در این مطلب، ویدئو SOLIDWORKS – فیلتر کردن ابعاد در نقشه ها با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:13:30
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
05 =>07
با تشکر از تماشای یک ویدیوی راهنمایی سریع دیگر
2
07 =>08
از مهندس NGO
3
08 =>10
نام من بروس شالر است و این ویدیوی راهنمایی سریع
4
10 =>12
بهترین راه برای
5
12 =>17
نشان دادن ابعاد اسکچر در یک نقاشی برای
6
17 =>19
ایجاد یک نقاشی دقیق است، بنابراین ابتدا
7
19 =>21
میخواهم توضیح دهم که ابعاد اسکچ چیست؟
8
21 =>23
اینها ابعادی است
9
23 =>27
که در ویژگی های هر طرح یا
10
27 =>30
دستورات انتخاب و
11
30 =>34
جاگذاری مانند پخ
12
34 =>36
13
36 =>39
های فیلوسون قرار داده می شود.
14
39 =>41
15
41 =>44
رویکرد و در برخی موارد ما حتی
16
44 =>47
در ابعادی
17
47 =>49
که در این طرح وجود دارد، تلورانسهایی را نیز قرار دادهایم، بنابراین این
18
49 =>51
ابعادی هستند که در این ویدیوی خاص در مورد آنها صحبت میکنم،
19
51 =>54
نه
20
54 =>56
ابعاد هدایتشده، آنها ابعادی هستند که
21
56 =>58
میتوانم بیرون بیایم و به آن بگویم که من می خواهم
22
58 =>01:01
از
23
01:01 =>01:03
نقطه A تا نقطه B یک بعد مرجع بگذارم و به طور کلی اگر این کار را انجام
24
01:03 =>01:06
دهم، پرانتز می گذارم تا علامت گذاری
25
01:06 =>01:08
شود، این یک بعد مرجع است، اما
26
01:08 =>01:11
در بسیاری از موارد ما این کار را انجام نمی دهیم. ما ادامه خواهیم
27
01:11 =>01:14
داد و یک نقاشی با
28
01:14 =>01:16
ابعاد رانده شده را به طور کامل شرح خواهیم داد و همچنین
29
01:16 =>01:18
تلورانس های خود را روی ابعاد هدایت شده قرار می
30
01:18 =>01:20
دهیم، این ویدیو فقط
31
01:20 =>01:23
ابعاد مشخص شده در یک
32
01:23 =>01:25
نقاشی را پوشش می دهد که اگر بخواهم همه
33
01:25 =>01:27
آنها را یکجا نشان دهم. در اینجا روی این کلیک
34
01:27 =>01:30
کنید و می بینید که
35
01:30 =>01:33
ابعاد نوسو درهم و برهم در مدل 3 بعدی ظاهر می شود
36
01:33 =>01:35
که معمولاً در
37
01:35 =>01:38
طراحی 2 بعدی اتفاق می افتد زمانی که ما وارد می شویم و از اولین روش استفاده می کنیم
38
01:38 =>01:40
که به نظر من بهترین
39
01:40 =>01:42
روش نیست، اما این یکی است. از راههای انجام
40
01:42 =>01:45
نقاشی، بنابراین اجازه دهید من فقط این راه را به شما نشان دهم،
41
01:45 =>01:47
زیرا این همان کاری است که اکثر مردم در نهایت
42
01:47 =>01:51
انجام میدهند، فقط متوجه میشوند
43
01:51 =>01:53
که چگونه نقاشیها را به تنهایی بدون
44
01:53 =>01:56
شرکت در کلاسهای آموزشی انجام دهند و
45
01:56 =>01:58
واقعاً در عمق دکمهها فرو
46
01:58 =>02:03
نرفتند. بنابراین ابتدا معمولاً
47
02:03 =>02:06
حاشیهنویسیهای طراحی را پیدا میکنند، به این معنی
48
02:06 =>02:09
که ابعاد را از اسکچر وارد کنید،
49
02:09 =>02:11
این ابعاد اسکچ
50
02:11 =>02:12
شما یا ابعاد خشک شما
51
02:12 =>02:16
هستند، بنابراین اگر بخواهم این کار را انجام
52
02:16 =>02:18
دهم، با این نمای جلو شروع میکنم و
53
02:18 =>02:21
میتوانید ببینید که در اینجا برخی از ابعاد را نشان میدهد،
54
02:21 =>02:24
اکنون میروم و یک
55
02:24 =>02:26,