در این مطلب، ویدئو نحوه استفاده از XPresso Python Node را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:01,800
بسیار خوب، من ادامه می دهم و
2
00:00:01,800 –> 00:00:03,659
با این صحنه ساده شروع می کنم که شامل فقط
3
00:00:03,659 –> 00:00:06,210
چهار شی بدوی است که دو تای آنها
4
00:00:06,210 –> 00:00:07,919
چند ضلعی هستند و دو تای آنها هنوز
5
00:00:07,919 –> 00:00:09,929
پارامتری هستند و من می خواهم
6
00:00:09,929 –> 00:00:12,450
ریگ شرطی را در اینجا بر اساس گره پایتون ایجاد کنم،
7
00:00:12,450 –> 00:00:12,960
8
00:00:12,960 –> 00:00:15,450
بنابراین در این چند ضلعی اشیاء با یکدیگر برخورد می کنند،
9
00:00:15,450 –> 00:00:16,079
10
00:00:16,079 –> 00:00:18,480
آن موارد پارامتریک در
11
00:00:18,480 –> 00:00:20,580
جهت های مختلف حرکت می کنند و اجازه دهید من
12
00:00:20,580 –> 00:00:22,350
با اضافه کردن گره برخورد شروع به ساختن این دکل
13
00:00:22,350 –> 00:00:24,539
کنم، بدیهی است که به
14
00:00:24,539 –> 00:00:26,699
تعدادی اشیا برای شما نیاز دارد، بنابراین من این
15
00:00:26,699 –> 00:00:29,340
کره چند ضلعی و مکعب را به بوم می کشم و
16
00:00:29,340 –> 00:00:31,260
سپس باید این را به هم وصل کنیم. گره
17
00:00:31,260 –> 00:00:33,510
ها به نحوی کنار هم قرار می گیرند و ما می توانیم این کار
18
00:00:33,510 –> 00:00:36,180
را با اضافه کردن شی خروجی
19
00:00:36,180 –> 00:00:38,160
انجام دهیم و آماده هستیم که هر یک
20
00:00:38,160 –> 00:00:40,170
از آن گره ها را به نقاط مربوط به
21
00:00:40,170 –> 00:00:42,360
گره برخورد پیوند دهیم و در
22
00:00:42,360 –> 00:00:44,250
نهایت زمان معرفی خود گره پایتون
23
00:00:44,250 –> 00:00:46,410
است که می توانید آن را پیدا کنید. با رفتن به
24
00:00:46,410 –> 00:00:49,200
نود اسکریپت Expresso جدید Python و این
25
00:00:49,200 –> 00:00:51,449
گره تماماً در مورد اسکریپت نویسی است، می توانید ببینید
26
00:00:51,449 –> 00:00:53,550
که به طور پیش فرض فقط یک عبارت اضافه معمولی
27
00:00:53,550 –> 00:00:55,829
دارد در اینجا به سادگی دو مقدار می گیرد
28
00:00:55,829 –> 00:00:58,379
و سپس مجموع را برمی گرداند و اجازه
29
00:00:58,379 –> 00:00:59,730
دهید برای اثبات آن چند مثال کوتاه به شما بزنم،
30
00:00:59,730 –> 00:01:02,070
بیایید سریعاً
31
00:01:02,070 –> 00:01:04,170
گره نتیجه را اینجا اضافه کنیم و سپس آن را به
32
00:01:04,170 –> 00:01:06,930
صفحه خروجی یادداشت های پایتون اضافه کنیم در حال حاضر
33
00:01:06,930 –> 00:01:08,700
مقدار صفر را به ما می دهد و
34
00:01:08,700 –> 00:01:10,470
این فقط به این دلیل است که ما این کار را انجام نمی دهیم. هنوز هیچ
35
00:01:10,470 –> 00:01:12,659
سیگنالی ندارید، بنابراین بیایید این را برطرف کنیم و به
36
00:01:12,659 –> 00:01:14,939
نظر میرسد که مقادیر یک و دو
37
00:01:14,939 –> 00:01:17,549
همانطور که انتظار میرود، نتیجه سه را به ما میدهند، بنابراین
38
00:01:17,549 –> 00:01:19,020
حالا بیایید جلو برویم و
39
00:01:19,020 –> 00:01:20,790
چیز جالبتری در اینجا ایجاد کنیم، اجازه دهید
40
00:01:20,790 –> 00:01:23,009
به سرعت چند گره دیگر را ابتدا فقط برای
41
00:01:23,009 –> 00:01:25,170
شبیهسازی سیگنال دریافتی من به
42
00:01:25,170 –> 00:01:27,570
آرامی این نت ها را به هم وصل می کنم و
43
00:01:27,570 –> 00:01:29,610
سپس مقدار را با
44
00:01:29,610 –> 00:01:31,650
توجه به این اسکریپت کوچکی که در
45
00:01:31,650 –> 00:01:33,659
اینجا می نویسیم
46
00:01:33,659 –> 00:01:35,850
تا یک افزایش می دهم، این مقدار در مقدار دیگری ضرب می شود، بنابراین
47
00:01:35,850 –> 00:01:37,829
بیایید سریعاً این گره ها را کپی کنیم و
48
00:01:37,829 –> 00:01:39,659
این بار بیایید به آن چیزی
49
00:01:39,659 –> 00:01:42,840
مهم تر مانند 200 واحد بدهید، به این ترتیب
50
00:01:42,840 –> 00:01:44,850
وقتی صحبت از حرکت آن مکعب های پارامتری به میان می آید
51
00:01:44,850 –> 00:01:47,159
، حداقل می توانیم نتیجه را متوجه شویم،
52
00:01:47,159 –> 00:01:49,170
اجازه دهید این
53
00:01:49,170 –> 00:01:51,270
ورودی نت ثابت دوم را به بخشی از t متصل کنیم.
54
00:01:51,270 –> 00:01:53,159
گره پایتون را شروع کنید و سپس
55
00:01:53,159 –> 00:01:55,140
با
56
00:01:55,140 –> 00:01:57,840
تغییر این علامت بعلاوه به علامت ستاره
57
00:01:57,840 –> 00:02:00,000
شروع به تغییر این اسکریپت
58
00:02:00,000 –> 00:02:02,100
59
00:02:02,100 –> 00:02:04,259
کوچکی کنید
60
00:02:04,259 –> 00:02:06,119
61
00:02:06,119 –> 00:02:07,860
که در اینجا داریم. از این نتیجه اکنون
62
00:02:07,860 –> 00:02:10,199
که همان سیگنال قدیمی قبلی را به ما می دهد
63
00:02:10,199 –> 00:02:12,120
و به نظر می رسد خیلی
64
00:02:12,120 –> 00:02:13,170
تنبل است که
65
00:02:13,170 –> 00:02:15,780
خود را ارجاع دهد، بنابراین فقط play را فشار دهید و
66
00:02:15,780 –> 00:02:16,950
تا اینجا خیلی خوب انجام شده است
67
00:02:16,950 –> 00:02:19,290
و ما می خواهیم در نهایت
68
00:02:19,290 –> 00:02:21,569
موقعیت های آن مکعب های پارامتری را دستکاری کنیم.
69
00:02:21,569 –> 00:02:23,970
بیایید آنها را به بوم اکسپرسو بکشیم،
70
00:02:23,970 –> 00:02:25,800
بیایید ابتدا یکی از آنها را
71
00:02:25,800 –> 00:02:28,380
با استفاده از پورت جهانی موقعیت Y به نرد پایتون وصل کنیم
72
00:02:28,380 –> 00:02:30,510
و به سادگی باعث می شود
73
00:02:30,510 –> 00:02:33,510
200 واحد در هوا بپرد، بنابراین اجازه دهید جلو برویم و
74
00:02:33,510 –> 00:02:35,400
اجازه دهیم این فقط یک برخورد
75
00:02:35,400 –> 00:02:37,380
بین این دو انجام شود. اشیاء در حال رخ
76
00:02:37,380 –> 00:02:40,019
دادن هستند، اجازه دهید پورت های پشمی را به عنوان ورودی 3 تنظیم کنیم و
77
00:02:40,019 –> 00:02:42,269
آن را به برخورد وصل کنیم.
78
00:02:42,269 –> 00:02:43,680
79
00:02:43,680 –> 00:02:45,569
80
00:02:45,569 –> 00:02:47,340
81
00:02:47,340 –> 00:02:49,200
باز هم چیزی که میخواستیم بگوییم، علیرغم
82
00:02:49,200 –> 00:02:51,660
کارهای جدید، این است که آن مکعب را
83
00:02:51,660 –> 00:02:54,209
تنها زمانی که
84
00:02:54,209 –> 00:02:56,819
روید