در این مطلب، ویدئو نحوه استفاده از پدهای ساختمانی | Revit با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:15:11
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00 =>02
چه خبر است همه خوش آمدید به
2
02 =>04
یک ویدیوی Revit دیگر در این ویدیو بازگردید، ما می
3
04 =>07
خواهیم به ساخت بالشتک ها نگاه کنیم، اوه
4
07 =>10
توپوگرافی است، اما همچنین یک بالشتک ساختمانی است،
5
10 =>12
بنابراین قبل از اینکه وارد آن شویم، اگر در هر نقطه از
6
12 =>14
این ویدیو اتفاقی افتاد چیزی یاد گرفتید
7
14 =>15
8
15 =>16
که امیدوارم شما اینجا هستید تا چیزی را یاد بگیرید
9
16 =>18
که می دانید، لطفاً دکمه
10
18 =>20
11
20 =>21
12
21 =>23
13
23 =>24
14
24 =>26
لایک را بشکنید، این واقعاً به من کمک می کند که به من می گوید که ممکن است چیزی یاد گرفته باشید یا فقط ویدیو را دوست دارید تا به هر حال کمک کند و
15
26 =>28
سپس وارد آن شوید و اکنون مسیرهایی را ایجاد کنیم تا ما
16
28 =>31
برای کار کردن به توپوگرافی نیاز داریم و
17
31 =>33
خوشبختانه من یک توپوگرافی در اینجا دارم که ممکن
18
33 =>34
است آن را در ویدیوهای بخش قبلی دیده باشید
19
34 =>36
. بروید آنها را بررسی کنید که متفاوت هستند،
20
36 =>38
میدانید که نیازی به
21
38 =>39
تماشای آنها ندارید تا لزوماً این را تماشا کنید
22
39 =>41
و در مورد ساخت پدها بیاموزید. اما
23
41 =>42
با این وجود این مفید خواهد بود، بنابراین از
24
42 =>44
کجا میتوانیم لنتهای ساختمانی را پیدا کنیم و سپس
25
44 =>47
چه هستند، ما میتوانیم آنها را در
26
47 =>49
جمع کردن داخل پیدا کنیم، البته منطقی است
27
49 =>51
و سپس اینجا یک بالشتک ساختمان است و بنابراین
28
51 =>54
یک p ساختمان اضافه میکند. تبلیغ از یک حلقه بسته
29
54 =>56
اساساً یک طرح در بالای
30
56 =>59
توپوگرافی ایجاد می کند، بنابراین اول از همه آنچه که یک
31
59 =>01:00
بالشتک ساختمانی است، خوب
32
01:00 =>01:04
تصور کنید که بالشتک ساختمان مانند
33
01:04 =>01:06
شما می توانید از آن مانند سطح یک
34
01:06 =>01:09
طبقه خود مانند طبقه واقعی استفاده کنید
35
01:09 =>01:10
و من خواهم کرد در یک ثانیه وارد همه اینها شوید،
36
01:10 =>01:12
اما می تواند به عنوان سطح
37
01:12 =>01:15
یک طبقه شما باشد یا به سادگی می تواند به عنوان
38
01:15 =>01:18
چیزی برای جابجایی خاک در اطراف عمل کند، زیرا
39
01:18 =>01:19
خواهیم دید
40
01:19 =>01:21
که نه تنها خاک را به اطراف منتقل
41
01:21 =>01:23
می کند، بلکه می تواند به عنوان یک طبقه نیز عمل کند. که
42
01:23 =>01:26
میتواند در همان زمان اتفاق بیفتد،
43
01:26 =>01:27
بستگی به شما دارد که آیا میخواهید
44
01:27 =>01:29
آن را به این شکل مستند کنید یا اگر فقط
45
01:29 =>01:31
یک مدل میخواهید ادامه دهید، بنابراین ما
46
01:31 =>01:32
47
01:32 =>01:34
میرویم، میتوانید به آن نگاه کنید، میتوانید
48
01:34 =>01:37
با آن به صورت سه بعدی کار کنید. یا شما 2d را می شناسید، من فکر می
49
01:37 =>01:39
کنم در مورد ساختن پد بهتر است به صورت 2 بعدی کار کنید
50
01:39 =>01:40
زیرا احتمالاً
51
01:40 =>01:42
می خواهید
52
01:42 =>01:44
دقیق تر از چیزی که قرار است انجام دهم، بنا