در این مطلب، ویدئو Python for Revit: اصول جمع آوری داده ها از پایگاه داده Revit با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 1:03:56
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
سلام به جلسه دوم
2
02 =>06
برنامه نویسی پایتون برای rabbit خوش آمدید،
3
06 =>07
قبل از
4
07 =>09
شروع به نوشتن کد
5
09 =>10
چند چیز وجود دارد یا چند مورد که من واقعاً می خواهم
6
10 =>14
در مورد آنها صحبت کنم، API rabbit است که
7
14 =>16
در جلسه اول در مورد آن صحبت کردیم.
8
16 =>17
از آنجایی که API ویدیوی شما
9
17 =>20
مستقیماً با نوشتن برنامهها برای خرگوش
10
20 =>22
در جلسه اول مرتبط است، واقعاً سعی میکنم
11
22 =>24
چند ابزار اساسی را به شما معرفی کنم تا
12
24 =>27
اساساً بدانید که
13
27 =>29
آیا راهاندازی سیستمهای خود را شروع کردهاید و
14
29 =>32
برای یافتن چیزها آماده باشید و میدانید
15
32 =>34
که آماده باشید. برای برنامه نویسی برنامه
16
34 =>37
برای همیشه، بنابراین در این جلسه می خواهم
17
37 =>39
اولین چیزی که می خواهم در مورد آن صحبت کنم،
18
39 =>44
API هوازی است که درست قبل از آن می
19
44 =>46
خواهم بگویم که فرض می کنم همه شما
20
46 =>50
حداقل تا یک سطح پایه پایتون را می دانید و می دانید.
21
50 =>52
یک مفهوم مهم وجود دارد
22
52 =>54
که می خواهم در مورد آن با شما صحبت کنم
23
54 =>57
که برای درک
24
57 =>59
برنامه نویسی برای مجموعه نرم افزار بسیار مهم است،
25
59 =>01:01
خرگوش و نحوه عملکرد API
26
01:01 =>01:03
آن این است که مفهومی از یک کلاس یا یک
27
01:03 =>01:07
شی، بنابراین در زبان های برنامه نویسی که
28
01:07 =>01:12
به نوعی شبیه شی گرا هستند، می توانید
29
01:12 =>01:15
یک کلاس تعریف کنید و یک کلاس یک نوع از
30
01:15 =>01:18
نوع آن است که اساساً نوع داده است، بنابراین
31
01:18 =>01:23
اجازه دهید این را به عنوان یک نمونه کلاس
32
01:23 =>01:31
تست بنویسم و می خواهم بگو
33
01:49 =>01:53
خوب است، بنابراین اساساً من فقط یک کلاس
34
01:53 =>01:55
مانند این نوشتم اکنون می خواهم play را بزنم
35
01:55 =>01:57
و کد در پایتون اجرا می شود و آن
36
01:57 =>02:01
کلاس ایجاد شده است بنابراین اکنون می توانم بگویم متغیر K
37
02:01 =>02:06
برابر است با test که کلاس من است و اکنون
38
02:06 =>02:10
یک شیء آزمون نوع
39
02:10 =>02:14
پس این بسیار شبیه مفهومی است
40
02:14 =>02:17
که مثلاً اگر می گویید V برابر با 2 است،
41
02:17 =>02:24
این نیز یک عدد صحیح است، این یک
42
02:24 =>02:28
نوع داده است، پس به همین ترتیب و بسیار
43
02:28 =>02:30
شبیه به این است که این تست نیز یک
44
02:30 =>02:32
نوع داده است. اساساً یک نوع داده ای که
45
02:32 =>02:35
شما تعریف کرده اید که برای شما سفارشی است و
46
02:35 =>02:36
به این منظور که می خواهید از
47
02:36 =>02:38
چیزهای خوب در مورد این کلاس ها استفاده کنید این است که
48
02:38 =>02:41
آنها می توانند ویژگی هایی مانند این
49
02:41 =>02:44
داشته باشند.
50
02:44 =>02:47
51
02:47 =>02:50
بنابراین برای مثال اگر
52
02:50 =>02:53
فرض کنید اگر دیواری دارید، دیوار
53
02:53 =>02:55
میتوانست روی آن عملکردی داشته باشد، روشی روی
54
02:55 =>02:58
آن اساساً میتوان