در این مطلب، ویدئو Revit به 3ds Max 2020 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:20:10
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
سلام و خوش آمدید به این وبینار
2
03 =>06
ارائه شده توسط mga EC امروز ما قصد داریم
3
06 =>13
در مورد Revit to 3ds max 2020 بحث کنیم.
4
13 =>15
نام من استفان گابریل
5
15 =>17
6
17 =>19
7
19 =>21
است.
8
21 =>23
مربی 3ds Max و Revit
9
23 =>24
و در بسیاری از نمایشگاههای تجاری
10
24 =>26
از جمله دانشگاه اتودسک
11
26 =>28
صحبت کردهایم، امروز با
12
28 =>29
مرور اتفاقاتی که برای مواد در
13
29 =>32
Revit در سال 2019 رخ داد شروع میکنیم، زیرا این موضوع تأثیر
14
32 =>33
مهمی بر نحوه کار ما با
15
33 =>38
سال 2020 دارد. روزها ما
16
38 =>40
مواد Autodesk Pro را داشتیم زیرا
17
40 =>42
با پلتفرمهای متعددی روبرو میشویم، بنابراین
18
42 =>45
در AutoCAD و Inventor 3ds Max و
19
45 =>48
Revit خواهیم دید، اما آنها محدودیتهای خود
20
48 =>52
را دارند که قدیمی هستند، اما آنچه ما مواد مبتنی بر سایت را در نظر میگیریم
21
52 =>55
از مواردی مانند
22
55 =>58
شفافیت بازتابی یقه پایه پیروی میکنند.
23
58 =>01:01
به خود روشنایی ضربه بزنید و شما
24
01:01 =>01:03
تعداد زیادی از اینها را دیده اید، مطمئنم که ما به
25
01:03 =>01:05
استفاده از آنها عادت کرده ایم
26
01:05 =>01:08
، اما در مورد بازتاب و برخی محدودیت ها محدودیت هایی دارند.
27
01:08 =>01:09
از جنبه های دیگری که
28
01:09 =>01:14
بعداً در سال 2020 خواهیم دید، آنها در سال 2019
29
01:14 =>01:16
مواد Autodesk PBR را معرفی کردند، این
30
01:16 =>01:19
مواد پیشرفته تری هستند که
31
01:19 =>01:22
قدرت بسیار بیشتری در داخل آنها دارند،
32
01:22 =>01:23
همچنین برای ما آسان تر است که به جلو برویم و کار کنیم.
33
01:23 =>01:26
با توجه به اینکه آنها در حال حاضر در داخل Revit
34
01:26 =>01:29
و 3ds max استفاده می شوند، آنها همچنین در
35
01:29 =>01:31
موتورهای بازی استفاده می شوند، بنابراین اکثر موتورهای بازی ما
36
01:31 =>01:35
Unreal Unreal از مواد PBR استفاده می کنند،
37
01:35 =>01:38
آنها قدرتمندتر هستند که می توانند
38
01:38 =>01:41
مواردی مانند نقشه های معمولی را پشتیبانی کنند که شکل بهتری
39
01:41 =>01:42
از ضربه زدن به آنها هستند. ما با
40
01:42 =>01:44
مواد سنتی خود داریم، آنها
41
01:44 =>01:45
همچنین در کنترل مواردی مانند
42
01:45 =>01:49
بازتاب و زبری در سال 2020 بهتر هستند
43
01:49 =>01:53
، آنها نقشه های بزرگتر را به نقشه های بزرگتر Revit وارد می کنند، به
44
01:53 =>01:55
این معنی که هنگام انجام رندر کردن، دقت ایجاد کننده جزئیات بیشتر است،
45
01:55 =>01:56
46
01:56 =>01:58
اما البته با توجه به
47
01:58 =>02:01
افزایش اندازه ها. از فایلها،
48
02:01 =>02:05
زیرا باید این فایل بزرگتر بارگذاری شود،
49
02:05 =>02:07
مشکل با اندازه آنها در حال حاضر ناسازگار است،
50
02:07 =>02:10
بنابراین ممکن است مجموعهای از نقشهها را
51
02:10 =>02:12
در سه دایرکتوری داشته باشم که
52
02:12 =>02:12
بالاترین مقدار را دارد. رزین
53
02:12 =>02:15
برخی از نقشه های مواد موش برای
54
02:15 =>