در این مطلب، ویدئو V Ray for Revit – Rendering Fog با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:35
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
03 =>05
سلام و خوش آمدید به ویدیوی شروع
2
05 =>08
سریع پرسپکتیو هوایی و رندر مه
3
08 =>11
برای v-ray برای Revit در این
4
11 =>14
ویدیو به نحوه رندر کردن یک افکت جوی مه در پروژه های شما می پردازیم که
5
14 =>16
6
16 =>19
Revit را راه اندازی کنید و فایل پروژه را بارگذاری کنید
7
19 =>23
ap fog dot ما VT از دارایی های دانلود شده
8
23 =>25
از این صفحه وب آموزش
9
25 =>28
که در زیر پیوند داده شده است، می توانید از این
10
28 =>32
پروژه با نسخه های Revit 2015 و بالاتر
11
32 =>35
با پروژه بارگیری شده
12
35 =>37
استفاده کنید، به تب v-ray بروید و نمای فعلی خود را تغییر
13
37 =>40
دهید تا کیفیت را به پیش نویس تبدیل کنید و وضوح را تنظیم کنید.
14
40 =>43
برای برش منطقه با چاپگر
15
43 =>47
تنظیم شده روی dpi 96، روی رندر کلیک کنید
16
47 =>51
تا پروژه را همانطور که در حال حاضر تنظیم شده است ببینید،
17
51 =>53
رندر فقط یک دقیقه یا بیشتر طول می کشد و همانطور
18
53 =>55
که حل شد، می توانید یک
19
55 =>58
صحنه بیرونی شهر ساده را ببینید که مایلیم آن
20
58 =>01:01
را اضافه کنیم. یک اتمسفر وقتی راضی بودید رندر را متوقف میکند
21
01:01 =>01:03
و سپس
22
01:03 =>01:07
برای تنظیمات مه، روی نماد تنظیمات کلیک کنید تا به
23
01:07 =>01:10
تب مه بروید، اکنون دو
24
01:10 =>01:12
نوع پرسپکتیو هوایی مههای جوی وجود دارد
25
01:12 =>01:17
و پرسپکتیو هوای مهآلود محیطی
26
01:17 =>01:19
یک اثر است. اجسام به دلیل اتمسفر زمین دورتر به نظر می رسند،
27
01:19 =>01:21
زیرا
28
01:21 =>01:23
آنها را تا حدی مه آلود
29
01:23 =>01:27
می کند، چشم انداز هوایی را امکان پذیر می
30
01:27 =>01:29
کند و ارتفاع اتمسفر را همانطور که اکنون هست باقی می گذارد،
31
01:29 =>01:30
در
32
01:30 =>01:33
حالی که فاصله دید با مقدار
33
01:33 =>01:37
8000 متر یا حدود 26000 فوت به
34
01:37 =>01:40
ما از لحاظ فیزیکی نگاه دقیق تری می دهد. در
35
01:40 =>01:43
اتمسفر خودمان، صحنه ما در
36
01:43 =>01:46
مقیاس کوچکتر است، بنابراین فاصله دید را
37
01:46 =>01:49
نزدیکتر به حدود هزار متر یا 30
38
01:49 =>01:52
280 فوت تنظیم کنید، این به ما امکان میدهد
39
01:52 =>01:55
جلوه را زودتر از آنچه
40
01:55 =>01:57
در رندر پروژه مشاهده میکردیم، ببینیم تا جلوه را
41
01:57 =>02:00
به ویژه در طول ببینیم. از جاده
42
02:00 =>02:06
و ساختمانهای دوردست،
43
02:06 =>02:08
آسمان در رندر تحت تأثیر پرسپکتیو هوایی قرار نمیگیرد،
44
02:08 =>02:11
زیرا رنگ آسمانها از
45
02:11 =>02:14
قبل در
46
02:14 =>02:17
تولید آن رنگ، فاصله را در نظر میگیرد، اساساً
47
02:17 =>02:18
از قبل
48
02:18 =>02:21
جو اعمال شده است، اما اگر
49
02:21 =>02:24
روی محیط افکت در مه کلیک کنید.
50
02:24 =>02:27
تنظیمات و سپس رندر مجدد مه
51
02:27 =>02:29
بر روی آسمان و همچنین خود شهر تاثیر می گذارد
52
02:29 =>02:31
و در واقع کمی
53
02:31 =>02:34
سریعتر محاسبه می شود. nd بسیار
54
02:34 =>02:36
دراماتیک تر از قبل به نظر می رسد زیرا اکنون بسیاری