در این مطلب، ویدئو Revit Essentail Skils – Levels با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:02:21
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
07 =>13
این ویدئو نحوه قرار دادن مبناهای سطح برای ایجاد چارچوبی برای پروژه را نشان می دهد.
2
13 =>21
سطوح سطوح کف یک ساختمان یا سایر مبناهای مهم مانند بالای فونداسیون یا ارتفاع صفحه پشت بام را تعریف می کنند.
3
21 =>26
در نمای بخش یا ارتفاع، از ابزار Level برای قرار دادن یک تراز استفاده کنید.
4
26 =>33
به طور پیش فرض، با قرار دادن یک سطح، یک نمای پلان مرتبط در مرورگر پروژه ایجاد می شود.
5
33 =>41
اگر سطح مرجعی ایجاد می کنید که برای آن نیازی به نماهای پلانی نیست،
مانند بالای یک جان پناه که فقط برای مرجع استفاده می شود، این گزینه را پاک کنید
6
41 =>43
.
7
43 =>50
همانطور که یک سطح را قرار می دهید، عکس ها و راهنماها به تراز کردن گستره های داده با سطوح موجود در پروژه کمک می کنند.
8
50 =>55
برای تعریف هر انتهای خط سطح کلیک کنید.
9
55 =>01:00
هنگامی که نام یک سطح را تغییر می دهید، نماهای مربوطه در پروژه نیز تغییر می کند.
10
01:00 =>01:09
برای تغییر ارتفاع سطح از کنترلها در ناحیه طراحی استفاده کنید یا یک سطح را انتخاب کنید و در پالت Properties تغییراتی ایجاد کنید.
11
01:09 =>01:17
به طور پیش فرض، زمانی که عناصر را در یک نمای پلان قرار می دهید، هر عنصر از داده سطح مرتبط به عنوان یک محدودیت پایه استفاده می کند.
12
01:18 =>01:22
از دیگر داده های سطح در پروژه می توان برای تعریف محدودیت ها نیز استفاده کرد.
13
01:22 =>01:28
به عنوان مثال، اگر دیوارها را در پلان سطح پایین قرار دهید
، پایه های دیوارها به
14
01:28 =>01:38
سطح پایین و قسمت های بالایی به سطح سقف محدود می شوند.
15
01:38 =>01:47
هنگامی که دیوارها را در پلان سطح ورودی قرار می دهید، پایه دیوارها به سطح ورودی محدود می شود.
16
01:47 =>01:56
محدودیت های بالا و پایین موقعیت دیوار را در فضای سه بعدی تعیین می کنند.
17
01:56 =>02:04
از آنجایی که بالا و پایین دیوارها به یک سطح محدود می شوند،
وقتی سطح جابجا می شود، بالا و
18
02:04 =>02:05
پایین دیوارها نیز جابه جا می شوند.
19
02:05 =>02:12
همه عناصر در پروژه به سطوح اختصاص داده شده و محدود می شوند تا موقعیت خود را در فضای سه بعدی ایجاد کنند.