در این مطلب، ویدئو HDRI در VRay برای Revit – نحوه استفاده از HDRI در VRay برای Revit با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:09:48
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
پس چه خبر بچه ها به کانال اول خوش آمدید
2
02 =>05
و در این ویدیو من فقط
3
05 =>07
می دانم که به شما توضیح می
4
07 =>09
5
09 =>12
دهم که چگونه می توانید um very
6
12 =>13
7
13 =>16
doom خود را تنظیم
8
16 =>20
کنید. برای داشتن این ظاهر زیبا و
9
20 =>21
میدانید که فقط با رندر خود ادامه دهید، بنابراین
10
21 =>23
پس از اتمام
11
23 =>25
مدلسازی، همه
12
25 =>27
اجزا و ساختار خود را میشناسید
13
27 =>29
، اولین کاری
14
29 =>32
که واقعاً باید انجام دهید این است که
15
32 =>34
16
34 =>36
پس از تنظیم 3d روی این کشویی کلیک کنید. شما در واقع می
17
36 =>37
خواهید رندر کنید، بنابراین با نور گنبد پیش می روید
18
37 =>39
، بنابراین فقط روی نور گنبدی کلیک کنید،
19
39 =>41
می دانید که از آن استفاده می
20
41 =>44
کند، درست مثل این است که یک جور
21
44 =>47
محیطی ایجاد می کنید و نوری را که می
22
47 =>49
خواهید محیط صحنه خود را می سازید،
23
49 =>51
شاید می خواستید باشید.
24
51 =>54
کمی آبی یا میخواهید
25
54 =>56
آفتابی باشید یا فقط میدانید که به هر
26
56 =>58
حال میخواهید این کار را انجام دهید،
27
58 =>01:00
در واقع میتوانید از همان
28
01:00 =>01:01
صدایی استفاده
29
01:01 =>01:03
کنید که دقیقاً مانند یک رندر با
30
01:03 =>01:05
31
01:05 =>01:07
پرچ معمولی یک نازک است، اما فقط همین است که
32
01:07 =>01:09
دارید دسترسی به
33
01:09 =>01:11
شما می دانید تن آرو و برخی چیزها مانند
34
01:11 =>01:14
تغییر شدت خورشید
35
01:14 =>01:16
، اندازه خورشید و
36
01:16 =>01:18
موارد مشابه را می دانید، بنابراین دومین موردی که
37
01:18 =>01:20
می خواهید با
38
01:20 =>01:21
39
01:21 =>01:23
آن بروید نور گنبد است، بنابراین نور گنبد را می توانید
40
01:23 =>01:25
در
41
01:25 =>01:27
واقع شدت آن را نیز تغییر دهید.
42
01:27 =>01:29
43
01:29 =>01:31
ساختار شما چقدر روشن است
44
01:31 =>01:32
مانند رنگ یکپارچه، دقیقاً همانطور که می
45
01:32 =>01:34
خواهید پس زمینه باشد، بنابراین می توانید
46
01:34 =>01:37
فقط روی پس زمینه یا هر کسی کلیک کنید،
47
01:37 =>01:39
پس بیایید فقط با چراغ های عذاب برویم و
48
01:39 =>01:42
مطمئن شوید که هر زمان که واقعاً روی آن بالا کلیک می کنید
49
01:42 =>01:44
میخواهید
50
01:44 =>01:46
صحنه خود را رندر کنید، بنابراین مطمئن شوید
51
01:46 =>01:48
که روی گزینه
52
01:48 =>01:48
بله
53
01:48 =>01:51
[Music] کلیک میکنید،
54
01:51 =>01:53
بنابراین اولین کاری که واقعاً
55
01:53 =>01:57
باید انجام دهید این است که اکنون روی رندر تعاملی کلیک کنید،
56
01:57 =>02:00
57
02:00 =>02:03
بنابراین پس از کلیک کردن بر روی آن متوجه شوید که
58
02:03 =>02:06
رندر تعاملی شما این است.
59
02:06 =>02:08
وقتی هنوز هستید در واقع اولین چیزی که می
60
02:08 =>02:09
61
02:09 =>02:11
بینید می