در این مطلب، ویدئو SOLIDWORKS ScanTo3D قسمت 5 – جادوگر سطحی – ایجاد هدایت شده با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:01
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>05
[موسیقی]
2
06 =>09
سلام به همه، این مت پرز است و
3
09 =>11
به ویدیوی 5 خوش آمدید در
4
11 =>13
مجموعه طراحی قسمت های سه بعدی اسکن شده ما، ما قبلاً به
5
13 =>16
اطلاعات زیادی در
6
16 =>18
بخش سه بعدی اسکن شده این نسخه آزمایشی نگاه کرده ایم که در
7
18 =>20
مورد همه موارد صحبت کرده ایم. اصول برخورد
8
20 =>22
با مش خود را چگونه تغییر دهید چگونه آن را
9
22 =>24
تمیز کنیم چگونه آن را صاف کنیم و
10
24 =>25
ما در مورد برخی از اصول دیگر
11
25 =>28
حرکت جهت تغییر جهت مش
12
28 =>31
حتی با انجام آفست و کپی از
13
31 =>33
فایل مش که شما دارید صحبت کرده ایم. ما به
14
33 =>35
ایجاد منحنی ها با استفاده از جادوگر منحنی
15
35 =>36
نگاه کردیم و ما به ایجاد یک سطح
16
36 =>39
با استفاده از گزینه خودکار در
17
39 =>40
جادوگر سطح نگاه کردیم، بنابراین اکنون می خواهیم
18
40 =>43
دوباره وارد جادوگر سطح شویم، اما این بار
19
43 =>45
به جای استفاده از گزینه ایجاد خودکار،
20
45 =>46
می خواهیم از طریق یک ایجاد هدایتشده عبور کنید،
21
46 =>49
بنابراین وقتی ایجاد هدایتشده
22
49 =>52
انتخاب شد، به ناحیه بعدی
23
52 =>55
میرویم و اگر یک صفحه تقسیم
24
55 =>58
داریم که میتوانیم مدل را سادهسازی کنیم، ایده خوبی
25
58 =>01:00
است که از آن در اینجا استفاده کنیم، بنابراین اگر
26
01:00 =>01:02
مدل شما اینطور نیست. متقارن که
27
01:02 =>01:04
ندارید برای استفاده از آن اما بیایید نگاهی بیندازیم اگر
28
01:04 =>01:06
هواپیمایی داریم که اکنون می توانیم از آن استفاده کنیم در
29
01:06 =>01:09
این مورد هواپیمای مناسب بسیار خوب به نظر می رسد
30
01:09 =>01:11
اما کامل نیست بنابراین می توانید ببینید
31
01:11 =>01:13
که در مورد ما یک صفحه متقارن ایجاد نمی کند
32
01:13 =>01:16
اکنون می توانیم برویم در و
33
01:16 =>01:18
اگر بخواهیم این کار را کمی آسانتر کنیم میتوانیم به صورت دستی یک هواپیما ایجاد کنیم،
34
01:18 =>01:20
35
01:20 =>01:22
اما برای ما آن
36
01:22 =>01:25
گزینه را لغو میکنم و بدون هواپیمای آینهای ادامه میدهم،
37
01:25 =>01:28
بنابراین کار بعدی این است
38
01:28 =>01:30
که شناسایی چهره را انجام دهیم.
39
01:30 =>01:32
اکنون متوجه خواهید شد که در
40
01:32 =>01:34
بالا یک کادر زرد وجود دارد، یک
41
01:34 =>01:36
گزینه رنگ آمیزی خودکار وجود دارد، سپس
42
01:36 =>01:38
یک گزینه رنگ آمیزی دستی نیز وجود دارد و
43
01:38 =>01:40
منظور من از آن این است که در مورد این
44
01:40 =>01:43
فرآیند رنگ آمیزی سطح ما فکر کنید یا یک مش
45
01:43 =>01:46
در اینجا چگونه عمل می کنید. مش را ایجاد کنید،
46
01:46 =>01:49
به عنوان مثال، اگر این یک بخش
47
01:49 =>01:51
در اینجا از بالا به پایین همه یک
48
01:51 =>01:54
سطح واحد در بخش نقاشی باشد،
49
01:54 =>01:56
چه اتوماتیک باشد چه دستی
50
01:56 =>01:58
، می خواهید که یک رنگ باشد
51
01:58 =>01:59
و این بدان معنی است که می خواهید
52
01:59 =>02:01
با یک رنگ ایجاد شود. باز کردن جیره چه
53
02:01 =>02:04
سطح مرزی