در این مطلب، ویدئو توسعه بازی در پایتون 3 با PyGame – 2 – نمایش تصاویر با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:04,490 –> 00:00:06,629
همه و به قسمت
2
00:00:06,629 –> 00:00:08,550
دوم بازی PI ما با
3
00:00:08,550 –> 00:00:11,160
فیلم آموزشی ساخت بازی پایتون 3 خوش آمدید در ویدیوی آخر
4
00:00:11,160 –> 00:00:14,280
آنچه را که ما پوشش دادیم ایجاد
5
00:00:14,280 –> 00:00:17,160
یک پنجره بسیار ابتدایی بود که
6
00:00:17,160 –> 00:00:19,619
حداقل حداقل یک بازی PI را درک می کند که چگونه
7
00:00:19,619 –> 00:00:22,140
ابتدا چگونه به پایان می رسد و همچنین
8
00:00:22,140 –> 00:00:24,960
رویدادها. و مواردی از این قبیل، بنابراین اولین
9
00:00:24,960 –> 00:00:26,760
کاری که میخواهم انجام دهیم این است که فقط از
10
00:00:26,760 –> 00:00:29,310
شر این بیانیه رویداد چاپی خلاص شویم،
11
00:00:29,310 –> 00:00:30,960
دیگر به آن نیاز نداریم که فقط
12
00:00:30,960 –> 00:00:34,079
روی کنسول ما مسدود میشود و حالا
13
00:00:34,079 –> 00:00:36,329
میخواهیم چند یا چند اضافه کنیم. چیزهای دیگر به طور کلی
14
00:00:36,329 –> 00:00:37,920
در بالای اسکریپت همه شما
15
00:00:37,920 –> 00:00:39,629
قرار است چیزهای بسیار مشابهی را ببینید، بسیار
16
00:00:39,629 –> 00:00:44,730
خوب، بنابراین اول از همه ما می
17
00:00:44,730 –> 00:00:47,520
خواهیم نحوه نمایش اندازه بازی را تغییر دهیم،
18
00:00:47,520 –> 00:00:51,000
بنابراین من می
19
00:00:51,000 –> 00:00:52,920
خواهم این کار را انجام دهم. به دلایل زیادی یکی از دلایل این
20
00:00:52,920 –> 00:00:55,170
است که اگر بخواهیم اندازه بازی را تغییر دهیم
21
00:00:55,170 –> 00:00:57,690
یا بعداً گزینه ای را ارائه دهیم که بگوییم
22
00:00:57,690 –> 00:00:59,010
ما وضوح
23
00:00:59,010 –> 00:01:01,920
بازی متفاوتی می خواهیم، می توانیم این کار را انجام دهیم، همچنین دل
24
00:01:01,920 –> 00:01:03,690
ل اصلی این است که بسیاری از اوقات شم
25
00:01:03,690 –> 00:01:07,380
به اندازه بازی ها یا
26
00:01:07,380 –> 00:01:12,810
عرض یا hei اشاره می کنیم برای ایجاد رویدادها یا
27
00:01:12,810 –> 00:01:14,760
نمایش چیزها به طوری که برای نمایش متن به
28
00:01:14,760 –> 00:01:16,770
عنوان مثال می خواهید بگویید که می خواهید
29
00:01:16,770 –> 00:01:18,320
آن متن کجا خوب باشد اگر پنجره
30
00:01:18,320 –> 00:01:21,659
800 Y در 600 طول دارد عالی است ما احتمالاً
31
00:01:21,659 –> 00:01:23,250
متنی را در بالا سمت چپ نمایش می دهم
32
00:01:23,250 –> 00:01:25,470
که 0 0 خواهد بود، اما اگر بخواهیم
33
00:01:25,470 –> 00:01:27,270
متن را در وسط نمایش دهیم،
34
00:01:27,270 –> 00:01:29,130
باید آن ابعاد را بشناسیم، بنابراین
35
00:01:29,130 –> 00:01:30,840
باید بتوانیم آن ابعاد را ارجاع دهیم،
36
00:01:30,840 –> 00:01:33,390
بنابراین این فقط نوعی تمرین بد برای
37
00:01:33,390 –> 00:01:34,920
انجام این کار است، بنابراین اولین کاری که می کنیم ما
38
00:01:34,920 –> 00:01:35,939
39
00:01:35,939 –> 00:01:37,860
به جای آن متغیرهایی ایجاد می کنیم، بنابراین
40
00:01:37,860 –> 00:01:42,119
آنها می گویند عرض زیر خط نمایش برابر با
41
00:01:42,119 –> 00:01:44,759
800 است و سپس می گوییم
42
00:01:44,759 –> 00:01:45,500
43
00:01:45,500 –> 00:01:50,189
ارتفاع زیرخط نمایشگر oops برابر با 600 است و
44
00:01:50,189 –> 00:01:54,450
سپس این کپی را می گیریم. چسباندن و سپس
45
00:01:54,450 –> 00:01:58,439
کپی پیست، بنابراین اکنون فقط یک نمایشگر حالت تنظیم شده
46
00:01:58,439 –> 00:02:00,990
با ارتفاع نمایشگر، بنابراین اکنون نه
47
00:02:00,990 –> 00:02:03,090
تنها میتوانیم این موارد را بعداً ویرایش کنیم، بلکه میتوانیم
48
00:02:03,090 –> 00:02:04,590
بعداً به آنها ارجاع دهیم و میتوانیم
49
00:02:04,590 –> 00:02:06,630
بعداً آنها را تغییر دهیم و همه
50
00:02:06,630 –> 00:02:09,959
خوشحال هستند، بنابراین این اولین کاری است که
51
00:02:09,959 –> 00:02:11,310
میخواهیم انجام دهیم. حالا یه چیز دیگه که
52
00:02:11,310 –> 00:02:12,720
داری میری g برای دیدن اینکه احتمالاً بیشتر
53
00:02:12,720 –> 00:02:13,920
از آن چیزی که میبینید از
54
00:02:13,920 –> 00:02:15,450
این افراد هستید، واقعاً ما فقط آن را در همانجا کدگذاری میکنیم،
55
00:02:15,450 –> 00:02:17,580
اما واقعاً
56
00:02:17,580 –> 00:02:20,310
بهترین ایده چیزی که در
57
00:02:20,310 –> 00:02:22,860
کد اکثر افراد میبینید رنگ نیست. تعاریف
58
00:02:22,860 –> 00:02:25,020
درست در بالای صفحه من یک جورهایی ای کاش pygame
59
00:02:25,020 –> 00:02:27,810
به طور پیش فرض تعاریف رنگی داشت
60
00:02:27,810 –> 00:02:30,420
مانند مشکی مانند قرمز سفید یا قرمز سفید
61
00:02:30,420 –> 00:02:32,160
قرمز نارنجی زرد سبز آبی
62
00:02:32,160 –> 00:02:34,200
شما می دانید که بنفش سیاه و سفید
63
00:02:34,200 –> 00:02:36,540
بسیار منطقی است اما آنها بله
64
00:02:36,540 –> 00:02:38,489
من حدس می زنم که من نمی دانم خوب بود، اما به طور کلی
65
00:02:38,489 –> 00:02:40,080
می بینید که همه دارند
66
00:02:40,080 –> 00:02:41,550
حداقل سیاه و سفید را دقیقاً خارج از
67
00:02:41,550 –> 00:02:44,220
دروازه تعریف می کنند و روشی که می خواهید
68
00:02:44,220 –> 00:02:48,900
رنگ ها را تعریف کنید با روش RGB است،
69
00:02:48,900 –> 00:02:52,010
حدس می زنم، بنابراین سیاه و سفید
70
00:02:52,010 –> 00:02:55,920
برابر با یک است. چند تاپلی مشخص و سپس سفید
71
00:02:55,920 –> 00:02:58,680
برابر است با یک تاپلی خاص اکنون فقط در صورتی
72
00:02:58,680 –> 00:03:00,269
که شما بچه ها آشنا نباشید اول از همه
73
00:03:00,269 –> 00:03:04,590
رنگ ها در محاسبات با RGB اندازه گیری می شوند
74
00:03:04,590 –> 00:03:07,860
و ایده در اینجا و دلیل اینکه
75
00:03:07,860 –> 00:03:11,459
چرا RGB مخفف قرمز سبز آبی است بنابراین
76
00:03:11,459 –> 00:03:15,720
وقتی رنگی را تعریف می کنید سیاه آن
77
00:03:15,720 –> 00:03:17,580
صفر صفر صفر خواهد بود o چون
78
00:03:17,580 –> 00:03:20,310
به معنای واقعی کلمه هیچ سیاهی
79
00:03:20,310 –> 00:03:25,049
یا بدون رنگی در سیاه وجود خواهد داشت که کاملاً
80
00:03:25,049 –> 00:03:28,200
برعکس آنچه از سیاه
81
00:03:28,200 –> 00:03:30,870
میدانید است، امروز میدانید که سیاه
82
00:03:30,870 –> 00:03:33,209
مانند نبودن است، اگر بخواهید هر
83
00:03:33,209 –> 00:03:35,820
رنگی را مانند رنگ یا چیزی مشبک
84
00:03:35,820 –> 00:03:37,530
کنید. داشتی نقاشی میکردی و همه
85
00:03:37,530 –> 00:03:38,910
رنگهایی را که میخواستی با چیزی
86
00:03:38,910 –> 00:03:42,390
سیاه زیبا ترکیب کردی، در حالی که اینجا سیاهی
87
00:03:42,390 –> 00:03:46,370
مانند نبود
88
00:03:46,370 –> 00:03:50,579
همه رنگهاست، در حالی که سفید تمام رنگها است
89
00:03:50,579 –> 00:03:53,820
که فکر میکنم به نوعی
90
00:03:53,820 –> 00:03:56,010
امروز سفید است. حتی اگر قرار است رنگ سفید
91
00:03:56,010 –> 00:03:58,049
حاوی رنگهای ما باشد،
92
00:03:58,049 –> 00:04:00,660
بیایید آن را روی آن مماس بزنیم و بیایید
93
00:04:00,660 –> 00:04:02,970
فقط تعریف کنیم که چرا به جای
94
00:04:02,970 –> 00:04:07,859
رنگ آبی زرد قرمز، از RGB استفاده میکنیم، بنابراین
95
00:04:07,859 –> 00:04:09,180
رنگهای اصلی که احتمالاً در مدرسه به شما آموزش داده میشوند،
96
00:04:09,180 –> 00:04:11,130
قرمز زرد آبی، زیرا شما
97
00:04:11,130 –> 00:04:15,420
قرمز را میشناسید. به علاوه زرد باعث نارنجی و زرد
98
00:04:15,420 –> 00:04:17,010
و آبی باعث سبز و غیره می شود و
99
00:04:17,010 –> 00:04:19,560
واضح است که قرمز قرمز است به خوبی کار می
100
00:04:19,560 –> 00:04:21,149
کند اگر یک قلم مو بردارید و
101
00:04:21,149 –> 00:04:23,130
مقداری قرمز رنگ کنید و سپس
102
00:04:23,130 –> 00:04:25,380
مقداری زرد را به رنگ زرد روشن کنید.
103
00:04:25,380 –> 00:04:26,889
کمی سمت راست را اضافه کنید و
104
00:04:26,889 –> 00:04:28,870
آن نوع رنگ زرد را به آن اضافه کنید تا
105
00:04:28,870 –> 00:04:31,509
آن را نارنجی کند، اما این به این صورت است که
106
00:04:31,509 –> 00:04:34,060
اساساً همانطور که مقدار بیشتری اضافه می کنید،
107
00:04:34,060 –> 00:04:37,689
نور را از بین می برید، در حالی که وقتی با رایانه می گیرید،
108
00:04:37,689 –> 00:04:40,539
ما از RGB استفاده می کنیم زیرا ایده مربوط
109
00:04:40,539 –> 00:04:42,580
به رایانه است. ما حداقل در
110
00:04:42,580 –> 00:04:44,349
قدیم چیزی را داریم که شما داشتید مثل نور پس زمینه
111
00:04:44,349 –> 00:04:47,409
و از نور برای نمایش رنگ ها استفاده می کرد،
112
00:04:47,409 –> 00:04:48,909
بنابراین اگر دو چراغ قوه داشتید و
113
00:04:48,909 –> 00:04:51,069
روی آن ها روکش ساران می گذاشتید یکی
114
00:04:51,069 –> 00:04:52,749
مثل ساران سبز و دیگری
115
00:04:52,749 –> 00:04:58,050
ساران ابی بود. یا چیزی را که
116
00:04:58,050 –> 00:05:00,550
هر دو را روی آنها می چرخانید و آبی را روی
117
00:05:00,550 –> 00:05:01,930
آن روشن می کنید بسیار آبی می شود و
118
00:05:01,930 –> 00:05:03,310
سبز را روی آن بسیار سبز می شود و اگر
119
00:05:03,310 –> 00:05:05,469
از روی آنها عبور کنید در نقطه متقاطع می بینید که
120
00:05:05,469 –> 00:05:08,020
121
00:05:08,020 –> 00:05:09,849
مانند آن تیره تر نمی شود. اگر رنگها را نقاشی میکردید
122
00:05:09,849 –> 00:05:11,620
روشنتر میشد، زیرا
123
00:05:11,620 –> 00:05:14,229
نور بیشتری به آن اضافه کردهاید، به همین دلیل است که امروزه
124
00:05:14,229 –> 00:05:15,939
در رایانهها از کمی سیستم متفاوت استفاده
125
00:05:15,939 –> 00:05:18,659
میکنیم، همه اینها
126
00:05:18,659 –> 00:05:21,069
تقریباً به صورت دیجیتالی تولید میشوند، اما
127
00:05:21,069 –> 00:05:24,180
به همین دلیل است که ما از RGB برای رایانهها استفاده میکنیم.
128
00:05:24,180 –> 00:05:26,499
سفید کلاهی خواهد بود اما
129
00:05:26,499 –> 00:05:28,270
سفید حداکثر
130
00:05:28,270 –> 00:05:30,849
همه رنگها خواهد بود
131
00:05:30,849 –> 00:05:34,089
132
00:05:34,089 –> 00:05:36,460
133
00:05:36,460 –> 00:05:39,310
134
00:05:39,310 –> 00:05:41,529
135
00:05:41,529 –> 00:05:45,669
. قرار است 255 255 255 باشد و چرا
136
00:05:45,669 –> 00:05:46,210
به این دلیل است که
137
00:05:46,210 –> 00:05:48,219
یکی از گزینه های شما البته
138
00:05:48,219 –> 00:05:53,500
صفر است پس چرا 255 255 255 255 است اما شما
139
00:05:53,500 –> 00:05:56,229
همچنین می توانید قرمز داشته باشید به عنوان مثال
140
00:05:56,229 –> 00:05:58,719
قرمز است که قبلاً گفتیم این RGB
141
00:05:58,719 –> 00:06:01,210
درست است بنابراین r برای قرمز بسیار قرمز است می شود
142
00:06:01,210 –> 00:06:06,339
255 0 0 به اندازه کافی آسان سبز می شود 0 255
143
00:06:06,339 –> 00:06:10,149
0 و به همین ترتیب یکی از کارهایی که من دوست دارم
144
00:06:10,149 –> 00:06:12,550
انجام دهم این است که بعداً نشان خواهیم داد زیرا من
145
00:06:12,550 –> 00:06:14,110
فقط به یک وب سایت می روم و شما می
146
00:06:14,110 –> 00:06:15,789
توانید یک رنگ را از موارد مشابه انتخاب کنید. در اصل یک
147
00:06:15,789 –> 00:06:17,919
چرخ رنگ خوب است و RGB را به شما می دهد.
148
00:06:17,919 –> 00:06:19,960
به نظر من این ساده ترین راه برای
149
00:06:19,960 –> 00:06:22,479
ایجاد رنگ های فانتزی است، اما مطمئناً می
150
00:06:22,479 –> 00:06:25,839
توانید سیاه و سفید قرمز سبز آبی
151
00:06:25,839 –> 00:06:27,310
را واقعاً به راحتی ایجاد کنید.
152
00:06:27,310 –> 00:06:30,849
153
00:06:30,849 –> 00:06:32,409
ما با سیاه و سفید
154
00:06:32,409 –> 00:06:34,240
خوب خواهیم بود در حال حاضر ما در نهایت دور خواهیم شد از
155
00:06:34,240 –> 00:06:36,039
سیاه و سفید، اما در حال حاضر سیاه/
156
00:06:36,039 –> 00:06:39,639
سفید خوب است، بنابراین RGB است،
157
00:06:39,639 –> 00:06:42,009
اکنون ما به نوعی شخصیت بازی نیاز
158
00:06:42,009 –> 00:06:45,340
داریم و میتوانیم بازی PI یک
159
00:06:45,340 –> 00:06:47,020
چیز داخلی داشته باشد که در آن میتوانید اشکال
160
00:06:47,020 –> 00:06:50,770
و چیزها را بکشید و میتوانید نقاشی کنید. چیزهایی که ما
161
00:06:50,770 –> 00:06:52,659
از آنها استفاده خواهیم کرد، اما حداقل برای یک
162
00:06:52,659 –> 00:06:54,969
شخصیت کوچک درهم و برهم که برای ما یک
163
00:06:54,969 –> 00:06:57,310
ماشین یا حداقل برای من یک ماشین باشد، شما می توانید
164
00:06:57,310 –> 00:06:58,509
هر کاری که می خواهید انجام دهید، می توانید یک قایق
165
00:06:58,509 –> 00:07:00,479
برای همه چیزهایی که برای من مهم است بسازید،
166
00:07:00,479 –> 00:07:02,680
ما در واقع آن را ترسیم خواهیم کرد. بنابراین
167
00:07:02,680 –> 00:07:03,610
من به شما بچهها نشان میدهم که چگونه میتوانیم
168
00:07:03,610 –> 00:07:06,129
واقعاً چیزی را ترسیم کنیم و سپس میتوانیم
169
00:07:06,129 –> 00:07:07,509
از آن در بازی PI استفاده کنیم، بنابراین به شما بچهها نشان میدهم
170
00:07:07,509 –> 00:07:09,159
که چگونه یک تصویر را
171
00:07:09,159 –> 00:07:11,680
در بازی PI بارگذاری کنید و از آن تصویر به
172
00:07:11,680 –> 00:07:14,229
صورت پویا در دیوارها استفاده کنید. همچنین به
173
00:07:14,229 –> 00:07:16,330
شما بچه ها نشان می دهم که چگونه می توانید چیزهایی را در بازی PI ترسیم کنید
174
00:07:16,330 –> 00:07:18,610
و آنچه را که کشیده اید را نیز دستکاری کنید،
175
00:07:18,610 –> 00:07:21,400
بنابراین هر دوی این چیزها را نشان دهید تا حالا
176
00:07:21,400 –> 00:07:23,259
کاری که من می خواهم انجام دهم یا می توانید
177
00:07:23,259 –> 00:07:25,719
آنلاین شوید و فقط یک عکس مانند یک
178
00:07:25,719 –> 00:07:27,069
ماشین مسابقه بگیرید. یا چیزی که به نظر شما
179
00:07:27,069 –> 00:07:29,050
جالب است یا می توانید
180
00:07:29,050 –> 00:07:30,909
یکی را بکشید
181
00:07:30,909 –> 00:07:33,339
من مال خود را در رنگ کشیدم، فقط یک
182
00:07:33,339 –> 00:07:35,139
نسخه واقعی و سریع از خودم را نشان می دهم که در حال طراحی
183
00:07:35,139 –> 00:07:37,569
و رنگ آمیزی است و سپس می خواهم
184
00:07:37,569 –> 00:07:39,990
برای کاربران ویندوزم پوشش دهم که چگونه می توانیم یک
185
00:07:39,990 –> 00:07:42,879
پس زمینه شفاف بسازیم زیرا شما برای
186
00:07:42,879 –> 00:07:45,069
ما پس زمینه ما سفید خواهد بود اما اگر
187
00:07:45,069 –> 00:07:47,589
ماشین ما از روی هر چیزی که لبههای سفید ماشین قرار است عبور کند میگذرد،
188
00:07:47,589 –> 00:07:49,750
189
00:07:49,750 –> 00:07:51,279
ممکن است بخواهید
190
00:07:51,279 –> 00:07:53,229
پسزمینه یا هر چیز دیگری را تغییر دهید،
191
00:07:53,229 –> 00:07:54,909
اگر بازی میسازید همیشه خوب است که هر
192
00:07:54,909 –> 00:07:56,770
تصویری را که بارگذاری میکنید یک پسزمینه شفاف بسازید
193
00:07:56,770 –> 00:07:58,210
نه پسزمینه سفید، جالب است.
194
00:07:58,210 –> 00:08:00,370
بنابراین ما این کار را نیز انجام خواهیم
195
00:08:00,370 –> 00:08:04,569
داد، به هر حال اوم، اگر می خواهید الهام بگیرید، به من نشان می
196
00:08:04,569 –> 00:08:05,979
دهم که ماشین کوچکم را بکشم،
197
00:08:05,979 –> 00:08:08,589
در غیر این صورت می توانید
198
00:08:08,589 –> 00:08:11,199
ماشین خود را بکشید، همچنین فقط تصویر ماشین من را
199
00:08:11,199 –> 00:08:12,699
برای هر کسی که می خواهد از ماشین من استفاده کند آپلود کنید.
200
00:08:12,699 –> 00:08:14,020
اما ترسیم تصویر خود سرگرمکنندهتر است،
201
00:08:14,020 –> 00:08:16,240
بنابراین من شما را تشویق میکنم که عکس خود را بکشید،
202
00:08:16,240 –> 00:08:18,699
اما من تصویر خود را آپلود میکنم و در نهایت
203
00:08:18,699 –> 00:08:20,500
آن را حس میکنم.
204
00:08:20,500 –> 00:08:22,089
205
00:08:22,089 –> 00:08:23,349
شما باید
206
00:08:23,349 –> 00:08:25,149
بدانید که چگونه پسزمینههای شفاف بسازید،
207
00:08:25,149 –> 00:08:26,919
اگر مانند مک یا چیزی شبیه به آن دارید،
208
00:08:26,919 –> 00:08:28,659
این کار واقعاً آسان است، اما
209
00:08:28,659 –> 00:08:30,250
اگر ویندوز دارید، این کار برای ویندوز زیاد نیست،
210
00:08:30,250 –> 00:08:32,349
من برنامهای به نام
211
00:08:32,349 –> 00:08:34,929
GIMP را توصیه میکنم که احتمالاً در مورد آن شنیدهاید.
212
00:08:34,929 –> 00:08:36,578
خیلی آن را دوست ندارم، اما ایجاد یک
213
00:08:36,578 –> 00:08:38,140
پسزمینه شفاف در
214
00:08:38,140 –> 00:08:41,620
GIMP بسیار آسان است، بنابراین به هر حال من به من نشان میدهم
215
00:08:41,620 –> 00:08:43,269
ماشین را میکشم و سپس برمیگردم
216
00:08:43,269 –> 00:08:44,769
و به شما بچهها نشان میدهم که چگونه میتوانید یک
217
00:08:44,769 –> 00:08:46,990
تصویر را سریع و بدون پسزمینه ویرایش کنید.
218
00:08:46,990 –> 00:08:50,399
GIMP پس بیایید این کار را انجام دهیم،
219
00:09:29,900 –> 00:09:32,720
پس از اینکه تصویر خود را دارید، میخواهم به
220
00:09:32,720 –> 00:09:34,880
شما بچهها نشان دهم که چگونه
221
00:09:34,880 –> 00:09:36,770
با GIMP GIMP یک پسزمینه شفاف بسازید، باید GIMP را
222
00:09:36,770 –> 00:09:38,510
دانلود و نصب کنید، اما وقتی
223
00:09:38,510 –> 00:09:43,040
این کار را انجام دادید، سعی میکنم به هر حال GIMP را پیدا
224
00:09:43,040 –> 00:09:46,100
کنم، ببینید آیا میتوانم مشکلی ایجاد کنم. بالاخره GIMP را در آنجا پیدا کردم،
225
00:09:46,100 –> 00:09:49,839
امیدوارم این GIMP را برای ما باز کند،
226
00:09:51,190 –> 00:09:56,120
شاید آنجا نباشد، اشکالی ندارد که
227
00:09:56,120 –> 00:10:01,070
GIMP up man درست برخلاف GIMP، بنابراین
228
00:10:01,070 –> 00:10:02,660
وقتی GIMP را بالا میبرید، مانند همه این
229
00:10:02,660 –> 00:10:05,529
پنجرههای کوچک میشوید که چرا من از GIMP متنفرم،
230
00:10:05,529 –> 00:10:08,720
اما کاری که ما میتوانیم انجام دهیم. این است که ما می توانیم پرونده را
231
00:10:08,720 –> 00:10:12,860
باز کنیم و می توانیم یکی از فایل های خود را باز کنیم
232
00:10:12,860 –> 00:10:15,440
تصاویری که در تلاش برای پیدا کردن هستند، بیایید تصویری را ببینیم
233
00:10:15,440 –> 00:10:23,060
که خوب است، من فکر میکنم بله، بنابراین از تصویر ماشین مسابقه قدیمی خود استفاده خواهیم کرد،
234
00:10:23,060 –> 00:10:25,790
بنابراین
235
00:10:25,790 –> 00:10:28,010
هر چیزی که دارید این تصویر است، بنابراین این ماشین مسابقه فوقالعاده ما است،
236
00:10:28,010 –> 00:10:30,110
اما همانطور که میبینید
237
00:10:30,110 –> 00:10:32,270
پسزمینه سفید و با GIMP است. خیلی
238
00:10:32,270 –> 00:10:35,900
آسان است شما فقط حرفه ای شوید من فکر می کنم
239
00:10:35,900 –> 00:10:39,380
رنگ ها و سپس رنگ به آلفا ضربه می زنند که
240
00:10:39,380 –> 00:10:42,020
به