در این مطلب، ویدئو Solidworks – ریخته گری ماشینکاری / مجموعه های جدا نشدنی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:49
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>04
سلام دانش آموزان در این ویدئو ما قصد
2
04 =>07
داریم به نحوه کار با ماشینکاری
3
07 =>10
قطعات ریخته گری و مجموعه های جدانشدنی
4
10 =>13
در دنیای CAD روی صفحه
5
13 =>15
نمایشی که در مقابل شماست، مدلی را می بینید که
6
15 =>18
بسیار شبیه به جای خالی برای میله اتصال
7
18 =>23
در یک میله است. موتور ماشین در این مدل ما
8
23 =>27
مواد اضافی داریم به طوری که وقتی این
9
27 =>29
شکل را میزنیم، فلز مذاب میتواند
10
29 =>32
به راحتی از داخل قالب بریزد، وقتی جسم
11
32 =>35
سرد و سخت شد، آن را
12
35 =>38
هنگام انجام عملیات تکمیلی خارج میکنیم، بنابراین بیایید
13
38 =>40
ببینیم چگونه این کار را انجام میدهیم. دنیای CAD
14
40 =>44
ابتدا یک اسمبلی جدید ایجاد می
15
49 =>52
کنم، سپس می خواهم
16
52 =>57
ریخته گری شاتون را وارد کنم، اکنون آن را شناور می کنم
17
57 =>01:00
و می خواهم آن را با
18
01:00 =>01:04
هواپیماهای اصلی در پرونده مونتاژ خود جفت
19
01:04 =>01:08
کنم. چهره استوانهای را خوب انتخاب
20
01:08 =>01:09
21
01:09 =>01:16
میکنم، میخواهم محور یک را انتخاب کنم، خوب است، پس
22
01:16 =>01:26
این خوب است، برو این
23
01:26 =>01:29
صفحه بالا را انتخاب کن، میگویم بسیار خوب به نظر میرسد،
24
01:29 =>01:32
بنابراین اکنون تنها درجات آزادی
25
01:32 =>01:36
که برای ما باقی مانده است چرخش است و شما
26
01:36 =>01:41
در واقع می تواند از برخی از هواپیماها و mak استفاده کند و
27
01:41 =>01:45
آنها بر هم منطبق هستند، به عنوان مثال می توانم
28
01:45 =>01:48
هواپیمای سمت راست را از شاتون
29
01:48 =>01:49
و صفحه سمت راست را از مجموعه
30
01:49 =>02:00
روی هم قرار دهم، می گویم موازی،
31
02:00 =>02:03
اوکی، اکنون قسمت من کاملاً مشخص است
32
02:03 =>02:07
و در فضا قفل شده است، اجازه دهید تعدادی را خاموش کنیم.
33
02:07 =>02:09
از این هواپیماها و محورها، صفحه نمایش
34
02:09 =>02:13
را کمی کمتر شلوغ می کند، بله این بسیار
35
02:13 =>02:16
زیباتر است، بنابراین می توانیم ببینیم که
36
02:16 =>02:20
شاتون خود را در سطح اسمبلی
37
02:20 =>02:23
داریم، اکنون ویژگی های خود را در آن قرار
38
02:23 =>02:24
می دهیم، روی آن چهره کلیک می کنم و من
39
02:24 =>02:28
میخواهم بگویم ویژگی مونتاژ را وارد کنید و من
40
02:28 =>02:32
از جادوگر سوراخ خود استفاده میکنم،
41
02:32 =>02:33
تصور میکنم که میخواهم
42
02:33 =>02:37
سوراخ میل لنگ را جایی که این
43
02:37 =>02:39
شاتون به میل لنگ وصل میشود قرار دهم،
44
02:39 =>02:43
یک سوراخ ساده انتخاب میکنم سپس شما ایجاد کنید. یک
45
02:43 =>02:48
سوراخ بزرگ، بنابراین من اندازه سفارشی را
46
02:48 =>02:52
به قطر دو اینچ انجام میدهم
47
02:52 =>02:56
، همانطور که معمولاً انجام میدهم، روی یک طرف کلیک میکنم و سپس
48
02:56 =>03:00
یک رابطه متحدالمرکز اعمال میکنم،
49
03:01 =>03:04
اوه، اجازه میدهد تصادفی باشد که خوب است
50
03:04 =>03:07
تا زمانی که من مرکز
51
03:07 =>03:10
این لبه بیرونی و مرکز
52
03:10 =>03:13
سی ام را ادغام کردم ما برویم
53
03:13 =>03:17,