در این مطلب، ویدئو MAYA + SOLIDWORKS – دموی بازو طراحی بازوی ربات – قسمت 1 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 1:01:23
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
ادای احترام به Okay بنابراین من این
2
02 =>06
اسمبلی را اینجا دارم و برای اینکه بتوانم
3
06 =>09
روی طراحی مجدد این بازوی خاص کار کنم،
4
09 =>13
بازوی سبز در اینجا راه آسان برای شروع است که
5
13 =>15
با کلیک بر روی قسمت و انجام
6
15 =>17
کلیک راست ماوس و سپس انتخاب
7
17 =>19
دستور open-heart است. بنابراین من می گویم که
8
19 =>22
آنها این فایل قسمت را باز می کنند تا
9
22 =>26
این فایل قسمت را جداگانه باز کنند و من معتقدم
10
26 =>27
که این کار انجام می شود و اینجا
11
27 =>33
درست است بنابراین این شکل است و کاری که شما
12
33 =>36
باید انجام دهید این است که می توانید
13
36 =>38
قسمت را در SolidWorks دوباره طراحی کنید. مشکلی نیست که
14
38 =>44
همیشه یک گزینه است، اما از آنجایی که ما
15
44 =>45
با نرم افزارهای مدل سازی دیگری
16
45 =>50
مانند مایا یا حتی راین یا هر چیز دیگری آشنا هستیم و
17
50 =>54
– گاهی اوقات
18
54 =>57
انجام طراحی جدید در SolidWorks بسیار وقت گیر است، بنابراین این
19
57 =>01:00
چیزی است که من توصیه می کنم این رویکرد من است.
20
01:00 =>01:02
اولین کاری که باید انجام دهید این است
21
01:02 =>01:04
که باید سطوح مهمی را
22
01:04 =>01:07
که در حال تماس با سایر قطعات
23
01:07 =>01:10
در مجموعه هستند شناسایی کنید، بنابراین اگر
24
01:10 =>01:17
در اینجا این قسمت جلویی را در اینجا بررسی کنید،
25
01:17 =>01:18
قسمت زرد را در اینجا ببینید که قسمت دیگری است
26
01:18 =>01:22
درست است. در این قسمت سبز رنگ، بنابراین در داخل
27
01:22 =>01:24
اینجا ترکیبی از سطوحی است که در
28
01:24 =>01:27
تماس با لمس هستند که برای مونتاژ لازم است،
29
01:27 =>01:29
بنابراین اجازه دهید
30
01:29 =>01:32
اگر کلید tab را فشار دهید، اگر
31
01:32 =>01:34
با مکان نما روی هر قسمتی بروید
32
01:34 =>01:37
و کلید زبانه را فشار دهید، یک کلید سریع به شما نشان دهم. می تواند آن
33
01:37 =>01:40
قسمت را نامرئی کند، بنابراین شما می توانید ببینید اینجا چه خبر است،
34
01:40 =>01:42
بنابراین برخی از این سطوح
35
01:42 =>01:44
اینجا، این یکی و این یکی،
36
01:44 =>01:46
این سطوح واقعا حساس و
37
01:46 =>01:48
مهم هستند که از نظر مکانیکی
38
01:48 =>01:53
لمس می شوند و باید برای قسمت جدید درست شوند.
39
01:53 =>01:57
طراحی به طوری که می توانید بگویید که
40
01:57 =>02:01
حتی برای طراحی جدید جدید این
41
02:01 =>02:05
بازو، این سطوح باید
42
02:05 =>02:09
تقریباً یکسان باشند، اگر نه تقریباً مشابه هستند،
43
02:09 =>02:09
44
02:09 =>02:12
بنابراین می توانید بگویید هی می دانید که من باید
45
02:12 =>02:12
46
02:12 =>02:15
با سیلندر و یک استوانه دیگر
47
02:15 =>02:19
در داخل داشته باشم. برای اینکه این قسمت
48
02:19 =>02:23
با موفقیت به درستی جا بیفتد، بنابراین و
49
02:23 =>02:26
سپس همین امر برای این زبانه انتهایی نیز صادق
50
02:26 =>02:30
است، این قسمت را نامرئی کنید و این
51
02:30 =>02:33
سطوح در اینجا حداقل در همان طبقه
52
02:33 =>02:35
از این سه سطح هستند و
53
02:35 =>02:38
ما