در این مطلب، ویدئو AUTODESK اختراع هر دکمه توضیح داد! قسمت – مدل سه بعدی – ویژگی های کار با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:10:28
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
[موسیقی]
2
07 =>09
خوش آمدید به این
3
09 =>11
ماموریت عظیم ماموت که من
4
11 =>12
آغاز کرده ام، جایی که همه
5
12 =>14
دکمه ها را در Autodesk Inventor می پوشانم و
6
14 =>16
توضیح می دهم که آنها طبق
7
16 =>18
ویدیوهای دیگری که در این مجموعه انجام داده ام چه می کنند، این
8
18 =>21
یک آموزش نیست. این یک راهنما
9
21 =>23
نیست، من را دنبال کنید، فقط یک نسخه نمایشی مختصر
10
23 =>26
از کاری است که هر دکمه انجام می دهد و کجا
11
26 =>27
از آنها استفاده می کنید و اگر می خواهید بیشتر
12
27 =>29
از این لیست پخش ببینید، مشترک شوید تا
13
29 =>32
روی زنگ و اعلان ها کلیک کنید و
14
32 =>33
YouTube ممکن است وقتی
15
33 =>35
ویدیوهای بعدی را منتشر کردم که این روزها می داند، به شما اطلاع می دهم
16
35 =>37
و بعد فقط ماهی می گیرد و می خواهد مانند را فشار دهد
17
37 =>38
زیرا به آمار کمک می کند یا
18
38 =>40
درست نیست، بنابراین در ویدیوی امروز ما
19
40 =>42
20
42 =>43
پانل ویژگی های کار را بررسی خواهیم کرد، این مورد بعدی است. لیستی
21
43 =>45
که شما چهار دکمه اصلی در کار دارید،
22
45 =>48
ویژگی های نقطه دسترسی سطح صفحه و UCS است،
23
48 =>51
وای، انجام این کار دشوار است بدون
24
51 =>53
اینکه توضیح کاملی در مورد
25
53 =>54
اینکه هر یک از دکمه ها چه کاری انجام می دهند، من تمام تلاشم را می کنم که انجام
26
54 =>56
ندهم. انجام دهید یا
27
56 =>59
همچنان تا ابد ادامه دارد، اما هر یک از
28
59 =>01:01
این دکمه ها یک ویژگی کاری را فراخوانی می کند،
29
01:01 =>01:03
شما سه نوع ویژگی
30
01:03 =>01:05
کاری دارید، یک صفحه دارید که یک
31
01:05 =>01:07
سطح صاف است و یک محور دارید که
32
01:07 =>01:10
اساساً یک خط باریک است که از آن عبور می کند.
33
01:10 =>01:12
فضا و سپس یک نقطه که فقط یک
34
01:12 =>01:16
نقطه است و شما اینها را ایجاد می کنید تا به شما کمک کند چیزهایی را
35
01:16 =>01:18
بیشتر مدل کنید که در غیر این صورت
36
01:18 =>01:21
امکان مدلسازی چیزها وجود ندارد،
37
01:21 =>01:23
درست زمانی که برای اولین بار یک مدل را
38
01:23 =>01:26
شروع می کنید، به شما سه صفحه سه
39
01:26 =>01:28
محور در یک نقطه می دهد. برای شروع درست،
40
01:28 =>01:31
اینها هواپیماهای مرکزی شما هستند، هواپیماهای مبدا شما هستند
41
01:31 =>01:33
که ممکن است به آنها
42
01:33 =>01:35
هواپیماهای ساختمانی استاندارد گفته شود، نامهای مختلفی دارد،
43
01:35 =>01:36
اما اینها همه هواپیماهای کاری هستند، پس
44
01:36 =>01:39
چرا XZ و XY اینها همه
45
01:39 =>01:41
هواپیماهای کاری هستند و سپس XY و z دارید. محورهایی
46
01:41 =>01:44
که از فضا در محور x y&z
47
01:44 =>01:45
عبور میکنند و سپس در جایی که همه چیز قطع میشود،
48
01:45 =>01:47
تمام این نواحی همدیگر
49
01:47 =>01:50
را قطع میکنند، نقطه مرکزی شما وجود دارد که یک نقطه کاری است
50
01:50 =>01:53
که میتوانید از آنها برای اساس
51
01:53 =>01:54
اولین طرح در مدل خود استفاده کنید تا بتوانید
52
01:54 =>01:57
مثلاً یک طر