در این مطلب، ویدئو SOLIDWORKS – رویه سمپاش مدلسازی سطح با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:44
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
05 =>07
سلام.
2
07 =>11
3
11 =>12
4
12 =>14
5
14 =>15
6
15 =>18
این در اینجا است و
7
18 =>19
بنابراین دو تا از اینها وجود دارد که
8
19 =>22
قرار است متقارن باشند و شما
9
22 =>24
یک نمای جانبی برای من ارسال کردید، بنابراین ما یک
10
24 =>27
انحنای شعاع کوچک در آنجا داریم و یک نوع منحنی
11
27 =>30
که جلوی آن وجود دارد و بنابراین
12
30 =>31
من این کار را انجام دادم این است که به نوعی
13
31 =>33
با این قسمت شروع کردم، ادامه دادم و مقداری
14
33 =>35
پیش نویس روی آن قرار دادم، بنابراین باید آن را از قالب بیرون بیاورم
15
35 =>37
و بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است که
16
37 =>40
باید به نوعی بفهمیم که کجاست.
17
40 =>42
این کار اکنون شروع میشود، ما میتوانیم این کار را با فیلیپس انجام دهیم،
18
42 =>44
من فقط میتوانم این کار را انتخاب کنم، ادامه دهم
19
44 =>45
و آن را روی آن قرار
20
45 =>48
دهم و بیایید آن را مانند نیم اینچ
21
48 =>52
یا چیزی شبیهسازی کنیم و این کاملاً میتواند کار کند،
22
52 =>55
اما من به فرآیند تولید بستگی دارم
23
55 =>57
. که آنها برای ایجاد این چیز انجام می دهند
24
57 =>01:00
اگر من مستقیماً به این
25
01:00 =>01:02
منظره نگاه کنم، به نوعی می بینید که آنها
26
01:02 =>01:04
عذاب می کشند باید آن را در آسیاب بگیریم و
27
01:04 =>01:06
آن تخت را برش دهیم و این همان چیزی است که
28
01:06 =>01:09
باعث می شود اکنون در این مورد
29
01:09 =>01:12
دقیقاً آن چیزی نیست که آنها می خواهند و آن شخص را انجام می دهند
30
01:12 =>01:17
و بنابراین مسئله این است که ما باید
31
01:17 =>01:19
چیزی را ایجاد کنیم که باید بگوییم
32
01:19 =>01:21
منحنی واقعی کجاست. شروع می شود و سپس ما همچنین
33
01:21 =>01:23
باید بگوییم که آن منحنی قرار است به کجا ختم شود،
34
01:23 =>01:24
بنابراین اولین کاری که من انجام دادم این است
35
01:24 =>01:28
که یک طرح کوچک را بهبود ببخشم و
36
01:28 =>01:29
این را کمی تغییر می دهم تا
37
01:29 =>01:31
آن را کمی بزرگتر کنم، اما اینجا شصت
38
01:31 =>01:33
درجه است، من از این طرف شصت درجه میزنم
39
01:33 =>01:35
، بنابراین
40
01:35 =>01:37
باید به نقاشی برای
41
01:37 =>01:39
عکس نگاه کنیم و باید بفهمیم
42
01:39 =>01:42
که محل شروع کجاست، بنابراین
43
01:42 =>01:44
یک آپارتمان در جایی در اینجا داشته باشیم. و
44
01:44 =>01:46
همچنین میخواهیم مطمئن شویم که زاویهای که
45
01:46 =>01:48
انجام میدهیم به سمت مرکز
46
01:48 =>01:49
قطعه میرود، بنابراین با یک
47
01:49 =>01:52
عقب چهارم به سمت ماشین محور شروع میکنیم و
48
01:52 =>01:53
میتواند ابزار را مستقیماً به سمت محور نشان دهد و
49
01:53 =>01:55
جلو برود و این را از ابتدا شروع کنید و
50
01:55 =>01:57
اکنون مشکل با چهارم است محور
51
01:57 =>02:00
این است که وقتی به پایان
52
02:00 =>02:02
رسیدم روی محور مرکزی متمرکز نمیشوم،
53
02:02 =>02:05
روی آن افست میشوم، بنابراین
54
02:05 =>02:07
یک منحنی شعاع کوچک عجیب و غریب
55
02