در این مطلب، ویدئو بازی ساده گرافیکی لاک پشت پایتون (قسمت 5) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:03,000
خوب، در آخرین برنامه ما
2
00:00:03,000 –> 00:00:05,970
به نقطه ای رسیدیم که اساساً یک
3
00:00:05,970 –> 00:00:09,210
4
00:00:09,210 –> 00:00:12,780
نوع بازی عملکردی داشتیم، بنابراین ما مرزهای خود را
5
00:00:12,780 –> 00:00:15,690
در منطقه بازی خود داریم، صفحه کلید چپ و راست داریم
6
00:00:15,690 –> 00:00:19,289
و اگر لمس کنیم حداقل
7
00:00:19,289 –> 00:00:22,699
در فاصله معینی قرار می گیریم. از هدف،
8
00:00:22,699 –> 00:00:25,890
به نقطه دیگری می پرد بله بله،
9
00:00:25,890 –> 00:00:26,689
در مورد آن
10
00:00:26,689 –> 00:00:33,270
کشتن است که برای یک ثانیه کاری که من انجام می دهم این است که
11
00:00:33,270 –> 00:00:35,250
ما از این فرمول استفاده کرده ایم اینجا این
12
00:00:35,250 –> 00:00:38,219
بررسی برخورد و اینکه کدام
13
00:00:38,219 –> 00:00:40,079
خوب است، اما کاری که ما انجام می دهیم این است که می خواهیم
14
00:00:40,079 –> 00:00:42,719
این را تغییر دهیم. به یک تابع خوب است، بنابراین به جای
15
00:00:42,719 –> 00:00:44,250
اینکه آن را در اینجا داشته باشیم، میخواهیم
16
00:00:44,250 –> 00:00:47,579
تابعی بسازیم که دو شی لاک پشت را بگیرد،
17
00:00:47,579 –> 00:00:50,370
در این مورد بازیکن ما و هدف ما است
18
00:00:50,370 –> 00:00:53,969
و تصمیم میگیرد که آیا برخوردی وجود دارد، بنابراین
19
00:00:53,969 –> 00:00:55,469
ما میخواهیم انجام دهیم این است که به سمت من میرویم.
20
00:00:55,469 –> 00:00:58,199
ناحیه تابع و من میخواهم یک تابع بسازم
21
00:00:58,199 –> 00:01:02,550
و آن را تعریف کنم برخورد
22
00:01:02,550 –> 00:01:04,979
میکنم، اکنون آنچه میبینید همان چیزی است که معمولاً
23
00:01:04,979 –> 00:01:07,049
به شما میگوید این است که
24
00:01:07,049 –> 00:01:10,260
یک بولین بسیار درست یا نادرست را برمیگرداند، بنابراین
25
00:01:10,260 –> 00:01:13,080
تنها چیزی که میخواهیم بدانیم این دو
26
00:01:13,080 –> 00:01:15,420
لاک پشت هستند. که ما می فرستیم آیا یک برخورد وجود دارد
27
00:01:15,420 –> 00:01:20,850
بین این دو شیء،
28
00:01:20,850 –> 00:01:25,320
برای انجام این کار، اساساً از همان
29
00:01:25,320 –> 00:01:27,960
شکلی استفاده می کنیم که قبلاً استفاده می کردیم، بنابراین
30
00:01:27,960 –> 00:01:31,470
T one لاک پشت یک لاک پشت خواهیم داشت – بنابراین
31
00:01:31,470 –> 00:01:33,780
باید بفرستیم که آرگومان های ما وجود دارد،
32
00:01:33,780 –> 00:01:35,909
اکنون ما فرمول را داریم، بنابراین من
33
00:01:35,909 –> 00:01:40,530
فقط هستم قصد دارم این را برداریم،
34
00:01:40,530 –> 00:01:42,930
آن را از اینجا حذف می کنم و آن را در فرمول خود قرار می دهم
35
00:01:42,930 –> 00:01:48,720
، مطمئن