در این مطلب، ویدئو REVIT ARCH 2012 Geometry 10 JOIN UNJOIN Geometry با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:48
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
04 =>07
در این درس ما در اینجا در
2
07 =>11
مورد هندسه پیوستن و غیر پیوستن صحبت
3
11 =>14
خواهیم کرد و ما یک تنظیم پایه داریم، بنابراین آنچه
4
14 =>17
که با هندسه اتصال اتفاق می افتد این است
5
17 =>21
که اندازه یا شکل چیزی را تغییر نمی دهد،
6
21 =>23
چیزی که انجام می دهد این است که اشیا را دریافت می کند.
7
23 =>25
صحبت کردن با یکدیگر این چیزی است که
8
25 =>28
ابزار اتصال انجام می دهد، هیچ چیز
9
28 =>30
بزرگتر یا کوچکتر نمی شود، چیزی
10
30 =>34
تغییر شکل نمی دهد، هیچ تغییر فیزیکی
11
34 =>37
در جسم وجود ندارد به جز این واقعیت که
12
37 =>40
نمایشگر شروع به تمیز کردن می کند و
13
40 =>42
نشان می دهد که آن لبه های نامرئی کوچک کجاست.
14
42 =>45
هنگامی که این دیوار
15
45 =>48
به این سقف وصل شد، با تمام این اشیاء
16
48 =>50
لبه بین وجه های مختلف را خواهید دید،
17
50 =>53
بنابراین
18
53 =>55
اولین کاری که انجام می دهد این است که
19
55 =>58
لبه های سطحی بین اجسام متصل را تمیز می کند
20
58 =>01:01
، دومین کاری که انجام می دهد این است.
21
01:01 =>01:05
لایههای درون دیوارها و
22
01:05 =>01:08
سقفها و کفها را مقایسه میکند و شروع به مقایسه
23
01:08 =>01:10
مواد و چیزها میکند و پاکسازی واقعی را انجام میدهد،
24
01:10 =>01:13
بنابراین من فقط میخواهم
25
01:13 =>01:15
با این دیوارها در اینجا در سطح یک شروع
26
01:15 =>01:19
کنم و روی آن بزرگنمایی میکنم. در اینجا بسیار خوب، من اکنون به طور پیش فرض s D را روی
27
01:19 =>01:21
صفحه کلید انجام می دهم،
28
01:21 =>01:23
29
01:23 =>01:25
30
01:25 =>01:28
اگر روی اینجا کلیک کنم و بگویم ایجاد
31
01:28 =>01:31
مشابه و من فقط یک دیوار می کشم، هر زمان که دیواری در Revit کشیدید، این دیوار را به اینجا بکشم مانند آن
32
01:31 =>01:34
و من آنها را متقاطع می کنم و به
33
01:34 =>01:37
طور پیش فرض فرار
34
01:37 =>01:39
را می زنم، آنها وقتی دیوارها به یکدیگر برخورد می کنند به هم می پیوندند، آنها به هم می پیوندند و
35
01:39 =>01:41
این نتیجه کاری است که اتصال
36
01:41 =>01:43
با دیوارها انجام می دهد.
37
01:43 =>01:47
38
01:47 =>01:49
مواد داخل
39
01:49 =>01:52
هسته خارج از هسته و سپس
40
01:52 =>01:56
شروع به نگاه کردن به اولویت های لایه
41
01:56 =>01:57
در آنجا
42
01:57 =>02:00
می کند، اولویت های تابع را درست
43
02:00 =>02:02
می کند و اینطوری پاک می شود، اما اگر بخواهید
44
02:02 =>02:05
وارد اینجا شوید و این افراد را
45
02:05 =>02:09
لغو کنید، من فقط لغو پیوستن را لغو می کنم. تنها کاری که باید
46
02:09 =>02:11
انجام دهید این است که یکی از آنها را انتخاب کنید که در واقع روی مفاصل گره خورده است،
47
02:11 =>02:13
اکنون ببینید چه اتفاقی می افتد این یک
48
02:13 =>02:16
نسخه غیر متصل است و اگر به نمای سه بعدی
49
02:16 =>02:17
این
50
02:17 =>02:19
oky برویم و من فقط قصد دارم این مرد را حذف
51
02:19 =>02:23
کنم خوب، خواهید دید. که اگر من روی صفحه کلید HL بروم در
52
02:23 =>02:26
واقع اینطور است
53
02:26 =>02:29
دکمه می