در این مطلب، ویدئو مقدمه ای بر اسکریپت نویسی پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:03,449
بنابراین ما قصد داریم تمام موارد
2
00:00:03,449 –> 00:00:06,420
مربوط به اسکریپت نویسی و خودکارسازی
3
00:00:06,420 –> 00:00:10,230
رویه ها را در چرتکه بررسی کنیم، بنابراین فقط چند کلمه
4
00:00:10,230 –> 00:00:13,170
قبل از آن در مورد Intrinsic ما یک
5
00:00:13,170 –> 00:00:15,179
مشاور مهندسی هستیم که در سال 1998 تاسیس شد،
6
00:00:15,179 –> 00:00:20,910
زمینه های اصلی تخصص ما
7
00:00:20,910 –> 00:00:23,550
مشاوره PLM و همچنین
8
00:00:23,550 –> 00:00:26,699
مشاوره مهندسی و از نظر PLM است.
9
00:00:26,699 –> 00:00:29,099
راه حل هایی که ما
10
00:00:29,099 –> 00:00:32,250
طیف کاملی از محصولاتی مانند کاتیا نوویا
11
00:00:32,250 –> 00:00:34,770
سومالی را ارائه می دهیم و اکنون با پلتفرم مشاوره تجربه سه بعدی
12
00:00:34,770 –> 00:00:40,350
به دنبال
13
00:00:40,350 –> 00:00:42,570
پیاده سازی و مدیریت پروژه
14
00:00:42,570 –> 00:00:45,690
و همچنین توسعه نرم افزار هستیم که
15
00:00:45,690 –> 00:00:49,200
از نظر آموزش و
16
00:00:49,200 –> 00:00:52,079
خدمات پشتیبانی از سمت مهندسی پشتیبانی می
17
00:00:52,079 –> 00:00:55,350
کنیم. می تواند طرح های شما
18
00:00:55,350 –> 00:00:57,680
را در مرحله مفهومی و طراحی دقیق
19
00:00:57,680 –> 00:00:59,670
به شما در انتخاب مواد و فرآیند کمک کند
20
00:00:59,670 –> 00:01:02,250
و با تامین نمونه اولیه و
21
00:01:02,250 –> 00:01:07,200
آزمایش قطعات، ما در
22
00:01:07,200 –> 00:01:12,570
تجزیه و تحلیل استاتیکی یا دینامیکی خطی ساختاری و حرارتی تخصص
23
00:01:12,570 –> 00:01:16,560
داریم، همچنین
24
00:01:16,560 –> 00:01:20,070
در طراحی جیگ ها و فیکسچرهای یک ظاهر طراحی شده تخصص داریم.
25
00:01:20,070 –> 00:01:23,330
26
00:01:23,330 –> 00:01:28,229
بنابراین پس از این چند کلمه مقدماتی
27
00:01:28,229 –> 00:01:30,780
مطالب در وبینار امروز
28
00:01:30,780 –> 00:01:32,579
ابتدا به بررسی نقش
29
00:01:32,579 –> 00:01:36,090
اسکریپت نویسی در دوچرخه شما CAE می پردازیم، پس از کجا
30
00:01:36,090 –> 00:01:38,430
می توانید از تصحیح استفاده کنید و در واقع چگونه و
31
00:01:38,430 –> 00:01:40,860
چه کاری انجام می دهد، سپس می خواهیم
32
00:01:40,860 –> 00:01:44,579
به پایتون نگاهی کوتاه بیندازیم که
33
00:01:44,579 –> 00:01:48,990
چگونه اصول اولیه Python همچنین کار میکند،
34
00:01:48,990 –> 00:01:52,170
ما میخواهیم بررسی کنیم که چگونه میتوانید از
35
00:01:52,170 –> 00:01:54,509
اسکریپتها برای پیشپردازش
36
00:01:54,509 –> 00:01:57,750
و پسپردازش استفاده کنید و در نهایت
37
00:01:57,750 –> 00:02:02,040
، آنچه را که CAE به شما
38
00:02:02,040 –> 00:02:04,590
از نظر عملکردها برای کمک به شما در
39
00:02:04,590 –> 00:02:07,200
توسعه اسکریپتهایتان ارائه کرده است، بررسی خواهیم کرد. همچنین به
40
00:02:07,200 –> 00:02:11,450
نمونههای کاری واقعی با استفاده از چرتکه نگاه
41
00:02:11,450 –> 00:02:12,620
42
00:02:12,620 –> 00:02:16,250
43
00:02:16,250 –> 00:02:18,290
میکنم، بنابراین توصیف اساساً اسکریپتها بیتهایی از کد هستند که در برخی
44
00:02:18,290 –> 00:02:21,560
از زبانهای برنامهنویسی سطح بالا مینویسید و
45
00:02:21,560 –> 00:02:24,430
هدف شما این است که به طور خودکار عملکردهایی را انجام دهید
46
00:02:24,430 –> 00:02:28,450
که از قبل در نرمافزار شما وجود دارد،
47
00:02:28,450 –> 00:02:32,090
بنابراین در کجا میتوانید از آن استفاده کنید.
48
00:02:32,090 –> 00:02:35,480
کارهایی را که هر روز انجام میدهید خودکار
49
00:02:35,480 –> 00:02:38,680
کنید، میتوانید عملکردهای دیگری را معرفی
50
00:02:38,680 –> 00:02:43,280
کنید، میتوانید برخی
51
00:02:43,280 –> 00:02:47,569
از مسائل موجود در کد
52
00:02:47,569 –> 00:02:50,090
را مرور کنید، همچنین میتوانید به عنوان مثال پشتیبانها جلسات شما را در
53
00:02:50,090 –> 00:02:53,269
صورت خراب شدن بازیابی کنند. با استفاده از
54
00:02:53,269 –> 00:02:55,790
اسکریپت ها و من مطمئن هستم که می توانید به
55
00:02:55,790 –> 00:02:59,239
چند کاربرد دیگر از اسکریپت نویسی فکر کنید، بنابراین
56
00:02:59,239 –> 00:03:02,659
اگر
57
00:03:02,659 –> 00:03:08,599
به ساختار چرتکه نگاه کنیم، آنچه در
58
00:03:08,599 –> 00:03:12,349
آن زمان بیشتر می بینیم رابط کاربری گرافیکی است، بنابراین این
59
00:03:12,349 –> 00:03:18,169
Rebecca CAE است، اما زمانی که ما از
60
00:03:18,169 –> 00:03:22,340
کد استفاده می کنیم، بنابراین وقتی ماوس خود را کلیک می کنیم،
61
00:03:22,340 –> 00:03:24,980
آنچه که اساساً انجام می دهیم این است که
62
00:03:24,980 –> 00:03:29,299
خطوط پایتون را تولید می کنیم که
63
00:03:29,299 –> 00:03:32,470
تفسیر می شود و طبق یک کاردینال اجرا می شود،
64
00:03:32,470 –> 00:03:36,950
بنابراین کاری که می توانیم
65
00:03:36,950 –> 00:03:39,709
انجام دهیم زمانی است که در حال انجام پردازش قبل یا بعد هستیم.
66
00:03:39,709 –> 00:03:44,859
ما میتوانیم از یک اسکریپت پایتون برای
67
00:03:44,859 –> 00:03:48,709
خودکار کردن این فرآیند استفاده کنیم تا اسکریپتی که
68
00:03:48,709 –> 00:03:52,280
مینویسیم تفسیر شود و
69
00:03:52,280 –> 00:03:55,910
هسته Abaco CA را هدایت کند،
70
00:03:55,910 –> 00:04:00,199
برخلاف اینکه ما روی
71
00:04:00,199 –> 00:04:03,680
تمام فعالیتهایی که معمولاً انجام میدهیم کلیک کرده باشیم، اما در غیر
72
00:04:03,680 –> 00:04:09,260
این صورت میتوانیم از اسکریپت برای دریافت استفاده کنیم. نتایج خارج
73
00:04:09,260 –> 00:04:11,480
از پایگاه داده خروجی یا حتی برای
74
00:04:11,480 –> 00:04:15,980
ایجاد نتایج اضافی اکنون فقط
75
00:04:15,980 –> 00:04:19,089
به خاطر کامل بودن، زیربرنامه ها
76
00:04:19,089 –> 00:04:25,000
نیز در چرتکه در دسترس هستند
77
00:04:25,000 –> 00:04:27,030
و آنچه که ما می توانیم با زیربرنامه ها انجام دهیم
78
00:04:27,030 –> 00:04:29,530
، به منظور گسترش
79
00:04:29,530 –> 00:04:32,080
قابلیت ها است. حل کننده شما
80
00:04:32,080 –> 00:04:35,050
در واقع روی راه حلی
81
00:04:35,050 –> 00:04:37,120
که دریافت می کنید تأثیر می گذارد و می تواند عملکردهای بیشتری را
82
00:04:37,120 –> 00:04:39,400
به
83
00:04:39,400 –> 00:04:43,060
حل کننده استاندارد صریح یا CFD به چرتکه شما اضافه کند، همچنین می توانید از
84
00:04:43,060 –> 00:04:46,690
کد 410 یا C برای پردازش پس از
85
00:04:46,690 –> 00:04:49,990
پایگاه داده خروجی خود حتی بدون بارگیری
86
00:04:49,990 –> 00:04:53,230
در مورد CAE یا شما استفاده کنید. بیننده، بنابراین
87
00:04:53,230 –> 00:04:57,930
بیش از یک راه برای خودکار کردن
88
00:04:57,930 –> 00:05:01,870
پست شما و پردازش اولیه در چرتکه وجود دارد، اما
89
00:05:01,870 –> 00:05:04,120
امروز ما فقط به
90
00:05:04,120 –> 00:05:09,280
برنامه نویسی پایتون می پردازیم، بنابراین پایتون چیست، بنابراین
91
00:05:09,280 –> 00:05:10,870
اساسا پایتون یک
92
00:05:10,870 –> 00:05:13,390
زبان برنامه نویسی است و مزایای زیادی دارد، به
93
00:05:13,390 –> 00:05:15,750
عنوان مثال، یک زبان متقابل است. سازگار با پلتفرم،
94
00:05:15,750 –> 00:05:18,550
بنابراین می توانید از همان کدها
95
00:05:18,550 –> 00:05:24,640
در ویندوز در لینوکس یا مک استفاده کنید، همچنین
96
00:05:24,640 –> 00:05:28,990
پایتون برای خوانایی طراحی شده است، بنابراین هنگامی
97
00:05:28,990 –> 00:05:31,090
که به آن عادت کردید و کمی تجربه به دست آوردید،
98
00:05:31,090 –> 00:05:33,640
باید بتوانید این کدها را
99
00:05:33,640 –> 00:05:39,130
بسیار سریعتر از تولید کدهای معمولی بخوانید.
100
00:05:39,130 –> 00:05:42,940
بعداً با
101
00:05:42,940 –> 00:05:46,000
کمی جزئیات بیشتر در مورد
102
00:05:46,000 –> 00:05:49,570
آن صحبت خواهیم کرد، این عمدتاً زبان مفسر است که
103
00:05:49,570 –> 00:05:52,500
به این معنی است که هر خطی که شما می نویسید بر
104
00:05:52,500 –> 00:05:56,590
خلاف کامپایل شدن در
105
00:05:56,590 –> 00:06:00,490
کد ماشین تفسیر می شود. d اجرای یک Death
106
00:06:00,490 –> 00:06:03,760
ray طراحی شده است تا از کد کمتری استفاده کند، به این
107
00:06:03,760 –> 00:06:07,360
معنی که تعداد کلمات کمتری نسبت به بسیاری از
108
00:06:07,360 –> 00:06:10,630
زبان های معمولی است، به عنوان مثال C++
109
00:06:10,630 –> 00:06:14,950
Java یا برخی دیگر که می توانید با استفاده معمولی انجام دهید،
110
00:06:14,950 –> 00:06:19,840
Python اغلب برای
111
00:06:19,840 –> 00:06:22,500
برنامه های کاربردی تحت وب استفاده می شود. یک
112
00:06:22,500 –> 00:06:27,729
قابلیت قوی برای استفاده برای آن دسته
113
00:06:27,729 –> 00:06:29,770
از برنامههایی که بسیار کاربرپسند است
114
00:06:29,770 –> 00:06:32,410
و یادگیری آن آسان است، همچنین
115
00:06:32,410 –> 00:06:35,910
توسط یک جامعه بزرگ پشتیبانی میشود و
116
00:06:35,910 –> 00:06:38,190
استفاده از آن رایگان است،
117
00:06:38,190 –> 00:06:40,790
بنابراین میتوانید بسیاری از آموزشها و
118
00:06:40,790 –> 00:06:45,740
پشتیبانی و مطالب آنلاین را پیدا کنید که احتمالاً ماندگار هستند.
119
00:06:45,740 –> 00:06:48,690
him is Python به
120
00:06:48,690 –> 00:06:50,970
شدت تایپ شده است، به این معنی
121
00:06:50,970 –> 00:06:52,890
که اگر دوست دارید با
122
00:06:52,890 –> 00:06:56,760
حروف کوچک یا با حروف بزرگ بنویسید فرق می کند، بنابراین
123
00:06:56,760 –> 00:06:58,710
همیشه باید به خاطر داشته باشید زیرا
124
00:06:58,710 –> 00:07:01,620
این یکی از بزرگترین اشتباهات مبتدیان است
125
00:07:01,620 –> 00:07:05,610
که تخم مرغ خوب است، پس کجا می توانیم
126
00:07:05,610 –> 00:07:08,460
از این پایتون استفاده کنیم. از آن اساساً از
127
00:07:08,460 –> 00:07:12,030
سه بخش مجزا از نشانه های خطا استفاده کنید اول
128
00:07:12,030 –> 00:07:14,850
از همه می توانیم از آن برای ساخت مدل های خود استفاده
129
00:07:14,850 –> 00:07:18,480
کنیم تا بتوانیم به مدل های موجود دسترسی پیدا کنیم
130
00:07:18,480 –> 00:07:21,810
و آنها را تغییر دهیم تا بتوانیم مدل های جدیدی
131
00:07:21,810 –> 00:07:24,180
ایجاد کنیم که می توانیم g ایجاد کنیم. eometry
132
00:07:24,180 –> 00:07:27,330
دامنه بارگذاری مواد را اساساً
133
00:07:27,330 –> 00:07:29,580
هر چیزی را که میتوانید در چرتکه
134
00:07:29,580 –> 00:07:35,310
CAE تنظیم کنید، تعریف میکند، میتوانید آن را با استفاده از Python تنظیم کنید.
135
00:07:35,310 –> 00:07:37,500
136
00:07:37,500 –> 00:07:40,610
137
00:07:40,610 –> 00:07:43,919
138
00:07:43,919 –> 00:07:45,930
به
139
00:07:45,930 –> 00:07:49,550
عنوان مثال ما می توانیم مطالعات نوع بهینه سازی
140
00:07:49,550 –> 00:07:54,270
را با استفاده از پایتون انجام دهیم همچنین می توانیم از
141
00:07:54,270 –> 00:07:59,190
فرآیند ارسال استفاده کنیم یا می توانیم به فایل ODB دسترسی داشته باشیم
142
00:07:59,190 –> 00:08:03,960
و نتایج را استخراج کنیم یا می توانیم
143
00:08:03,960 –> 00:08:07,530
فریم های جدید یا خروجی های جدید از
144
00:08:07,530 –> 00:08:12,419
خروجی های حل شده موجود تولید کنیم همچنین می توانیم از
145
00:08:12,419 –> 00:08:17,070
آن برای ترکیب مراحل استفاده کنیم. فریمها و غیره، بنابراین
146
00:08:17,070 –> 00:08:19,160
میبینیم که طیف گستردهای از
147
00:08:19,160 –> 00:08:22,320
امکانات وجود دارد که میتوانیم با استفاده از پایتون انجام دهیم،
148
00:08:22,320 –> 00:08:28,650
حالا چرتکه از پایتون 2
149
00:08:28,650 –> 00:08:33,150
و 5 و 3 پشتیبانی میکند
150
00:08:33,150 –> 00:08:36,719
151
00:08:36,719 –> 00:08:39,240
152
00:08:39,240 –> 00:08:41,729
. یادگیری اسکریپت نویسی
153
00:08:41,729 –> 00:08:44,640
هیچ تفاوتی ندارد، با این حال می توانید از
154
00:08:44,640 –> 00:08:48,510
هر کدام برای نوشتن اسکریپت های خود برای هر
155
00:08:48,510 –> 00:08:51,540
موردی استفاده کنید، خوب است،
156
00:08:51,540 –> 00:08:55,050
بنابراین کمی بیشتر در پایتون است، بنابراین اساساً
157
00:08:55,050 –> 00:08:58,529
همه آن ها را پایتون کنید. شی گرا دارای
158
00:08:58,529 –> 00:09:01,829
برخی از انواع داده های استاندارد است که
159
00:09:01,829 –> 00:09:05,699
درک آنها برای کار
160
00:09:05,699 –> 00:09:09,209
با پایتون مهم است، بنابراین اولین و احتمالا
161
00:09:09,209 –> 00:09:11,910
مهم ترین آنها اعداد هستند، بنابراین در
162
00:09:11,910 –> 00:09:14,040
پایتون چهار نوع اعداد وجود دارد که می توانید
163
00:09:14,040 –> 00:09:16,949
از اعداد صحیح اعداد صحیح شناور یا
164
00:09:16,949 –> 00:09:21,420
مختلط استفاده کنید. ببینید
165
00:09:21,420 –> 00:09:24,720
لیستی از عملگرهایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، بنابراین
166
00:09:24,720 –> 00:09:26,100
جمع تفریق
167
00:09:26,100 –> 00:09:29,990
تقسیم تقسیم احتمالا برای همه واضح است.
168
00:09:29,990 –> 00:09:32,910
تقسیم عدد صحیح فقط از قسمت صحیح
169
00:09:32,910 –> 00:09:37,050
خارج می شود.
170
00:09:37,050 –> 00:09:40,860
171
00:09:40,860 –> 00:09:43,980
172
00:09:43,980 –> 00:09:48,569
عملگرهایی که
173
00:09:48,569 –> 00:09:53,569
اکنون می توانید از آنها استفاده کنید، نوع داده دوم
174
00:09:53,569 –> 00:09:56,519
احتمالاً کمی پیچیده تر از یک
175
00:09:56,519 –> 00:09:59,250
رشته است، بنابراین رشته اساساً می
176
00:09:59,250 –> 00:10:01,110
توانید آن را به عنوان لیستی از کاراکترها در
177
00:10:01,110 –> 00:10:04,350
نظر بگیرید، اما غیر قابل تغییر است، تغییرناپذیر به این معنی که شما
178
00:10:04,350 –> 00:10:09,480
نمی توانید بخش هایی از این رشته را تغییر دهید آنچه
179
00:10:09,480 –> 00:10:14,449
می توانید انجام دهید. یک رشته جدید و
180
00:10:14,449 –> 00:10:17,730
از قسمت های قبلی خود ایجاد کنید، به
181
00:10:17,730 –> 00:10:22,199
عنوان مثال می توانیم به بخش های جداگانه دسترسی پیدا کنیم،
182
00:10:22,199 –> 00:10:26,040
به عنوان مثال اگر من stri خود را نام گذاری کنم. ng hello
183
00:10:26,040 –> 00:10:31,079
world STR پس اگر به اولین
184
00:10:31,079 –> 00:10:33,870
کاراکتر در رشته دسترسی داشته باشم، H بزرگ را پس می گیرم
185
00:10:33,870 –> 00:10:35,970
186
00:10:35,970 –> 00:10:38,130
زیرا این اولین کاراکتر است و
187
00:10:38,130 –> 00:10:41,750
در پایتون شماره گذاری از 0 شروع می شود
188
00:10:41,750 –> 00:10:47,670
همچنین من می توانم دقیقاً مانند بخشی
189
00:10:47,670 –> 00:10:51,540
از رشته به عنوان مثال 1 2 4 به آن دسترسی داشته باشم.
190
00:10:51,540 –> 00:10:55,709
کاراکترها را از دوم به چهارم برمی گرداند،
191
00:10:55,709 –> 00:10:57,810
بنابراین در این مورد ما یک
192
00:10:57,810 –> 00:11:03,389
II ll m دریافت می کنیم، پس اگر همچنان بخواهیم
193
00:11:03,389 –> 00:11:05,100
رشته خود را تغییر دهیم،
194
00:11:05,100 –> 00:11:10,830
چه کاری می توانیم انجام دهیم این است که فقط می توانیم
195
00:11:10,830 –> 00:11:13,110
رشته را دوباره تعریف کنیم، به عنوان مثال اگر من بخواهم
196
00:11:13,110 –> 00:11:17,030
سنج اولیه خود را با زنبوری عوض کنم من
197
00:11:17,030 –> 00:11:22,380
نمی توانم از آن استفاده کنم فقط نمی توانم به
198
00:11:22,380 –> 00:11:25,680
حرف اول اشاره کنم و آن را تغییر دهم
199
00:11:25,680 –> 00:11:28,590
زیرا رشته تغییرناپذیر است کاری که می توانم انجام دهم
200
00:11:28,590 –> 00:11:30,450
ایجاد رشته جدیدی است که
201
00:11:30,450 –> 00:11:34,710
ترکیبی از حرف B به اضافه همه
202
00:11:34,710 –> 00:11:38,160
حروف دیگر است. از رشته به استثنای
203
00:11:38,160 –> 00:11:45,330
مورد اول، بنابراین اگر متوجه شدید
204
00:11:45,330 –> 00:11:49,050
که اکنون در نیمه راه هستیم،
205
00:11:49,050 –> 00:11:51,690
ساخت دوم یک لیست است،
206
00:11:51,690 –> 00:11:54,270
تفاوت بین یک لیست و رشته
207
00:11:54,270 –> 00:11:57,330
یا ما در اپل خواهیم دید که یک لیست
208
00:11:57,330 –> 00:12:01,380
قابل تغییر است، یعنی می توانید آن را تغییر دهید.
209
00:12:01,380 –> 00:12:06,420
موارد موجود در آن به عنوان مثال، اگر
210
00:12:06,420 –> 00:12:10,260
من لیست خود را به صورت ترکیبی از
211
00:12:10,260 –> 00:12:14,480
حروف اعداد یا حتی لیست های جاسازی شده ایجاد کنم،
212
00:12:14,480 –> 00:12:21,990
می توانم آزادانه بخش هایی از لیست خود را تغییر دهم و
213
00:12:21,990 –> 00:12:25,380
خطای مشابه رشته M را به من نمی دهد،
214
00:12:25,380 –> 00:12:30,110
215
00:12:30,500 –> 00:12:33,990
اما برای مثال باید به خاطر داشته باشید
216
00:12:33,990 –> 00:12:37,590
که اگرچه میتوانیم به یک لیست تعبیهشده دسترسی پیدا کنیم،
217
00:12:37,590 –> 00:12:42,360
اما عنصر سوم یا
218
00:12:42,360 –> 00:12:44,340
بهتر است بگوییم چهارمین عنصر چون شروع به
219
00:12:44,340 –> 00:12:48,240
شمارش از 0 کردیم، پس 0 1 2 3 یک
220
00:12:48,240 –> 00:12:51,000
لیست جاسازی شده است و سپس اولین
221
00:12:51,000 –> 00:12:54,510
عنصر لیست تعبیهشده 0 1 است.
222
00:12:54,510 –> 00:12:58,230
باب خواهد بود، با این حال ما هنوز
223
00:12:58,230 –> 00:13:00,570
نمیتوانیم بخشهایی از رشته را تغییر دهیم، برای
224
00:13:00,570 –> 00:13:03,030
مثال اگر به اولین عنصر
225
00:13:03,030 –> 00:13:06,780
0 1 که ABC خواهد بود اشاره کنم، هنوز نمیتوانم
226
00:13:06,780 –> 00:13:10,800
حرف B2 را تغییر دهم و EI باید
227
00:13:10,800 –> 00:13:13,620
رشته را به عنوان بخشی از لیست خود دوباره تعریف کنم.
228
00:13:13,620 –> 00:13:15,890
229
00:13:16,380 –> 00:13:18,780
بالای زوج یک لیست تغییرناپذیر است،
230
00:13:18,780 –> 00:13:22,770
بنابراین من نمی توانم اجزای جداگانه آن را تغییر
231
00:13:22,770 –> 00:13:26,490
دهم تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که می توانم
232
00:13:26,490 –> 00:13:31,020
یک تافل جدید ایجاد کنم و آن را دقیقاً به
233
00:13:31,020 –> 00:13:33,840
همان روش قبلی و بدیهی است که با
234
00:13:33,840 –> 00:13:39,180
عناصر جدید نامگذاری کنم، اما می توانم انجام دهم اما می توانم
235
00:13:39,180 –> 00:13:42,150
تغییر دهم. لیست فردی در صورت وجود
236
00:13:42,150 –> 00:13:45,000
در داخل تاپل، زیرا
237
00:13:45,000 –> 00:13:47,880
در سطح لیست اتفاق می افتد نه در
238
00:13:47,880 –> 00:13:52,320
سطح بالا، به عنوان مثال این نظر برای
239
00:13:52,320 –> 00:13:55,500
تغییر عنصر اول این لیست
240
00:13:55,500 –> 00:13:58,740
کاملا معتبر است، اگرچه لیست
241
00:13:58,740 –> 00:14:07,950
داخل یک زوج است،
242
00:14:07,950 –> 00:14:10,920
نوع داده استاندارد نهایی نهایی یک فرهنگ لغت است.
243
00:14:10,920 –> 00:14:13,800
میتوانیم از دیکشنریها بهعنوان جدول جستجو استفاده
244
00:14:13,800 –> 00:14:17,220
کنیم تا همیشه بتوانیم یک کلید بدهیم و بتوانیم
245
00:14:17,220 –> 00:14:21,390
یک مقدار بدهیم و کاری که میتوانیم انجام دهیم این است که اگر
246
00:14:21,390 –> 00:14:24,300
کلید را در فرهنگ لغت وارد
247
00:14:24,300 –> 00:14:27,030
کنیم، ارزش را برمیگردانیم، حالا لازم نیست
248
00:14:27,030 –> 00:14:32,220
کلید رشتهای باشد. و Value pad می
249
00:14:32,220 –> 00:14:36,090
توانید هر ترکیبی را انجام دهید، به عنوان مثال
250
00:14:36,090 –> 00:14:40,250
می توانید یک رشته را وارد کنید که می توانید
251
00:14:40,250 –> 00:14:44,100
شماره را پس بگیرید یا برعکس می
252
00:14:44,100 –> 00:14:47,520
توانید یک عدد قرار دهید و می توانید یک
253
00:14:47,520 –> 00:14:52,950
رشته را برگردانید معمولاً کلیدها یا
254
00:14:52,950 –> 00:14:58,080
اعداد یا کلمات هستند اما واقعی هستند. مقادیر
255
00:14:58,080 –> 00:15:01,620
می توانند هر چیزی باشند، بنابراین ما در
256
00:15:01,620 –> 00:15:05,850
چرتکه بسیاری از پایگاه داده مدل شما را خواهیم دید، به
257
00:15:05,850 –> 00:15:08,220
عنوان مثال پایگاه داده های ODB در یک فرهنگ لغت ذخیره می شوند
258
00:15:08,220 –> 00:15:10,740
و سپس آنچه
259
00:15:10,740 –> 00:15:12,270
از فرهنگ لغت دریافت می کنید،
260
00:15:12,270 –> 00:15:18,120
مدل های واقعی شی هستند که می توانید از این کام های مختلف استفاده کنید.
261
00:15:18,120 –> 00:15:20,850
برای مثال، کلیدهای نقطه
262
00:15:20,850 –> 00:15:24,360
نظرات را برای دریافت لیستی از همه کلیدها مینویسند
263
00:15:24,360 –> 00:15:27,210
و میتوانید از دستورات مقادیر نقطه
264
00:15:27,210 –> 00:15:30,290
برای دریافت فهرستی از همه مقادیر
265
00:15:30,290 –> 00:15:32,000
استفاده کنید یا میتوانید کل
266
00:15:32,000 –> 00:15:38,420
فرهنگ لغت را به روشی که در اینجا نشان داده شده است چاپ کنید، بنابراین
267
00:15:38,420 –> 00:15:43,279
اینها انواع دادههای اصلی هستند. و سپس فکر می
268
00:15:43,279 –> 00:15:48,139
کنم بیت بعدی برای درک این
269
00:15:48,139 –> 00:15:51,709
است که منظور ما از شی گرا چیست، به
270
00:15:51,709 –> 00:15:55,190
عنوان مثال در یک کد غیر شی گرا،
271
00:15:55,190 –> 00:15:59,060
اگر بخواهیم با اشکال مختلف سر و
272
00:15:59,060 –> 00:16:03,199
کار داشته باشیم، باید یک بزرگ
273
00:16:03,199 –> 00:16:06,740
داشته باشیم. نگاه کنید و بگویید اگر
274
00:16:06,740 –> 00:16:10,519
شکل بیضی باشد، می توانم به کد بگویم چه کاری باید
275
00:16:10,519 –> 00:16:13,730
انجام دهم در غیر این صورت می توانم بگویم یا اگر
276
00:16:13,730 –> 00:16:16,279
شکل مستطیلی است، می توانم به
277
00:16:16,279 –> 00:16:19,880
کد بگویم چه کاری باید انجام دهم و غیره، اما
278
00:16:19,880 –> 00:16:24,500
این طولانی است، مشخص نیست. تغییر دادن آن دشوار است،
279
00:16:24,500 –> 00:16:27,850
بنابراین کاری که می توانم انجام دهم این است که می توانم
280
00:16:27,850 –> 00:16:30,529
اساساً تمام عملکردهایم را در
281
00:16:30,529 –> 00:16:34,610
اشیا قرار دهم، بنابراین اگر یک شی ایجاد کنم،
282
00:16:34,610 –> 00:16:38,870
مثلاً یک بیضی شکل ایجاد کنم و یک
283
00:16:38,870 –> 00:16:43,880
روش یا تابع ناحیه دریافت را در داخل شکل
284
00:16:43,880 –> 00:16:46,220
ایجاد کنم، تنها چیزی که باید بدانم این است که باید به آن شکل دسترسی داشته باشید
285
00:16:46,220 –> 00:16:51,259
و متد get area را فراخوانی کنید
286
00:16:51,259 –> 00:16:54,529
و این کار p همانطور که می بینید برای یک یا دو گزینه مختلف،
287
00:16:54,529 –> 00:16:57,620
اطلاعات را بر اساس آنچه که در داخل شی کدگذاری شده است
288
00:16:57,620 –> 00:17:03,789
، به من بدهید،
289
00:17:03,789 –> 00:17:07,039
290
00:17:07,039 –> 00:17:12,199
اما به محض اینکه شروع
291
00:17:12,199 –> 00:17:15,520
به گسترش کردید، بنابراین می خواهید شکل سومی را اضافه کنید،
292
00:17:15,520 –> 00:17:19,250
به عنوان مثال، می بینید که خیلی
293
00:17:19,250 –> 00:17:22,189
راحت تر است. برای کپسوله کردن همه چیز در
294
00:17:22,189 –> 00:17:25,520
آن شی به جای اینکه
295
00:17:25,520 –> 00:17:33,740
L خود را بسط دهید اگر L 3 و همچنین اشیاء می توانند
296
00:17:33,740 –> 00:17:36,830
اشیاء دیگر را به عنوان ورودی دریافت کنند و همچنین می توانند
297
00:17:36,830 –> 00:17:42,230
اشیاء را به عنوان خروجی خود برگردانند، بنابراین
298
00:17:42,230 –> 00:17:43,460
روش بسیار
299
00:17:43,460 –> 00:17:47,350
راحت تر و فشرده تر برای
300
00:17:47,350 –> 00:17:52,190
مدیریت داده ها است که مدتی طول می کشد. برای عادت
301
00:17:52,190 –> 00:17:54,080
کردن به آن اگر هرگز به زبان
302
00:17:54,080 –> 00:17:57,169
شی گرا برنامه نویسی نکنید، ممکن است کمی طول بکشد،
303
00:17:57,169 –> 00:17:58,970
اما زمانی
304
00:17:58,970 –> 00:18:03,049
که آن را انجام دهید که بسیار آسان است، خواهید
305
00:18:03,049 –> 00:18:06,110
دید که چقدر می توانید تنها با چند
306
00:18:06,110 –> 00:18:09,080
خط کد انجام دهید. خیلی ساده است،
307
00:18:09,080 –> 00:18:14,120
خوب، بنابراین ما پایتون را کجا میتوانیم در چرتکه پیدا کنیم،
308
00:18:14,120 –> 00:18:17,690
به عنوان مثال، هر بار که یک
309
00:18:17,690 –> 00:18:22,100
جلسه را باز میکنید، یک فایل بازپخش
310
00:18:22,100 –> 00:18:28,120
یک فایل نقطهای R py ایجاد میکنید و این شامل
311
00:18:28,120 –> 00:18:31,880
هر عملی است که در پشت انجام
312
00:18:31,880 –> 00:18:35,270
میدهید، میبینید که n ما فقط روی نماد خود دوبار کلیک می
313
00:18:35,270 –> 00:18:39,470
کنیم و آباکوس را شروع می کنیم این
314
00:18:39,470 –> 00:18:42,289
خطوط کد در فایل پخش مجدد نوشته می شوند،
315
00:18:42,289 –> 00:18:45,340
بنابراین اساساً آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است
316
00:18:45,340 –> 00:18:51,380
که تمام
317
00:18:51,380 –> 00:18:53,779
نظرات لازم را از آباکوس و از
318
00:18:53,779 –> 00:18:56,899
کتابخانه ثابت آباکوس وارد می کنیم.
319
00:18:56,899 –> 00:18:59,450
یک Viewport جدید ایجاد کنید، بنابراین این همان
320
00:18:59,450 –> 00:19:05,990
چیزی است که در ca می بینیم، سپس
321
00:19:05,990 –> 00:19:08,830
این viewport را فعلی می کنیم، آن را به حداکثر می رسانیم،
322
00:19:08,830 –> 00:19:11,529
سپس همه ماژول های خود را
323
00:19:11,529 –> 00:19:19,100
با ابزارهای import برای درایورها وارد
324
00:19:19,100 –> 00:19:21,980
می کنیم، سپس کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که
325
00:19:21,980 –> 00:19:28,340
نمایش قطعه را تغییر دهیم تا ما میتوانیم
326
00:19:28,340 –> 00:19:31,190
چیزی را روی صفحه
327
00:19:31,190 –> 00:19:33,230
ببینیم، سپس یک پایگاه داده مدل جدید ایجاد
328
00:19:33,230 –> 00:19:37,880
میکنیم و در نهایت Viewport را طوری تنظیم میکنیم که
329
00:19:37,880 –> 00:19:41,750
هیچ چیزی در حال حاضر نمایش داده نشود، بنابراین وقتی
330
00:19:41,750 –> 00:19:46,970
با Abeka CA آشنا میشویم
331
00:19:46,970 –> 00:19:49,010
، این دستوراتی است که میبینیم.
332
00:19:49,010 –> 00:19:50,899
بنابراین پایگاه داده مدل جدید
333
00:19:50,899 –> 00:19:53,330
ایجاد شده است و مدل Model 1 ایجاد شده است
334
00:19:53,330 –> 00:19:57,110
، بنابراین این اساساً
335
00:19:57,110 –> 00:19:57,539
همان چیزی است که ما
336
00:19:57,539 –> 00:19:59,700
روی صفحه می بینیم، اما این همه چیزی است
337
00:19:59,700 –> 00:20:02,399
که اکنون در پس زمینه اتفاق می افتد فقط برای
338
00:20:02,399 –> 00:20:05,309
ایجاد s به نظر می رسد، بنابراین
339
00:20:05,309 –> 00:20:08,609
import تمام نظراتی را که
340
00:20:08,609 –> 00:20:14,190
برای اجرای خطوط خاص اپیکور در
341
00:20:14,190 –> 00:20:17,539
کد خود نیاز دارید، دریافت می کند، اگر فقط پایتون ساده را باز
342
00:20:17,539 –> 00:20:21,269
کنید، نمی توانید به عنوان مثال
343
00:20:21,269 –> 00:20:23,909
از جلسه ای که viewports می کند استفاده کنید زیرا
344
00:20:23,909 –> 00:20:26,549
تعریف نشده است. شما آن را از
345
00:20:26,549 –> 00:20:29,909
کتابخانه آباکوس وارد می کنید، سپس
346
00:20:29,909 –> 00:20:32,099
به تمام دستورات خاص چرتکه دسترسی خواهید داشت،
347
00:20:32,099 –> 00:20:35,639
نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که
348
00:20:35,639 –> 00:20:40,200
هر زمان که در برنامه نویسی چرتکه، یک
349
00:20:40,200 –> 00:20:42,479
حرف بزرگ همیشه به ایجاد چیزی اشاره دارد، به
350
00:20:42,479 –> 00:20:44,460
عنوان مثال در این
351
00:20:44,460 –> 00:20:47,279
جلسه موردی که ما گزارش می دهیم ایجاد می کند. یک
352
00:20:47,279 –> 00:20:50,849
viewport جدید و هنگامی که viewport جدید
353
00:20:50,849 –> 00:20:53,909
ایجاد شد اگر می خواهید به آن دسترسی داشته باشید
354
00:20:53,909 –> 00:20:56,759
، از یک حرف کوچک استفاده می کنیم، بنابراین همانطور که
355
00:20:56,759 –> 00:21:01,019
در اینجا و اینجا می بینیم می توانیم فرهنگ لغت را نیز ببینیم،
356
00:21:01,019 –> 00:21:03,899
بنابراین جلسه آن
357
00:21:03,899 –> 00:21:08,669
viewport یک مخزن است که اساسا یک
358
00:21:08,669 –> 00:21:15,029
فرهنگ لغت در Python بنابراین کاری که میتوانیم انجام دهیم این
359
00:21:15,029 –> 00:21:18,330
است که با جستجو با استفاده از نام viewports
360
00:21:18,330 –> 00:21:22,609
به عنوان کلید،
361
00:21:22,609 –> 00:21:27,119
شیء viewport واقعی را به عنوان مقدار از
362
00:21:27,119 –> 00:21:33,029
صفحه نمایش برگردانیم، بنابراین چگونه میتوانم بدانم چگونه
363
00:21:33,029 –> 00:21:39,119
به d دسترسی داشته باشم. ata so abacus دارای
364
00:21:39,119 –> 00:21:44,989
مدل های آبجکت است، به عنوان مثال در مخزن مدل ها،
365
00:21:44,989 –> 00:21:49,990
من
366
00:21:49,990 –> 00:21:52,840
برای هر مدلی که در آباکوس ایجاد می کنیم، یک شی مدل جداگانه دارم،
367
00:21:52,840 –> 00:21:54,640
بنابراین به طور پیش فرض باید
368
00:21:54,640 –> 00:21:59,920
مدل یک باشد و این مدل دارای
369
00:21:59,920 –> 00:22:03,400
فیلدهای مختلفی است که من می توانم به آنها دسترسی داشته باشم، به عنوان مثال
370
00:22:03,400 –> 00:22:05,860
اگر بخواهم. برای ایجاد یک ماده
371
00:22:05,860 –> 00:22:09,250
جدید، ابتدا به مخزن
372
00:22:09,250 –> 00:22:12,190
میروم و مدل مورد نیاز خود را انتخاب میکنم و سپس در آن مدل
373
00:22:12,190 –> 00:22:16,410
میگویم که
374
00:22:16,410 –> 00:22:19,720
در یک پایگاه داده خروجی نیز به مواد
375
00:22:19,720 –> 00:22:24,040
376
00:22:24,040 –> 00:22:26,980
نیاز دارم. فریم هایی که من نیاز دارم
377
00:22:26,980 –> 00:22:30,580
و از فریم خاصی که می توانم به
378
00:22:30,580 –> 00:22:35,080
خروجی های میدان دسترسی پیدا کنم اکنون به خاطر سپردن آنها سخت است،
379
00:22:35,080 –> 00:22:38,110
بنابراین همیشه به
380
00:22:38,110 –> 00:22:40,660
دفترچه راهنما مراجعه کنید تا ببینید ساختار شی
381
00:22:40,660 –> 00:22:45,309
در چرتکه علاوه بر
382
00:22:45,309 –> 00:22:49,660
این چیست و این نکته شماره یک است، بگذارید همیشه این را
383
00:22:49,660 –> 00:22:52,840
در نظر داشته باشیم سادهترین راه برای نوشتن
384
00:22:52,840 –> 00:22:56,290
اسکریپتها، ضبط آنها بهعنوان یک ماکرو است، بنابراین اگر
385
00:22:56,290 –> 00:22:59,230
روی فایل و مدیر ماکرو کلیک کنیم،
386
00:22:59,230 –> 00:23:02,500
میتوانیم یک ماکرو جدید ایجاد
387
00:23:02,500 –> 00:23:04,630
کنیم و سپس روی
388
00:23:04,630 –> 00:23:07,540
عملکردی که حداقل شبیه
389
00:23:07,540 –> 00:23:09,880
wha است، برویم و روی آن کلیک کنیم. ما می خواهیم این کار را انجام دهیم، به عنوان مثال، می
390
00:23:09,880 –> 00:23:11,710
خواهیم یک قسمت جدید ایجاد کنیم، سپس فقط
391
00:23:11,710 –> 00:23:14,350
شروع به ضبط ماکرو کنیم، یک قسمت جدید ایجاد کنیم،
392
00:23:14,350 –> 00:23:18,250
هر ابعادی را که می خواهیم اضافه کنیم
393
00:23:18,250 –> 00:23:21,340
، مهم نیست آنچه ما به آن
394
00:23:21,340 –> 00:23:23,350
علاقه داریم این است که نوعی از آن را تولید
395
00:23:23,350 –> 00:23:27,700
کنیم. اسکریپتی که میتوانیم آن را
396
00:23:27,700 –> 00:23:30,160
کپی/پیست کنیم و سپس میتوانیم آن را برای
397
00:23:30,160 –> 00:23:34,720
استفاده خود تطبیق دهیم، بنابراین بهطور پیشفرض میتوانید
398
00:23:34,720 –> 00:23:37,809
ماکرو را در دو مکان قرار دهید که دایرکتوری کاری شما
399
00:23:37,809 –> 00:23:40,300
بهطور پیشفرض در پوشه C temp
400
00:23:40,300 –> 00:23:44,320
رایانه ویندوز است و فهرست خانه شما
401
00:23:44,320 –> 00:23:47,350
بهطور پیشفرض در آن قرار دارد. کاربران C
402
00:23:47,350 –> 00:23:51,309
و زیر پوشه نام کاربری شما، بنابراین در
403
00:23:51,309 –> 00:23:55,090
عمق آن پوشه ها فایل ماکروهای چرتکه را پیدا خواهید کرد
404
00:23:55,090 –> 00:23:59,500
و برای هر ماکرویی
405
00:23:59,500 –> 00:24:03,130
که ایجاد می کنید، این را
406
00:24:03,130 –> 00:24:03,970
تعریف می
407
00:24:03,970 –> 00:24:07,180
کنید، این رکورد ماکرو شما است، به
408
00:24:07,180 –> 00:24:10,000
عنوان مثال در این مورد من از این ماکرو برای
409
00:24:10,000 –> 00:24:15,160
ایجاد یک مدل مواد فولادی مدل مواد خطی
410