در این مطلب، ویدئو Revit & unreal engine 4: نحوه صادرات مدل Revit به UE4 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:16:48
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>05
[موسیقی]
2
05 =>08
سلام بچه ها در این ویدیو به شما نشان خواهم داد که
3
08 =>12
چگونه می توانید مدل سه بعدی خود را از
4
12 =>17
Revit به Unreal Engine صادر کنید در نهایت
5
17 =>21
شما چیزی شبیه به آن دارید تا بتوانید
6
21 =>25
محیطی بسازید که می
7
25 =>27
توانید ساختمان خود را بسازید و برخی از آنها را اعمال کنید.
8
27 =>31
بافت ها پس بیایید شروع کنیم کاری که
9
31 =>34
قرار است انجام دهیم، فقط باید
10
34 =>38
مدلی را تهیه کنید یا برای خودتان یک مدل بخرید و
11
38 =>41
آن را اینجا
12
41 =>45
13
45 =>50
14
50 =>56
بنویسید. سقف و فرم به شما بستگی دارد، بنابراین وقتی
15
56 =>57
این کار را تمام کردید،
16
57 =>01:01
ابتدا باید مدل شما را صادر کنیم،
17
01:01 =>01:06
در اینجا به 3 بعدی می رویم و بعد از آن به
18
01:06 =>01:13
اینجا می رویم و
19
01:13 =>01:15
هر زمان که می خواهید کارشناسان FBX را صادر می
20
01:15 =>01:22
کنیم، بگذارید آن را خانه شماره سه بنامیم
21
01:22 =>01:29
و اجازه دهید آن را ذخیره کنید تا فعلاً آنها
22
01:29 =>01:32
دو انتخاب دارند انتخاب اول ما
23
01:32 =>01:35
بلافاصله به سمت غیر واقعی می رویم اما این انتخاب بدی است
24
01:35 =>01:39
زیرا تمام موادی که در
25
01:39 =>01:45
Revit unreal اعمال کردیم وجود ندارند بنابراین
26
01:45 =>01:48
توصیه می کنم به 3d max نزدیک شوید. این
27
01:48 =>01:53
مدل قبلی من است. ‘s ایجاد جدید
28
01:53 =>01:56
تغییرات ذخیره نکنید
29
01:59 =>02:01
خوب
30
02:01 =>02:07
بیایید شی خود را وارد کنیم بنابراین ورودی و
31
02:07 =>02:13
اینجا خانه سه باز است بنابراین
32
02:13 =>02:15
به هیچ انیمیشنی نیاز نداریم آن را بررسی کنید
33
02:15 =>02:19
و دوربین و چراغ ها و حتی هدف کلی را بررسی کنید
34
02:19 =>02:23
بنابراین گزینه های پیشرفته همه چیز
35
02:23 =>02:27
درست است و تایپ کنید خوب پس اینجا بله فقط
36
02:27 =>02:32
روی پرسپکتیو کلیک کنید و I to W و
37
02:32 =>02:37
کاری که ما اکنون انجام می دهیم همانطور که شما
38
02:37 =>02:41
در دیوار عنوان یا ماژول های ما می بینید
39
02:41 =>02:42
40
02:42 =>02:45
شی اشباع آن است اما اگر به
41
02:45 =>02:48
شی جداگانه نیاز ندارید بعداً به شما خواهم گفت
42
02:48 =>02:51
چرا پس کاری که
43
02:51 =>02:53
می خواهیم انجام دهیم مانند یک شی باشد، پس
44
02:53 =>02:56
روی Moodle کلیک راست کرده و
45
02:56 =>03:00
مشابه را انتخاب کنید، همانطور که
46
03:00 =>03:05
فقط Mullens را می بینید، پس بیایید جدا کنیم که فقط
47
03:05 =>03:09
ما می توانیم همه مدل ها را ببینیم، بنابراین روی آن کلیک کنید
48
03:09 =>03:12
و اکنون ما به پیوست نیاز داریم و
49
03:12 =>03:15
بیایید همه مولن ها را
50
03:15 =>03:19
که دارید به صورت لیست انجام دهید یا می
51
03:19 =>03:21
توانید بسیاری از موارد دیگر را مانند من انجام دهید، مهم نیست
52
03:21 =>03:26
که شما می خواهید، بنابراین در اینجا ما راست کلیک می کنیم
53
03:26 =>03:30
و همانطور که می بینید اکنون فقط
54
03:30 =>03:34
یک مودم داریم. مثل یک مولن خ