در این مطلب، ویدئو SOLIDWORKS Weldments – نمایش قطعات درج شده در فهرست برش با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:03:32
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
05 =>08
سلام دوستان، این رودولفو گوتیرز
2
08 =>10
با مهندسین تیم مهندسی پشتیبانی فنی
3
10 =>12
در این ویدئو است، من به
4
12 =>15
شما نشان خواهم داد که چگونه مطمئن شوید قطعات درج
5
15 =>20
شده شما در لیست برش شما نمایش داده می شود، بنابراین هفته گذشته
6
20 =>22
این سوال در پشتیبانی فنی ظاهر
7
22 =>25
شد و مشتری
8
25 =>29
یک جوشکار روشن را در یک لوله قرار داده بود و او یک
9
29 =>31
لیست برش داشت و اوه جوشی که ظاهر نمی
10
31 =>33
شد اول از همه من
11
33 =>35
در نمای طراحی
12
35 =>37
نشان داده نمی شد اما مهمتر از همه در
13
37 =>40
لیست برش دیده نمی شد. رفت و برگشت و
14
40 =>42
در نهایت ما یک جلسه از راه دور انجام دادیم و چیزی
15
42 =>46
که متوجه شدیم این است که لوله یک
16
46 =>48
جسم جامد است، اما چیزی که ما کشف کردیم این
17
48 =>51
بود که جهان، آه، یک جسم سطحی بود
18
51 =>53
، به همین دلیل است که در کجا نشان داده نشده است
19
53 =>55
. نمای ترسیمی و
20
55 =>57
در لیست برش صدا زده نشده بود، پس چگونه آن را
21
57 =>58
برطرف کنیم، بنابراین ابتدا
22
58 =>01:00
می خواهید راست کلیک کنید،
23
01:00 =>01:03
این همان پوشه ای بود که از
24
01:03 =>01:06
mcmaster carr دانلود شد و دانلود شد به عنوان یک
25
01:06 =>01:09
فایل مرحله ای، مشتری آن را باز کرد
26
01:09 =>01:11
فایل step آن را بهعنوان بخشی از
27
01:11 =>01:13
ویژگیهای فایل ذخیره کرد و سپس آن را
28
01:13 =>01:16
در قسمت Wellman خود قرار داد، بنابراین اینطور شد،
29
01:16 =>01:19
بنابراین ابتدا
30
01:19 =>01:22
میخواهید روی قسمت درج شده خود راست کلیک کنید
31
01:22 =>01:23
و میخواهید به ویرایش
32
01:23 =>01:27
متن بروید، خوب اینجاست. بخش شما و کاری
33
01:27 =>01:29
که در پایان روز
34
01:29 =>01:33
35
01:33 =>01:35
باید انجام دهیم این است که آن را به یک بدنه جامد تبدیل کنیم، بنابراین راه برای انجام این کار استفاده از
36
01:35 =>01:39
Import Diagnostics برای وارد کردن عیبیابی
37
01:39 =>01:42
به شما است که میتوانید روی
38
01:42 =>01:45
بدنه سطحی خود در طراحی خود کلیک راست کنید. درخت یا میتوانید
39
01:45 =>01:47
به ارزیابی ابزارها بروید و سپس
40
01:47 =>01:50
عیبیابی را وارد کنید، بنابراین عیبیابی واردات وارداتی
41
01:50 =>01:52
میتواند بهطورکلی این کار این
42
01:52 =>01:55
است که سطوح معیوب را
43
01:55 =>01:57
ترمیم میکند، در واقع سطوح تعمیر شده را
44
01:57 =>01:59
به بدنه لباسها گره میزند و بدنه لباس
45
01:59 =>02:02
را به جامد تبدیل میکند. شما می
46
02:02 =>02:04
خواهید انجام دهید این است که می خواهید تمام قسمت خود را کنترل کنید
47
02:04 =>02:07
اگر می توانید تمام
48
02:07 =>02:09
آن چهره ها را گرفت و می خواهید خوب ضربه بزنید و
49
02:09 =>02:12
بلافاصله به شما می گوید که چه شکاف ها
50
02:12 =>02:13
و این
51
02:13 =>02:15
مورد برای این جهان ایلات هیچ
52
02:15 =>02:16
شکافی وجود ندارد و همه چیز خوب است، بنابراین اگر
53
02:16 =>02:19
اوکی را بزنید میتوانید ببینید ک