در این مطلب، ویدئو Autodesk Inventor 2017 – iLogic – تغییر قانون ورق فلزی برای همه قطعات در مونتاژ فعال با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:52
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
05 =>07
سلام امروز ما به یک
2
07 =>09
قانون منطقی ساده نگاه می کنیم که به
3
09 =>11
شما امکان می دهد یکباره قاعده ورق
4
11 =>13
فلزی را برای هر قطعه ای که
5
13 =>16
یک بخش ماده در مجموعه فعال است تغییر دهید،
6
16 =>18
مهم نیست که مونتاژ چقدر عمیق باشد، بنابراین ما در حال
7
18 =>20
انجام آن هستیم. سطوح مختلف مونتاژ
8
20 =>22
و از آنجایی که ما در حال تغییر یک دیوار ورق فلزی هستیم
9
22 =>24
نه فقط پارامتر ضخامت
10
24 =>27
و کسانی از شما که با ورق فلزی آشنا هستید،
11
27 =>28
توجه داشته باشید
12
28 =>30
13
30 =>33
که اگر می خواهید شعاع خمش را تغییر دهید، دیوار ورق در واقع مواد را تغییر
14
33 =>36
می دهد. کمک هزینه امدادی همه
15
36 =>38
این چیزها و بنابراین
16
38 =>39
بیایید به یکی از این قسمت ها بپردازیم و فقط
17
39 =>42
توضیح دهیم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، بنابراین اگر
18
42 =>44
روی چند مورد از این یکی از
19
44 =>46
این قسمت های زن دوبار کلیک کنم و به
20
46 =>49
پیش فرض های ورق فلزی من می روند، فقط ببینیم ما میتوانیم
21
49 =>50
صفحه فعال موبایل را ببینیم که به آن 5
22
50 =>52
میلیمتر گفته میشود، ما میخواهیم این کادر همیشه
23
52 =>54
علامت زده شود به طوری که همه آنها مشخص کنند که
24
54 =>56
چه ضخامتی یک نادیده گرفتن دستی نیست
25
56 =>01:01
و اگر به قوانین خود در اینجا نگاه کنم میتوانم آن را ببینم.
26
01:01 =>01:04
در من تعداد کمی دارم، من فقط
27
01:04 =>01:05
چند دیوار ورق فلزی در اینجا
28
01:05 =>01:08
دارم، اما میخواهم بین 3 میلیلیتر 5 میلیلیتر
29
01:08 =>01:10
و 6 فلز شیر جابهجا شوم و همانطور که میبینید
30
01:10 =>01:12
میتواند مواد
31
01:12 =>01:13
و همه چیز را نیز تغییر دهد. دیگری در این گزینههای
32
01:13 =>01:18
اینجاست، بنابراین اگر
33
01:18 =>01:20
من به سطح بالای
34
01:20 =>01:23
مونتاژ برگردم اینجا، اکنون اجازه دهید
35
01:23 =>01:25
نگاهی گذرا به دیوار منطقی I بیندازیم و
36
01:25 =>01:28
روی آن دوبار کلیک کنید I logic roll خط کلید
37
01:28 =>01:30
در این رول می توانید ببینید که
38
01:30 =>01:31
اینجا خیلی طولانی نیست فقط آن را در خط کلید کپی و پیست
39
01:31 =>01:34
کنید اینجا این است که می
40
01:34 =>01:37
گوید من می خواهم یک
41
01:37 =>01:41
دیوار فلزی به نام فعال قانون را فعال کنم حالا که
42
01:41 =>01:45
قانون فعال باید نام یک پارامتر در آن وجود داشته باشد.
43
01:45 =>01:48
اسمبلی شما، بنابراین
44
01:48 =>01:51
اگر سعی کنم و این قانون را اجرا کنم، اکنون از این کار حذف
45
01:51 =>01:52
می کنم، خواهید دید که چه اتفاقی می افتد
46
01:52 =>01:54
وقتی برای اولین بار آن را کپی و جایگذاری کنید،
47
01:54 =>01:57
به من می گوید که برای این کد به یک پارامتر چند مقداری
48
01:57 =>01:59
به نام active all در این اسمبلی
49
01:59 =>02:01
نیاز دارم. کار خوب است، بنابراین
50
02:01 =>02:02
اگر سعی کنید فقط با کپی پیست اجرا کنید، این چیزی است که به دست خواهید آورد
51
02:02 =>02:04
بنابراین کاری که باید انجام
52
02:04,97