در این مطلب، ویدئو نحوه استفاده از ابزار RENDER در SolidWorks | آموزش ابزار رندر | فصل 01 | مبانی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید. اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:09:34
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
05 =>05
سلام به همه
2
05 =>07
در این آموزش من قصد دارم به
3
07 =>10
شما در مورد ابزار رندرینگ توضیح دهم
4
10 =>12
که بخشی از این solidworks خاص است
5
12 =>13
6
13 =>16
که در آن رندر به داشتن یک
7
16 =>18
نوع اثر واقعی بر روی
8
18 =>20
یک تصویر یا مدلی کمک می کند که اگر نگاه کنید اکنون سعی می کنیم آن را
9
20 =>22
ببینید.
10
22 =>24
قبل از اینکه
11
24 =>25
وارد
12
25 =>27
مدل سازی قطعه شوید، اگر می خواهید کامپوننتی ایجاد کنید
13
27 =>30
یا اگر می خواهید
14
30 =>32
15
32 =>35
قبل از رفتن به هر یک از ماژول ها، کامپوننت موجود را باز کنید،
16
35 =>36
17
36 =>39
باید به افزودن افزونه ها برویم و در
18
39 =>43
اینجا باید فعال کنید یا علامت بزنید.
19
43 =>44
برای مشاهده
20
44 =>47
عکس 360 مشاهده عکس 360
21
47 =>50
بگو خوب باشه اگر این کار را انجام دهید،
22
50 =>52
اگر به طور خودکار به قسمت مدلسازی بروید، چه اتفاقی میافتد
23
52 =>54
، ابزار رندر
24
54 =>55
در اینجا ظاهر میشود،
25
55 =>59
مگر اینکه آن
26
59 =>01:02
چیزی را که ظاهر 360 مینامید را روشن کنید،
27
01:02 =>01:05
آنگاه به خوبی قابل مشاهده نخواهد بود.
28
01:05 =>01:08
اکنون در اینجا برای توسعه
29
01:08 =>01:10
هر مؤلفه ای که نیاز داریم
30
01:10 =>01:12
31
01:12 =>01:15
با انتخاب هر یک از سطوح طراحی ساده بخش، طراحی بخش ساده را انجام دهیم، بنابراین از
32
01:15 =>01:17
هم اکنون برای این سخنرانی خاص، آنچه من
33
01:17 =>01:18
سعی می کنم انجام دهم این است
34
01:18 =>01:21
که این اولین سخنرانی ویدیویی من است. n
35
01:21 =>01:24
ابزار رندر بنابراین اساساً آنچه را که میخواهم
36
01:24 =>01:25
توضیح دهم،
37
01:25 =>01:28
همانطور که ممکن است بیشتر ویدیوهای من را دیده باشید
38
01:28 =>01:29
که در آن من با
39
01:29 =>01:31
بسیاری از مجموعههای
40
01:31 =>01:33
اجزای طراحی ماشین سروکار دارم، سعی میکنم
41
01:33 =>01:36
یک جزء ساده
42
01:36 =>01:39
را از حالت خارج از مرکز بازیابی کنم. اجازه دهید این
43
01:39 =>01:40
مهره را
44
01:40 =>01:42
خوب انتخاب کنم. زیرا اگر کامپوننت خیلی بزرگ
45
01:42 =>01:44
باشد، زمان بیشتری برای رندر گرفتن طول می کشد،
46
01:44 =>01:46
بنابراین من کامپوننت ساده را انتخاب می کنم،
47
01:46 =>01:49
با وجود اینکه آن را ایجاد می کنم،
48
01:49 =>01:50
خوب است
49
01:50 =>01:53
، می توانید نحوه ایجاد این مهره را
50
01:53 =>01:56
در سخنرانی های ویدیویی قبلی من مشاهده کنید همچنین
51
01:56 =>01:59
به من اجازه دهید همه را خاموش کنم. هواپیماها
52
01:59 =>02:01
در حال حاضر این جزء است که من میخواهم آن
53
02:01 =>02:02
را رندر کنم
54
02:02 =>02:05
و جلوهای از نوع واقعی داشته باشد، جایی که
55
02:05 =>02:07
شما یک روکش براق دارید،
56
02:07 =>02:08
57
02:08 =>02:09
58
02:09 =>02:11
هر زمان که سعی میکنید موادی را
59
02:11 =>02:13
به آن ببخشید