در این مطلب، ویدئو Revit Families Series Model Generic Custom Face Based How To با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:34
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>03
سلام به همه خوش آمدید به یکی دیگر از
2
03 =>06
اسکرینکستهای Autodesk توسط Zonta از محصولات repo،
3
06 =>08
این اسکرینکست نحوه
4
08 =>11
ایجاد یک خانواده مبتنی بر مدلهای عمومی سفارشی را نشان میدهد،
5
11 =>14
اگر این ویدیو
6
14 =>16
را دوست دارید و میخواهید بیشتر ببینید، لطفاً
7
16 =>20
برای تماشای zon tom یا VAR تا صفر یک شش را جستجو
8
20 =>24
کنید. در اینجا من در Revit 2017 در
9
24 =>26
پنجره فایل های اخیر هستم، می توانم روی new
10
26 =>29
در زیر خانواده ها کلیک کنم و به مدل عمومی بروید
11
29 =>31
و به دنبال یک چهره مدل عمومی بگردم.
12
31 =>34
13
34 =>36
14
36 =>38
سطح مرجع شما یک شی میزبان مبتنی بر چهره
15
38 =>40
دارید که به عنوان
16
40 =>43
نقطه لنگر به شما می دهد، دو صفحه مرجع
17
43 =>45
دارید که با جابجایی شما مبدا مشخصی دارند،
18
45 =>47
بنابراین این نقطه درج است و
19
47 =>49
شما به طور فیزیکی آن شی را
20
49 =>53
روی وجه آن قرار می دهید. حالا اگر به سمت ارتفاع جلو بروم،
21
53 =>55
22
55 =>57
متوجه آن شی میزبان و
23
57 =>59
سطح مرجع خواهید شد و به این ترتیب شیئی
24
59 =>01:00
که ایجاد می کنید
25
01:00 =>01:04
در بالای آن صورت درست در همان
26
01:04 =>01:05
جا که با w مواجه می شوید قرار می گیرد. این مدل عمومی
27
01:05 =>01:07
مبتنی بر صورت، شما باید کمی به خود
28
01:07 =>01:09
چشمانداز
29
01:09 =>01:12
جهتگیری بدهید و منظور من این است
30
01:12 =>01:14
که اگر من در نمای پلان مرجع
31
01:14 =>01:16
هستم و چیزی شبیه اکستروژن ایجاد میکنم
32
01:16 =>01:19
که بالا رفته است، بگویید یک برنامهریز و
33
01:19 =>01:21
گل در حال بالا آمدن است و
34
01:21 =>01:24
جعبه ای شبیه به این وجود دارد، پس وقتی به
35
01:24 =>01:26
آن در نمای ارتفاعی جلویی نگاه می کنید، اگر
36
01:26 =>01:30
بخواهید اساساً
37
01:30 =>01:31
روی زمین می نشیند و
38
01:31 =>01:33
از نمای جانبی به آن نگاه می
39
01:33 =>01:35
کنید. بنابراین این چیزی است که باید در نظر داشته باشید،
40
01:35 =>01:38
بنابراین بیایید به سطح مرجع برگردیم
41
01:38 =>01:39
و منظور من را متوجه خواهید شد که
42
01:39 =>01:41
چرا ما آن را به صورت فیزیکی در یک
43
01:41 =>01:44
پروژه Revit قرار نمی دهیم.
44
01:44 =>01:46
45
01:46 =>01:50
چند صفحه مرجع ایجاد می
46
01:50 =>01:52
کنیم که سمت چپ، راست بالا
47
01:52 =>01:55
و پایین را مشخص می کند، ابعادی ایجاد
48
01:55 =>02:00
می کنیم که عرض را برای ارتفاعی
49
02:00 =>02:02
که جلوتر می رویم تعریف می کند و
50
02:02 =>02:07
شرایط برابری را برای عرض مشخص می کنیم و
51
02:07 =>02:09
یک بعد قرار می دهیم. از درج po ints
52
02:09 =>02:13
در پایین شیء و پارامتری
53
02:13 =>02:17
که به همین ترتیب آن را انتخاب می کند به آن
54
02:17 =>02:23
افست ارتفاع درج می دهد چیزی شبیه به
55
02:23 =>02:27
این این یکی را انتخاب می کند و
56
02:27 =>02:33
آن را به عنوان enter با پارامتر می ک