در این مطلب، ویدئو Civil 3D – اضافه کردن برچسب های سطح و تنظیم گروه های نقطه در یک سطح با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:38
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
01 =>04
خوب در حال حاضر که
2
04 =>06
سطح خود را در اینجا آورده ام با چند درخت کوچکمان
3
06 =>09
که نشان می دهد برگشته ام و
4
09 =>12
این را مرور می کنم، به نظر می رسد از روشی
5
12 =>13
که لبه سنگفرش این را اصلاح کرده است
6
13 =>16
، دوست ندارم اینجا که می رویم. برای استفاده از آن برای
7
16 =>17
خطوط ترمز بعداً، بنابراین کاری که من می خواهم
8
17 =>20
انجام دهم این است که یک گروه نقطه را از یک
9
20 =>23
سطح حذف کنم، بنابراین در اینجا سطح
10
23 =>25
زمین موجود ما است که توسط گروه های فقط اشاره شده تعریف می شود.
11
25 =>27
12
27 =>29
یک یا چند مورد
13
29 =>32
در اینجا ما دارای لبه و لبه
14
32 =>34
سنگفرش هستیم. من کاری که خاک انجام داد را دوست دارم، بنابراین
15
34 =>37
ما این شیب خوب و واضح را اینجا
16
37 =>40
در سمت راست بالای سطح خود به ما می دهیم، اما
17
40 =>42
لبه سنگفرش من دوست ندارم به نوعی
18
42 =>43
حباب باشد. همه چیز در اینجا کمی
19
43 =>45
بیشتر است، بنابراین میخواهم آن را بیرون بیاورم، بنابراین اگر
20
45 =>48
روی لبه پیادهروی راست کلیک کنیم، به حذف بروید،
21
48 =>51
فقط میتوانیم بگوییم که باید
22
51 =>52
آن را بیرون بیاوریم، خوب است،
23
52 =>56
اگر ما دوباره وارد شویم باید بگویید خوب، بنابراین
24
56 =>58
شما فقط بگویید خوب، بر خلاف اضافه کردن آن
25
58 =>01:02
به محض اینکه ما آن را به زودی به آن اضافه کردیم
26
01:02 =>01:05
همانطور که اولین
27
01:05 =>01:07
بار آن را اضافه کردیم، اکنون
28
01:07 =>01:09
متوجه می شویم که یک علامت زرد کوچک
29
01:09 =>01:10
در اینجا داریم که یک علامت
30
01:10 =>01:13
تعجب در آن وجود دارد که ! به ما اطلاع
31
01:13 =>01:16
میدهد که سطح ما قدیمی است، چیزی که
32
01:16 =>01:18
به ما نشان میدهد چیزی نیست که با آن
33
01:18 =>01:20
تعریف شده است، بنابراین در اینجا میتوانیم روی آن کلیک راست
34
01:20 =>01:23
کنیم و آن سطح را بازسازی کنیم و اکنون پایین ما کمی صاف میشود
35
01:23 =>01:25
تا
36
01:25 =>01:26
بیشتر شبیه تاریخ شود. با
37
01:26 =>01:29
نقاط توبو اصلی که بد نیست،
38
01:29 =>01:31
به عقب برگردیم و از آن لبههای
39
01:31 =>01:33
روسازی برای کشیدن خطی برای ایجاد
40
01:33 =>01:36
خطوط ترمز در ویدیوی بعدی استفاده کنیم، حالا
41
01:36 =>01:38
که من آنطور که میخواهم به آن
42
01:38 =>01:40
رسیدهام. دوست دارم به عقب برگردم و
43
01:40 =>01:42
کمی به این برچسب بزنی، چند برچسب در
44
01:42 =>01:44
اینجا بیاندازم تا بتوانم ببینم ارتفاعم در آنجا چقدر است
45
01:44 =>01:45
، زیرا اگر شناور را روی سطح بگذارم، نقطههای بالای خود را خاموش کردهام و به من
46
01:45 =>01:48
فکر میکنم
47
01:48 =>01:51
48
01:51 =>01:54
ارتفاع سطوح چیست. در آن نقطه و اگر من
49
01:54 =>01:57
روی یک خط مانند آن قرار
50
01:57 =>01:58
بگیرم، زمین موجودی که روی سبکی که استفاده میکنم شناور میکنم بیشتر در مورد آن به من میگوید
51
01:58 =>02:00
52
02:00 =>02:02
و مورد چهارم
53
02:02 =>02:04
نیز ارت