در این مطلب، ویدئو Revit Adaptive Components با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 1:12:51
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
26 =>29
خوب
2
01:12 =>01:15
است کپی
3
02:27 =>02:31
اینگونه است که این سیستم ها در اینجا کار می کنند
4
02:31 =>02:38
اکثراً چرخش حذف کل
5
02:38 =>02:42
سرویس باید مسطح باشد بنابراین تفاوت بین
6
02:42 =>02:44
اینها و اجزای تطبیقی
7
02:44 =>02:48
فعال بودن مثبت یا پیشرفته است و شما
8
02:48 =>02:53
به آن دستور داده اید که نقاط را کنترل کند
9
03:03 =>03:07
و سپس آنها نیز سه
10
03:07 =>03:11
طرح ساخت خواهند داشت. که XYZ را تعریف می
11
03:11 =>03:15
کنند دلیل اینکه اجزای آداپتور
12
03:15 =>03:17
توسط نقاط پست می شوند این است
13
03:17 =>03:22
که نقطه یا نوشیدنی بنابراین یک دو
14
03:22 =>03:26
سه این است که چگونه می توانید آن را در یک
15
03:26 =>03:33
عناصر میزبان مانند مهد کودک قرار دهید و
16
03:33 =>03:34
تقسیم بندی دارید که می بینم این است یک
17
03:34 =>03:47
پانل مثلثی که شما باید این
18
03:48 =>03:50
ارسال را داشته باشید چیزی شبیه به
19
03:50 =>03:52
این خواهد بود، اما از آنجایی که این یک دید خالص است،
20
03:52 =>03:54
در Tweety دارای شخصیت است،
21
03:54 =>03:57
باید این نقاط را یک دو سه قرار دهید و
22
03:57 =>04:00
هر سطح این وب سایت را
23
04:00 =>04:03
در آن پیکربندی مخدوش می کند، زیرا هر
24
04:03 =>04:05
کاشی در اینجا وجود دارد. در یک
25
04:05 =>04:08
پیکربندی سه بعدی تحریف شده است این
26
04:08 =>04:10
سطح داخلی شما در حال استخراج یک
27
04:10 =>04:13
گره خورده هستید آنها اساساً به
28
04:13 =>04:15
موقعیت آن دو نگاه می کنند o نقاط به این
29
04:15 =>04:17
معنی است که شما باید این دو
30
04:17 =>04:20
نقطه را منعطف کنید، آنها می توانند در هر
31
04:20 =>04:23
پیکربندی باشند، به همین دلیل است که ما
32
04:23 =>04:25
هر هندسه ای را که می خواهیم قفل می کنیم
33
04:25 =>04:27
تا پانل یک چهارم روی این سه نقطه انجام دهیم
34
04:27 =>04:29
و قرارگیری آن سه نقطه
35
04:29 =>04:39
هندسه را کنترل می کند بله ترتیب
36
04:39 =>04:44
قرارگیری، بنابراین یک دو سه،
37
04:44 =>04:47
قرارگیری عناصر است، بنابراین اگر من
38
04:47 =>04:50
دارم، بیایید بگوییم لوئیس در مورد حلقهها فکر میکند
39
04:50 =>04:52
، این مثالی است که ما قبلاً انجام میدهیم،
40
04:52 =>04:55
بنابراین میخواهم یک لوبرت
41
04:55 =>04:59
با 4000 امتیاز بسازم، بیایید بگوییم این 1.
42
04:59 =>05:03
2 3 و 4 و من قصد دارم یک
43
05:03 =>05:07
نمایه بسازم و سپس
44
05:07 =>05:11
اگر هر یک از این نقاط را بگیرم
45
05:11 =>05:14
و آن را به صورت 3 بعدی منتقل کنم، این نمایه لوفت می شود که هندسه
46
05:14 =>05:17
همچنان انجلی خواهد بود زیرا آنها توسط این نقاط میزبانی می شوند
47
05:17 =>05:19
درست توسط آنها کنترل می
48
05:19 =>05:22
شود. این نقاط و سپس ما در نهایت
49
05:22 =>05:27
خدمات عصبی را انجام می دهیم و اگر من
50
05:27 =>05:32
نقاط کنترلی در اینجا داشته باشم که به این معنی است که به این ترتیب مطابقت دارد،
51
05:34 =>05:38
سپس وارد اینجا می شوم که شما
52
05:38 =>05:41
دو جزء را تنظیم کرده و سپس آن را به
53
05:41 =>05:43
این ترتیب قرار دهید تا یکی این پسر باشد – این است که
54
05:43 =>05:45,34