در این مطلب، ویدئو Solidworks آموزش شماره 3: گشتاور و خمش سه نقطه با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:17
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>05
سلام بچه ها، پس در این ویدیو
2
05 =>09
به نحوه شبیه سازی گشتاور و
3
09 =>12
خمش سه نقطه ای با استفاده از SolidWorks
4
12 =>16
می پردازیم و شما می توانید از آنها برای انجام وظیفه خود استفاده کنید، بنابراین
5
16 =>18
ما با گشتاور شروع می کنیم
6
18 =>20
زیرا این در واقع آسان تر از
7
20 =>21
این دو است و این منجر به
8
21 =>24
تست خمش سه نقطهای ما میشود، بنابراین آنچه در
9
24 =>27
واقع میخواهیم انجام دهیم این
10
27 =>30
است که شبیهسازی داشته باشیم که در آن مدل ما
11
30 =>34
در پایین محدود شده و ثابت شود و
12
34 =>37
سپس فقط از سطح بالایی استفاده کنیم.
13
37 =>41
بهعنوان یک هواپیمای گشتاور، ما
14
41 =>43
بهطور خاص نمیخواهیم
15
43 =>47
بقیه مدلمان تحت تأثیر نیروی گشتاور
16
47 =>51
باشد، جدای از نتایج حاصل از قرار گرفتن آن
17
51 =>54
در هواپیمای بالا، بنابراین ما نمیخواهیم هیچ
18
54 =>56
نیرویی در کنارهها وجود داشته باشد و
19
56 =>59
در واقع این کار انجام شود. این کار با استفاده از SolidWorks انجام می شود، ما
20
59 =>01:01
باید
21
01:01 =>01:03
به جای اینکه
22
01:03 =>01:07
تمام نیرو را در امتداد کل مدل قرار دهیم، یک محور برای مرجع ایجاد
23
01:07 =>01:11
کنیم، بنابراین برای انجام این کار، به درج
24
01:11 =>01:15
هندسه مرجع می رویم و سپس
25
01:15 =>01:20
روی آن کلیک می کنیم. محور بنابراین ما می خواهیم مطمئن شویم
26
01:20 =>01:24
که سمت چپ وجه های استوانه ای و
27
01:24 =>01:26
مخروطی است که گزینه ای است که
28
01:26 =>01:28
می خواهیم انتخاب کنیم و
29
01:28 =>01:30
سپس روی سطح خارجی مدل خود کلیک می کنیم
30
01:30 =>01:33
و سپس می بینید که یک
31
01:33 =>01:35
خط زرد کشیده شده است و محور مرجع ما خواهد بود
32
01:35 =>01:39
بنابراین اکنون که داریم این
33
01:39 =>01:40
محور را میتوانیم ادامه دهیم و شبیهسازی خود را انجام دهیم،
34
01:40 =>01:43
بنابراین میخواهیم روی مطالعه جدید کلیک کنیم
35
01:43 =>01:49
تا از بالا روی static okay کلیک کنیم و
36
01:49 =>01:52
اکنون بیایید سعی کنیم وسایل را به
37
01:52 =>02:00
پایین مدل بزرگنمایی
38
02:00 =>02:02
کنیم تا مطمئن شویم که آن را درست انجام دادهایم و سپس
39
02:02 =>02:04
روی سطح کلیک کنید و علامت ok را فشار دهید،
40
02:04 =>02:11
بنابراین اکنون ما فقط باید بار خارجی خود را اضافه کنیم،
41
02:11 =>02:13
بنابراین فقط روی
42
02:13 =>02:17
بار خارجی کلیک راست کنید و
43
02:17 =>02:18
وقتی انتخاب شدید، وقتی
44
02:18 =>02:20
کادر آبی را انتخاب کردید، کاری که میخواهیم
45
02:20 =>02:25
انجام دهیم این است. روی سطح مدل هوای ما کلیک کنید
46
02:25 =>02:28
و سپس کادر صورتی را انتخاب کنید
47
02:28 =>02:30
و روی محور ما کلیک کنید و اکنون می
48
02:30 =>02:33
بینید که تمام نیروهای مربوط به
49
02:33 =>02:36
گشتاور روی صورت قرار گرفته اند
50
02:36 =>02:40
و مانند چیزی شبیه به این نیست که
51
02:40 =>02:41
اگر انجام دهید اتفاق می افتد. اگر نداشتی
52
02:41 =>02:44
نداشتی محور به آن به ارجاع با آن، بنابراین
53
02:44,