در این مطلب، ویدئو Python [pygame] 06 در حال بارگیری تصاویر با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,060 –> 00:00:02,070
به برخی دیگر از pygame در
2
00:00:02,070 –> 00:00:03,959
آموزش های پایتون خوش آمدید همه من از شر هاست شما خلاص
3
00:00:03,959 –> 00:00:06,240
شدم من نمی دانم
4
00:00:06,240 –> 00:00:07,620
واقعاً چه میزبانی می کنم منظورم این است که من میزبان
5
00:00:07,620 –> 00:00:09,389
چیزی نیستم نه میزبانی مهمانی و
6
00:00:09,389 –> 00:00:10,920
من شما را به شکل قهوه ای در می آوردم. فقط کافی
7
00:00:10,920 –> 00:00:15,240
است کد بنویسید خوب، اجازه دهید وارد
8
00:00:15,240 –> 00:00:16,710
این آموزش شویم در آخرین آموزش،
9
00:00:16,710 –> 00:00:19,170
در نهایت چند sprite ایجاد کردیم و
10
00:00:19,170 –> 00:00:20,820
چند توابع خوب ساختیم که می
11
00:00:20,820 –> 00:00:23,130
توانستیم آنها را به صفحه نمایش
12
00:00:23,130 –> 00:00:24,480
گروه ها و چیزهایی از این دست اضافه کنیم،
13
00:00:24,480 –> 00:00:26,670
اما در حال حاضر آنها. مثل
14
00:00:26,670 –> 00:00:29,820
اینکه یک بلوک قرمز و یک بلوک آبی داریم،
15
00:00:29,820 –> 00:00:33,239
خوب بیایید کمی بیشتر با آن کار
16
00:00:33,239 –> 00:00:35,100
کنیم، اکنون میخواهیم به تصاویری مانند
17
00:00:35,100 –> 00:00:39,809
تصاویر قانونی بپردازیم، نه فقط مربعهای رنگی
18
00:00:39,809 –> 00:00:42,480
، تصاویر واقعی را که من به گوگل
19
00:00:42,480 –> 00:00:44,010
میروم. به دنبال چیزی می گردم
20
00:00:44,010 –> 00:00:47,700
که روز ولنتاین است هه
21
00:00:47,700 –> 00:00:49,770
امیدوارم شما بچه ها از من ناراحت نباشید
22
00:00:49,770 –> 00:00:51,629
که آموزش های روز ولنتاین را
23
00:00:51,629 –> 00:00:53,280
بسازم بعداً با دوست دخترم برای شام بیرون می روم
24
00:00:53,280 –> 00:00:54,809
نگران نباشید
25
00:00:54,809 –> 00:00:58,440
خوب است،
26
00:00:58,440 –> 00:01:02,640
بیایید حرکت کنیم خشت های آجری
27
00:01:02,640 –> 00:01:04,110
دقیقاً همان چیزی است که ما می خواهیم، بیایید به ای
28
00:01:04,110 –> 00:01:04,589
مرد نگاه کنیم که
29
00:01:04,589 –> 00:01:07,290
سیار کوچک است 64 در 64 که به خو
30
00:01:07,290 –> 00:01:09,510
ی کار می کند، بیایید آن تصویر را بب
31
00:01:09,510 –> 00:01:12,390
نیم و یک کپی از آن را ذخیره کنیم، می توانید بگویید من
32
00:01:12,390 –> 00:01:14,010
بلاً این کار را انجام داده ام زیرا از قب
33
00:01:14,010 –> 00:01:17,060
آماده می کردم اما بله من یک
34
00:01:17,060 –> 00:01:19,710
PNG آجری دارم و میخواهیم
35
00:01:19,710 –> 00:01:21,570
آن را با تصویر آجری بازنویسی
36
00:01:21,570 –> 00:01:25,200
کنیم، اجازه دهید به
37
00:01:25,200 –> 00:01:27,000
کد خود در اینجا برگردیم و در نهایت شروع به
38
00:01:27,000 –> 00:01:29,340
نگاه کردن به برخی از تصاویر در پایتون و
39
00:01:29,340 –> 00:01:31,680
بازی پنجهای میکنیم. تابع جدید برای
40
00:01:31,680 –> 00:01:33,659
آبجکت بلوک ما در کلاس بلوک و
41
00:01:33,659 –> 00:01:38,430
فرض کنید که تصویر تنظیم شده است، البته
42
00:01:38,430 –> 00:01:41,189
ما کلمه کلیدی خود را داریم و اجازه دهید یک
43
00:01:41,189 –> 00:01:42,930
آرگومان به نام filename به طور پیشفرض داشته باشیم که
44
00:01:42,930 –> 00:01:47,640
نمیتواند به این صورت باشد، نمیدانم
45
00:01:47,640 –> 00:01:49,890
کمی زیباتر است. در صورتی که بنا به
46
00:01:49,890 –> 00:01:51,270
دلایلی تصادفاً
47
00:01:51,270 –> 00:01:55,020
بدون هیچ استدلالی مجموعه تصویر را احمقانه بنامیم،
48
00:01:55,020 –> 00:01:56,880
اما هر چه خوب است اگر نام فایل
49
00:01:56,880 –> 00:01:58,590
با هیچکدام برابر نباشد، بدیهی است که
50
00:01:58,590 –> 00:02:00,630
چیزی را به آن منتقل کرده ایم تا
51
00:02:00,630 –> 00:02:03,299
بتوانیم جلو برویم و خود تصویر خود
52
00:02:03,299 –> 00:02:07,829
را برابر قرار دهیم. پی گام بچه ها ببینید
53
00:02:07,829 –> 00:02:10,470
چه کاری انجام دادم ماژول فرعی جدید ما
54
00:02:10,470 –> 00:02:13,410
باید آن را بررسی کنیم نام فایل بارگذاری نقطه ای
55
00:02:13,410 –> 00:02:16,050
خوب است، اجازه دهید یک بار دیگر مستندات را بررسی کنیم.
56
00:02:16,050 –> 00:02:19,620
57
00:02:19,620 –> 00:02:20,970
58
00:02:20,970 –> 00:02:24,240
تصویر همان چیزی است که ما به آن نگاه می کنیم
59
00:02:24,240 –> 00:02:27,590
در ادامه آن را در بالای صفحه مشاهده کنید،
60
00:02:27,590 –> 00:02:31,530
ماژول pygame برای انتقال تصویر، ما می توانیم
61
00:02:31,530 –> 00:02:33,420
یک تصویر جدید از یک فایل بارگذاری
62
00:02:33,420 –> 00:02:35,430
کنیم که برای کارهایی که ما انجام دادیم، می توانیم یک
63
00:02:35,430 –> 00:02:36,900
تصویر را روی دیسک ذخیره کنیم. خیلی عالی است
64
00:02:36,900 –> 00:02:39,720
بررسی کنید که میتوانید هر سطحی
65
00:02:39,720 –> 00:02:42,960
را در مجموعه نام فایل ذخیره کنید، ما باید
66
00:02:42,960 –> 00:02:45,900
بعداً بررسی کنیم که در حال حاضر
67
00:02:45,900 –> 00:02:47,910
تصویری را بارگذاری کردهایم که به تازگی بارگذاری کردهایم یک
68
00:02:47,910 –> 00:02:49,470
تصویر را از منبع فایل بارگیری میکنیم که
69
00:02:49,470 –> 00:02:51,480
میتوانید نام فایل یا ارسال کنید. یک فایل پایتون مانند
70
00:02:51,480 –> 00:02:52,980
یک شی که بسیار مفید است. من نمی دانستم
71
00:02:52,980 –> 00:02:54,750
که پاگ به طور خودکار
72
00:02:54,750 –> 00:02:56,280
نوع تصویر را تعیین می کند که آیا
73
00:02:56,280 –> 00:02:57,600
مانند یک جف یا بیت مپ است یا نه، و
74
00:02:57,600 –> 00:02:59,880
من یک شی منبع جدید با عرض پوزش
75
00:02:59,880 –> 00:03:02,280
از آن داده ها در برخی موارد ایجاد می کنم.
76
00:03:02,280 –> 00:03: