در این مطلب، ویدئو ANSYS Workbench – بهبود مش بندی در 3 مرحله آسان! با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:03
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
ما به ویدیوی سریع من رفتیم که به شما بچه ها نشان می دهد
2
02 =>05
چگونه یک مش را در اضافه کردن این میز کار بهینه کنید،
3
05 =>08
بنابراین من هندسه 2 بعدی شما را
4
08 =>10
مستطیل داشته باشم اولین کاری که می خواهم
5
10 =>12
انجام دهم این است که مش را ایجاد کنم، بنابراین
6
12 =>17
روی مش کلیک راست می کنم و روی ایجاد کلیک کنید تا
7
17 =>19
بتوانید ببینید که مش کاملاً مناسبی است،
8
19 =>21
با این حال برخی اعوجاجها وجود دارد،
9
21 =>25
همانطور که میتوانید در اینجا ببینید، بنابراین برخی در
10
25 =>27
این قسمت به برخی از آنها کشیده میشوند، بنابراین
11
27 =>29
اولین کاری که من انجام میدهم اعمال تطبیق فاز است
12
29 =>31
که مش را کنترل میکند. در این
13
31 =>34
مرحله خاص، برای انجام این کار،
14
34 =>37
روی مش کلیک می کنم و اینجا فیلتر انتخاب رو به رو است،
15
37 =>40
بنابراین این بدنه است،
16
40 =>42
این یک لبه است و آن یک گره منفرد
17
42 =>47
است، در اینجا صورت است، بنابراین
18
47 =>48
اولین چیزی را که می خواهم کلیک کنم. من قصد دارم این کار را انجام دهم این است که بروم و
19
48 =>53
مش کردن را کنترل کنم مشبک کردن صورت را بنابراین بزرگنمایی
20
53 =>56
کنید و برای هندسه در اینجا
21
56 =>58
من این ضربه چهره را انتخاب می کنم
22
58 =>01:01
و روش می تواند سیب های واقعی واجد شرایط باشد.
23
01:01 =>01:04
24
01:04 =>01:06
در حال استفاده از یک مستطیل
25
01:06 =>01:09
با چهار ضلعی است اگر یک مثلث بود
26
01:09 =>01:11
می توانید از مثلثها استفاده کنید، بنابراین من
27
01:11 =>01:14
میخواهم به این بچسبم، روی mess generate mesh کلیک میکنم،
28
01:14 =>01:17
بنابراین اکنون میتوانید ببینید که یکنواختتر
29
01:17 =>01:18
30
01:18 =>01:22
است، به همین دلیل به نظر میرسد که بسیار بهتر به نظر میرسد، اما یک
31
01:22 =>01:24
کاری که میتوانیم انجام دهیم این است که تعداد
32
01:24 =>01:27
تقسیمبندیها را در Smash بهبود دهیم تا انجام دهیم. که من میروم
33
01:27 =>01:30
و میروم روی کنترل مش
34
01:30 =>01:34
و اندازهبندی سایز، بنابراین حالا بیایید
35
01:34 =>01:38
تقسیمبندیها را از بالا به
36
01:38 =>01:40
پایین اضافه کنیم، بنابراین برای هندسه، روی
37
01:40 =>01:43
کنترل کنترل فیلتر انباشتگی لبهها
38
01:43 =>01:47
روی این کلیک کنید و این دو لبه را بزنید. اعمال
39
01:47 =>01:50
تغییر نوع از اندازه عنصر
40
01:50 =>01:54
تعداد تقسیمات این زنجیره رفتاری
41
01:54 =>01:57
است تغییر آن به سخت رفتار نرم
42
01:57 =>01:59
اجازه می دهد تا پاسخ ها را تغییر دهند اما
43
01:59 =>02:00
ما نمی خواهیم این کار را انجام دهیم
44
02:00 =>02:04
پس بیایید به قسمت سخت برویم و 150
45
02:04 =>02:07
50 را انتخاب کنیم تا حل شود. تقسیمبندی وجود دارد
46
02:07 =>02:13
و اگر Rutley را بزنم و در
47
02:13 =>02:15
جایی کلیک کنم، ثباتتر است، حالا
48
02:15 =>02:17
یکنواختتر است و حالا بیایید همین کار را در طول
49
02:17 =>02:21
این دسترسی انجام دهیم، بنابراین همان کار را انجام دهید اندازهگیری
50
02:21 =>02:24
برای