در این مطلب، ویدئو بازی Bubble Shooter با Python و Pygame با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,490 –> 00:00:05,759
خوب پس این آخرین بازی من است
2
00:00:05,759 –> 00:00:08,099
که با پایتون و بازی PI نوشته شده است، این یک
3
00:00:08,099 –> 00:00:10,200
بازی شوتر حباب است که به نوعی شبیه به صدای پازل است
4
00:00:10,200 –> 00:00:12,599
یا بهترین حرکت آن چیزی است،
5
00:00:12,599 –> 00:00:16,549
پس چرا آن را روشن نکنیم
6
00:00:17,300 –> 00:00:21,869
و یک چیزی که باید بگویم این است که
7
00:00:21,869 –> 00:00:24,119
ضبط صفحه در زمان سریع کامپیوتر من را بسیار کند می کند،
8
00:00:24,119 –> 00:00:26,369
بنابراین همانطور که می
9
00:00:26,369 –> 00:00:29,460
بینید حباب ها واقعاً آهسته حرکت می کنند، اما
10
00:00:29,460 –> 00:00:31,080
در برنامه واقعی در حال اجرا وقتی
11
00:00:31,080 –> 00:00:33,120
ضبط صفحه انجام نمی شود
12
00:00:33,120 –> 00:00:34,739
بسیار سریع است و احتمالاً همان چیزی است
13
00:00:34,739 –> 00:00:37,140
که در یک حباب انداز معمولی انتظار دارید.
14
00:00:37,140 –> 00:00:40,920
بله این همان بازی است که موسیقی سرگرم کننده ای
15
00:00:40,920 –> 00:00:46,320
دارد، در واقع سه آهنگ وجود دارد که
16
00:00:46,320 –> 00:00:49,649
پخش می شود، بنابراین وقتی این یکی آن را انجام داد، یک
17
00:00:49,649 –> 00:00:51,809
آهنگ جدید پخش می شود و بعد از آن یک دقیقه فقط
18
00:00:51,809 –> 00:00:54,149
به اولین حلقه برمی گردد، منظورم این است که بله
19
00:00:54,149 –> 00:00:56,610
، این یک بازی قند حبابی کلاسیک است
20
00:00:56,610 –> 00:00:58,710
اگر شما سه بار پشت سر هم
21
00:00:58,710 –> 00:01:00,960
حباب ها را می افتید، وقتی که آنها را با هم هماهنگ می کنید یک جلوه صدای پاپ چوب پنبه ای زیبا وجود دارد
22
00:01:00,960 –> 00:01:03,390
23
00:01:03,390 –> 00:01:16,439
و بله، بازی همین است، بله، پس
24
00:01:16,439 –> 00:01:18,990
چرا من فقط در آنجا توقف
25
00:01:18,990 –> 00:01:22,409
می کنم، واقعاً برای گیم پلی در
26
00:01:22,409 –> 00:01:23,970
پایین سمت راست چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. گوشه های بعدی شما رنگی
27
00:01:23,970 –> 00:01:26,520
که ظاهر میشود و بعد وقتی عکس میگیرید
28
00:01:26,520 –> 00:01:28,950
ناپدید میشود،
29
00:01:28,950 –> 00:01:30,090
زیرا میخواهید حواستان به آن رنگ پرت شود، زیرا
30
00:01:30,090 –> 00:01:31,380
نمیخواهید فکر کنید که رنگ بعدی
31
00:01:31,380 –> 00:01:34,530
آنقدر خوب است که وقتی به حباب جدید برخورد کرد، یک
32
00:01:34,530 –> 00:01:39,390
رنگ جدید به سلامتی، در واقع فقط یک
33
00:01:39,390 –> 00:01:43,320
سفید است مستطیلی را که روی صفحه روشن کردم،
34
00:01:43,320 –> 00:01:44,729
فقط آن را پوشانده،
35
00:01:44,729 –> 00:01:46,670
فقط به دلایلی کد را آسانتر کردم
36
00:01:46,670 –> 00:01:50,210
، این یک آهنگ دیگر است
37
00:01:52,930 –> 00:01:54,710
که به نوعی زیباست
38
00:01:54,710 –> 00:01:57,650
استفن اوبراین آن را ساخته است.
39
00:01:57,650 –> 00:02:01,160
40
00:02:01,160 –> 00:02:03,530
موزیک او به
41
00:02:03,530 –> 00:02:06,560
صورت رایگان خوب است، بله،
42
00:02:06,560 –> 00:02:07,940
این برنامه در واقع بسیار سرگرم کننده
43
00:02:07,940 –> 00:02:10,580
بود و من چیزهای زیادی یاد گرفتم و
44
00:02:10,580 –> 00:02:13,430
مجبور شدم از مثلثات استفاده کنم تا
45
00:02:13,430 –> 00:02:16,640
آن زوایا ساحل و کسینوس و
46
00:02:16,640 –> 00:02:21,080
مماس را بدست بیاورم تا دقیقا بفهمم
47
00:02:21,080 –> 00:02:23,030
حباب ها در چه جهتی حرکت می کنند.
48
00:02:23,030 –> 00:02:25,280
اساساً این است که چند پیکسل در
49
00:02:25,280 –> 00:02:28,160
سمت راست و چند پیکسل در هر چرخه و
50
00:02:28,160 –> 00:02:34,459
سپس در آن استفاده از مثلثات استفاده می کنید
51
00:02:34,459 –> 00:02:37,400
و من همچنین در مورد کلاس ها یاد گرفتم و
52
00:02:37,400 –> 00:02:39,440
متوجه شدم که بله احتمالاً باید
53
00:02:39,440 –> 00:02:40,790
واقعاً از آنها استفاده کنم. چیزهایی به نام
54
00:02:40,790 –> 00:02:43,880
کلاس من فقط برای
55
00:02:43,880 –> 00:02:47,570
حباب فلش و نمره یکی دارم اما ای
56
00:02:47,570 –> 00:02:50,180
کاش یکی برای آرایه حباب واقعی
57
00:02:50,180 –> 00:02:51,470
برای همه حباب هایی که گیر کرده اند
58
00:02:51,470 –> 00:02:55,100
داشتم چون الان خیلی دیر شده بود
59
00:02:55,100 –> 00:02:56,900
چون خیلی داشتم. این کد
60
00:02:56,900 –> 00:02:59,630
درست است و برای بازسازی
61
00:02:59,630 –> 00:03:01,190
آن فقط یک کابوس به نظر می رسید
62
00:03:01,190 –> 00:03:05,390
، اضافه کردن آن به آن ساده تر به نظر می رسید، اما اگر این کار را در
63
00:03:05,390 –> 00:03:06,980
ابتدا انجام می دادم،
64
00:03:06,980 –> 00:03:09,890
ممکن است فقط یک آرایه حبابی را به عنوان یک کلاس سفارشی ایجاد کنم و
65
00:03:09,890 –> 00:03:11,330
روش هایی برای آن داشتم.
66
00:03:11,330 –> 00:03:13,820
در زمان زیادی برای رفع اشکال صرفه جویی کرده ام،
67
00:03:13,820 –> 00:03:15,890
بله، و چیز دیگری که در مورد آن یاد گرفتم
68
00:03:15,890 –> 00:03:18,830
بازگشتی بود که جالب بود و من در
69
00:03:18,830 –> 00:03:20,360
واقع از بازگشت قبل از
70
00: