در این مطلب، ویدئو Civil 3D COGO Points Labels Align – Dynamo Player با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:10:09
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
08 =>09
سلام به همه
2
09 =>12
در این وبلاگ، ما دوباره به دنبال civil 3d هستیم،
3
12 =>15
مخصوصاً برای کسانی از شما که
4
15 =>17
قبلاً از دینامو استفاده نکردهاند،
5
17 =>19
قبلاً یکی از اسکریپتهای دینامویی را
6
19 =>21
که با آن مواجه شدیم پوشش دادهایم، اما
7
21 =>24
همچنین میخواهیم ببینیم چگونه میتوانیم یک اسکریپت رول کنیم.
8
24 =>26
اسکریپت دینام در خط تولید
9
26 =>28
10
28 =>30
طبق مدیران یا به عنوان برنامه نویسان دینام
11
30 =>33
مایلیم نمودارهایی را منتشر
12
33 =>37
کنیم که در عملیات روزانه خود استفاده می
13
37 =>39
کنیم و تا زمانی که افراد
14
39 =>41
خط تولید را در مورد نحوه انجام آموزش آموزش دهیم. از این نمودارها استفاده کنید،
15
41 =>43
ما دوست داریم آنها فقط
16
43 =>44
بتوانند آنها را پخش کنند،
17
44 =>46
بنابراین این نموداری است که ما به آن نگاه
18
46 =>49
می کنیم، یک نمودار ساده است که گروهی
19
49 =>50
از نقاط
20
50 =>53
و چند خط را وارد می کند و سپس کاری که انجام می دهد این است
21
53 =>54
که
22
54 =>57
برچسب ها را برای آنها تراز می کند. کاکائو
23
57 =>59
به
24
59 =>01:01
پلی لاینی اشاره می کند که
25
01:01 =>01:02
26
01:02 =>01:05
از یک تراز یا تراز ایجاد شده است،
27
01:05 =>01:07
بنابراین آنچه در اینجا می بینیم این است که به
28
01:07 =>01:10
شرطی
29
01:11 =>01:13
که کاربران بفهمند که باید
30
01:13 =>01:18
انتخاب کنند که یک تراز را کپی کنند
31
01:18 =>01:23
و آن تراز را دو بار منفجر
32
01:27 =>01:31
کنند و دوباره به پلی لی بپیوندند. در این
33
01:31 =>01:34
صورت آنها قادر خواهند بود اسکریپتی را اجرا کنند
34
01:34 =>01:37
که یکی از کارهایی است که ما باید انجام دهیم و
35
01:37 =>01:40
به چند خط دیگر
36
01:40 =>01:43
بپیوندیم و سپس آن
37
01:43 =>01:44
چند خط را به تراز برگردانیم تا مرحله شماره یک
38
01:44 =>01:46
و مرحله شماره دو باشد، آنها باید
39
01:46 =>01:48
درک کنند که اگر هر یک از
40
01:48 =>01:50
این نقاط کاکائویی را دریافت کردهایم که ممکن است
41
01:50 =>01:53
درست ایجاد کرده باشند، اگر میخواهند چیزی شبیه به آن را به خوبی نشان
42
01:53 =>01:54
دهند، باید وقتی فیلمنامه را بشناسید،
43
01:54 =>01:57
باید در سمت خاصی
44
01:57 =>01:58
45
01:58 =>02:00
از خط قرار بگیرند.
46
02:00 =>02:02
47
02:05 =>02:07
48
02:07 =>02:08
مطمئناً میتوان
49
02:08 =>02:10
اسکریپت را اصلاح کرد و
50
02:10 =>02:13
مدتی را با آن صرف کرد و همه آنها را اصلاح کرد،
51
02:13 =>02:18
اما
52
02:22 =>02:24
برای فرآیند مهم این است که
53
02:24 =>02:29
چرخش همه برچسبها بازنشانی میشود و
54
02:31 =>02:36
فقط منتظر میمانیم تا civil 3d به خوبی پاسخ دهد.
55
02:42 =>02:44
اگر یکی از آن برچسبها را داشته
56
02:44 =>02:46
باشیم و همه برچسبهای مشابه را انتخاب کنیم و
57
02:46 =>02:50
مطمئن شویم که چرخش صفر است،
58
02:50 =>02:53
اکنون میتوانیم