در این مطلب، ویدئو SOLIDWORKS Composer – ایجاد انیمیشن و حرکات ترکیبی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:41
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
06 =>08
سلام این Kayla Gonzales است
2
08 =>11
من با سیستم های mlc CAD هستم و
3
11 =>14
موضوع بحث امروز
4
14 =>16
ایجاد انیمیشن در داخل SolidWorks
5
16 =>18
Composer و ایجاد حرکت ترکیبی
6
18 =>21
با استفاده از کتابخانه انیمیشن است، بنابراین بیایید در
7
21 =>24
داخل Composer شروع کنیم من
8
24 =>26
قبلاً یک فایل تنظیم کرده ام و آماده برای رفتن به
9
26 =>28
داخل فایل آهنگساز من یک
10
28 =>31
نمای داخل این نما دارم.
11
31 =>33
دوربینم بافت هایم را تنظیم کرده ام ظواهر من
12
33 =>35
حالت های رندر من روشن کننده همه آن
13
35 =>37
اطلاعات است که در داخل این نما تنظیم کرده ام
14
37 =>40
دلیل اینکه چرا این کار را انجام داده ام به این دلیل است که
15
40 =>43
وقتی وارد انیمیشن خود میشوم، میتوانید ببینید
16
43 =>44
که چگونه ظاهر متفاوت است، اما
17
44 =>47
میتوانم نمایم را در زمان صفر بکشم و رها کنم
18
47 =>49
تا همه کلیدهایم را در انیمیشنم بگیرم و تنظیم کنم،
19
49 =>52
این یک راه بسیار سریع و
20
52 =>56
ساده برای شروع است. انیمیشنهایی که از
21
56 =>58
اینجا میخواهیم انجام دهیم این است که حرکت مرکب داشته باشند
22
58 =>01:01
، میخواهیم پین در این دستگیره
23
01:01 =>01:03
گیره هم ترجمه و هم چرخش داشته باشد تا
24
01:03 =>01:06
نشان دهد که
25
01:06 =>01:09
واقعاً بسته میشود و ما میخواهیم
26
01:09 =>01:12
صفحات گیره را به als نشان دهیم. o اگر
27
01:12 =>01:14
به کتابخانه انیمیشنم بروم، ترجمه داشته باشم، این
28
01:14 =>01:16
توانایی را دارم که میتوانم گروه حرکتی خود را انتخاب کنم
29
01:16 =>01:18
و همچنین نوع پیچی
30
01:18 =>01:23
انیمیشن را انتخاب کنم که میتوانم اگر بخواهم
31
01:23 =>01:25
کامپوننت من قبل از شروع انیمیشن فلش شود، میتوانم انتخاب
32
01:25 =>01:27
کنم، یعنی زمان فلش چقدر است.
33
01:27 =>01:29
از 0 تا 1 من
34
01:29 =>01:31
کامپوننتم را به رنگ سبز
35
01:31 =>01:35
فلاش می زنم که در مجموع 3 بار زیر ترجمه فلش می زند
36
01:35 =>01:37
من بین 1 تا 10 ثانیه انتخاب می کنم
37
01:37 =>01:40
تا ترجمه انجام شود
38
01:40 =>01:42
اکنون دسترسی به من می دهد یک منفی
39
01:42 =>01:46
که جهت واقعی
40
01:46 =>01:48
ترجمه است، بنابراین در
41
01:48 =>01:51
جهت منفی Z خواهد بود و بر اساس
42
01:51 =>01:53
آنچه قطب نمای من در واقع
43
01:53 =>01:55
برای ما فراهم می کند، فاصله
44
01:55 =>01:57
هفتاد و پنج نقطه سه خواهد بود، بنابراین
45
01:57 =>02:01
به طور کامل این را می بندد. گیره برای
46
02:01 =>02:03
چرخش من می خواهم
47
02:03 =>02:05
دقیقاً در همان زمان باشد، بنابراین از یک تا ده
48
02:05 =>02:09
ثانیه می خواهم پین بچرخد تا
49
02:09 =>02:11
بتوانم
50
02:11 =>02:14
زاویه 360 درجه را انتخاب کنم که در واقع فقط یک
51
02:14 =>02:17
چرخش است که اگر تایپ کنم به این معنی است در
52
02:17 =>02:20
3600 این در واقع در
53
02:20 =>02:22
مجموع ده چرخش خواهد بود، بنابراین این یک راه ساده است
54
02:22 =>02:25
که ما میتوانیم تعیین
55