در این مطلب، ویدئو SolidWorks Absolute Beginners -2- با رایان با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:33:35
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
02 =>05
بسیار خوب، بنابراین اگر قسمت اول را
2
05 =>11
که هفته گذشته به صورت زنده انجام دادم تماشا کردید، ما
3
11 =>14
این قسمت را با استفاده از یک طرح بسیار معمولی
4
14 =>16
مانند این ایجاد کردیم و در این
5
16 =>20
ویدیو به شما نشان می دهم که چگونه می توانید
6
20 =>22
ویژگی را تغییر دهید زیرا به شما نشان دادم که چگونه
7
22 =>25
میتوانید طرح پایه را در ویدیوی قبلی ویرایش
8
25 =>27
کنید و در این ویدیو به شما نشان میدهم که
9
27 =>31
چگونه میتوانید هندسه را تغییر دهید، مثل
10
31 =>34
اینکه متوجه شدهاید این ویژگی را که این
11
34 =>36
رئیس استفاده کردهاید بیرون میکشد و
12
36 =>39
آن را در درخت ویژگی خود در اینجا اضافه میکنید.
13
39 =>42
ابزار مناسبی برای ایجاد مدلی نیست
14
42 =>45
که میخواهید در حلکننده بسازید، بنابراین
15
45 =>49
کافیست روی این ویژگی کلیک کنید و
16
49 =>51
روی صفحه کلید خود Delete را فشار دهید تا از شر این ویژگی خلاص شوید،
17
51 =>55
اکنون پس از انجام این کار،
18
55 =>57
از شر این ویژگی خلاص میشوید.
19
57 =>01:00
در بالای این طرح 2 بعدی که در
20
01:00 =>01:03
اینجا دارید ساخته شده است، بنابراین شما فقط لایه بالایی را
21
01:03 =>01:06
که ویژگی بود حذف کنید و طرح پایه
22
01:06 =>01:09
همچنان باقی خواهد ماند اکنون
23
01:09 =>01:11
با این طرح پایه چه کار می توانیم انجام
24
01:11 =>01:14
دهیم، هنوز در مورد دیگری صحبت نکردیم.
25
01:14 =>01:16
ابزارهایی که
26
01:16 =>01:21
SolidWorks در تب ویژگی های خود دارد مورد بعدی
27
01:21 =>01:23
ساده است به نام
28
01:23 =>01:27
باس یا پایه چرخان این ابزار به
29
01:27 =>01:32
شما امکان می دهد هر ناحیه بسته بسته
30
01:32 =>01:36
را بگیرید و آن را بچرخانید یا حول
31
01:36 =>01:39
یک محور بچرخانید و هندسه ای ایجاد کنید که
32
01:39 =>01:41
لازم نیست یک چرخش کامل
33
01:41 =>01:43
باشد. باید 360 باشد، می تواند
34
01:43 =>01:45
هر مقداری که برای آن تعریف می کنید،
35
01:45 =>01:48
می تواند نیم دور باشد، اما می تواند
36
01:48 =>01:52
هر شکلی باشد، برای مثال یک دونات
37
01:52 =>01:54
چیزی بیش از یک دایره نیست که
38
01:54 =>01:57
حول یک محور یا یک استوانه می چرخد.
39
01:57 =>02:00
یک مستطیل که حول یک
40
02:00 =>02:02
محور در حال چرخش است، اکنون اجازه دهید نشان دهم که آیا
41
02:02 =>02:06
ابتدا این ابزار را انتخاب کردم، SolidWorks از شما میخواهد یا
42
02:06 =>02:09
در این مورد از من میخواهد که طرح را انتخاب کنم،
43
02:09 =>02:12
اکنون یکی داریم، بنابراین من فقط روی آن کلیک میکنم،
44
02:12 =>02:13
45
02:13 =>02:17
این
46
02:17 =>02:20
ویژگی چرخشی پیشنمایش را به من نشان میدهد.
47
02:20 =>02:23
مطابق با انتخاب من، بدنه ای که به زودی تبدیل به جامد می شود،
48
02:23 =>02:27
زیرا مهم است
49
02:27 =>02:30
که اگر دقت کنید روی چه موجودی کلیک کنید،
50
02:30 =>02:32
خواهید دید زیرا من
51
02:32 =>02:35
روی این لبه مستقیم کلیک می کنم در اینجا با
52
02:35 =>02:38
رنگ آبی مشخص شده است، بنابراین بلافاصله به عنوان
53
02: