در این مطلب، ویدئو ANSYS Workbench: Decomposition and Hex Meshing – Part I با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:34
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
08 =>11
در این نمایش شما
2
11 =>13
تکنیکهایی را برای تجزیه این
3
13 =>15
مدل تیغه در مدلساز طراحی یاد میگیرید تا بتوان آن را
4
15 =>17
به طور موثرتری در کاربرد مکانیکی مش هگزا کرد.
5
17 =>22
6
22 =>26
7
26 =>29
8
29 =>32
من می خواهم
9
32 =>34
آنها را به نصف برش دهم که فیلیپس در
10
34 =>37
اینجا مسطح است، بنابراین من
11
37 =>41
این سه لبه
12
41 =>44
13
44 =>48
را انتخاب و تقسیم می
14
48 =>51
15
52 =>55
کنم. من از آن هواپیما برای برش
16
55 =>57
مدل استفاده
17
01:02 =>01:06
خواهم کرد اگر تیغه را پنهان کنم، می بینم که
18
01:06 =>01:09
مدل برش خورده است، اما اکنون اجسام اضافی
19
01:09 =>01:11
در اینجا روی صفحه وجود دارد که به این دلیل است که
20
01:11 =>01:13
صفحه برش از اینجا و
21
01:13 =>01:15
اینجا
22
01:21 =>01:25
پس از یک عملیات یونیت بولی گسترش
23
01:25 =>01:29
یافته است. دو بدنه به جای چهار
24
01:34 =>01:37
در مرحله بعد، ابتدا ناحیه هاب را برش می
25
01:37 =>01:40
دهم، با انتخاب
26
01:40 =>01:42
حلقه لبه هایی که هاب به صفحه متصل می شود، یک برش ایجاد می کنم،
27
01:42 =>01:45
زیرا
28
01:45 =>01:48
لبه های کوچکی وجود دارد، راحت ترین کار o حلقه را با
29
01:48 =>01:50
انتخاب یک لبه در هر طرف
30
01:50 =>01:52
ناحیه مستطیلی
31
01:52 =>01:56
انتخاب کنید و انتخاب را با استفاده از extend to limits گسترش دهید،
32
01:57 =>02:02
اکنون برشی را
33
02:02 =>02:06
که مدل را به سه قسمت برش دادهام ایجاد میکنم و سپس
34
02:06 =>02:08
اکستروژنهایی را برای برش دادن
35
02:08 =>02:10
تقاطع ایجاد میکنم. ابتدا منطقه بین صفحه تیغه
36
02:10 =>02:15
و توپی را پنهان می کنم
37
02:15 =>02:18
بعد از برش برخی از لبه ها ممکن است
38
02:18 =>02:20
به بخش های بسیار کوچک تقسیم شود زیرا
39
02:20 =>02:23
مشکلات هندسی وجود دارد.
40
02:23 =>02:26
41
02:26 =>02:29
42
02:29 =>02:31
برای اینکه بعداً با استفاده از توپولوژی های مجازی این کار را انجام دهم،
43
02:31 =>02:35
وقتی مش شش گوش را ایجاد می کنم،
44
02:35 =>02:37
لبه ها را انتخاب می کنم و از extend to
45
02:37 =>02:41
limits برای پیدا کردن حلقه کامل لبه ها استفاده می
46
02:41 =>02:44
47
02:44 =>02:49
کنم.
48
02:49 =>02:51
این لبه ها را از طریق صفحه
49
02:51 =>02:53
می توانم قسمت کلیدی منطقه تقاطع را برش
50
02:53 =>02:55
51
02:55 =>02:57
دهم که بعداً وقتی رفتم یک مش X نقشه برداری شده را
52
02:57 =>03:00
در این منطقه دریافت کنم، مهم است
53
03:00 =>03:02
زیرا منطقه تقاطع دارای
54
03:02 =>03:04
رابط های مشترک است. با صفحه تیغه و توپی
55
03:04 =>03:07
و این چهره ها باید مشبک شوند
56
03:07 =>03:11
تا بدنه های همسایه را در
57
03:15 =>03:18
هنگام برش جارو کنند، من می خواهم
58
03:18 =>03:20
فقط یک جسم قابل مشاهده را برش دهم و می خواهم آن را
59
03:20 =>03:22
از طریق صفحه در امتداد
60
03:22 =>03:25
جهت ضخامت صفحه
61
00