرده اید تا سطوح می
44
03:13 =>03:15
تواند الگوی روشنایی سنتون را روی زمین تولید کند، بیایید عملکردهایی
45
03:15 =>03:17
را بررسی
46
03:17 =>03:20
کنیم که می خواهیم
47
03:20 =>03:22
یک سنسور شدت علاوه بر
48
03:22 =>03:24
سنسور e-rate که قبلاً
49
03:24 =>03:27
روی I’ll just click intensity و
50
03:27 =>03:29
برای مبدا سنسور تعریف شده است، تعریف کنیم. اگر به طور
51
03:29 =>03:31
شانسی به نقطه دسترسی پیدا نکردید،
52
03:31 =>03:33
می توانید از
53
03:33 =>03:35
چرخ پیمایش ماوس برای انتخاب نحوه
54
03:35 =>03:42
رسیدن به هندسه استفاده کنید، فقط محور X و Y
55
03:44 =>03:50
[Music] را
56
03:54 =>03:58
به طور کلی تغییر جهت دهید.