در این مطلب، ویدئو Python [pygame] 07 افزودن صدا با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:01,949
چه خبر بچه ها به یک آموزش
2
00:00:01,949 –> 00:00:04,080
برنامه نویسی پایتون و بازی PI دیگر خوش آمدید،
3
00:00:04,080 –> 00:00:05,759
ما از همان جایی
4
00:00:05,759 –> 00:00:07,350
که در آخرین آموزش متوقف شدیم ادامه می دهیم،
5
00:00:07,350 –> 00:00:10,410
در نهایت تصاویر و
6
00:00:10,410 –> 00:00:12,480
تصاویر کوچک بسیار زیبا را به برنامه خود اضافه می کنیم و
7
00:00:12,480 –> 00:00:13,769
من به این کار ادامه می دهم این
8
00:00:13,769 –> 00:00:15,509
موضوع را میخواهم با این
9
00:00:15,509 –> 00:00:17,000
مضمون ادامه دهم که ما فقط چند رسانهای اضافه
10
00:00:17,000 –> 00:00:20,520
میکنیم و کدمان را به انجام کارهای جالب میرسانیم و بنابراین
11
00:00:20,520 –> 00:00:22,140
شما میدانید چگونه میتوانید این قابلیت را داشته
12
00:00:22,140 –> 00:00:24,269
باشید، وقتی واقعاً به دنیا میروید
13
00:00:24,269 –> 00:00:28,380
و بازی ویدیویی خود را سهگانه
14
00:00:28,380 –> 00:00:32,180
میسازید. بررسی های 5 ستاره
15
00:00:32,180 –> 00:00:35,460
خوب است، ما می خواهیم
16
00:00:35,460 –> 00:00:38,969
در این آموزش بتوانیم صدایی را در این مورد پخش کنیم، بنابراین
17
00:00:38,969 –> 00:00:40,890
روشی که این کار را انجام می دهیم این است که در واقع از
18
00:00:40,890 –> 00:00:43,489
چیزی به نام میکسر بازی PI استفاده می کنیم و
19
00:00:43,489 –> 00:00:48,210
این کار با ماژول میکسر در
20
00:00:48,210 –> 00:00:50,879
بازی Impa حداقل انجام می شود. یک ماژول فرعی کوچک
21
00:00:50,879 –> 00:00:52,590
که می توانید در
22
00:00:52,590 –> 00:00:55,489
مستندات اینجا ببینید ما مخلوط Hagia را داریم و
23
00:00:55,489 –> 00:00:58,379
وقتی
24
00:00:58,379 –> 00:01:00,300
ربات بازی PI را در ابتدای کد ما اجرا می کنید به طور خودکار مقداردهی اولیه می شود
25
00:01:00,300 –> 00:01:03,059
و می توانید
26
00:01:03,059 –> 00:01:05,459
یک فایل صوتی ایجاد کنید و یک فایل صوتی ایجاد کنید.
27
00:01:05,459 –> 00:01:07,350
شیء صوتی جدید از یک فایل یا یک
28
00:01:07,350 –> 00:01:10,400
شی بافر بسیار ساده و بسیار آسان است و
29
00:01:10,400 –> 00:01:13,020
بیایید جلو برویم و کاری با آن انجام دهیم
30
00:01:13,020 –> 00:01:14,939
اول از همه می خواهیم
31
00:01:14,939 –> 00:01:16,860
صدایی را پیدا کنیم که بتوانیم از آن استفاده کنیم، بنابراین
32
00:01:16,860 –> 00:01:19,590
من به سراغ کتاب مقدس صدا می روم comm که
33
00:01:19,590 –> 00:01:21,869
واقعاً خوب است، در واقع به شما امکان
34
00:01:21,869 –> 00:01:24,659
می دهد صداهای رایگانی را پیدا کنید که به معنای واقعی کلمه
35
00:01:24,659 –> 00:01:27,330
رایگان هستند، برخی از افراد از مجوزهای Creative Commons
36
00:01:27,330 –> 00:01:30,030
Attribution استفاده می کنند،
37
00:01:30,030 –> 00:01:33,479
چیزی شبیه به مالکیت عمومی، چیزی شبیه به آن، من
38
00:01:33,479 –> 00:01:34,710
یک چیز ساده می خواهم که احتمالاً فقط می
39
00:01:34,710 –> 00:01:37,520
خواهم از آن مانند آب استفاده کنم.
40
00:01:41,430 –> 00:01:47,850
آن آب خوب است من
41
00:01:47,850 –> 00:01:49,380
سعی کردم F آن را کنترل کنم و آن را پیدا
42
00:01:49,380 –> 00:01:54,120
نکردم جنگ عظیم با موشک زنگ خطر
43
00:01:54,120 –> 00:02:03,170
ردیابی هدف فلزی گونگ که خیلی هم بد نیست
44
00:02:03,170 –> 00:02:05,790
خوب بیایید از یک گونگ فلزی استفاده کنیم بیایید
45
00:02:05,790 –> 00:02:08,399
از صدای وسط گونگ استفاده کنیم من می خواهم ذخیره کنم
46
00:02:08,399 –> 00:02:10,889
آن را به عنوان یک فایل WAV مهم است که ما
47
00:02:10,889 –> 00:02:13,080
آن را به عنوان یک فایل WAV ذخیره کنیم و من می خواهم
48
00:02:13,080 –> 00:02:13,980
با gong خود تماس
49
00:02:13,980 –> 00:02:16,470
بگیرم، می توانید ببینید که من چند تای دیگر در
50
00:02:16,470 –> 00:02:18,000
آب داشتم اما اکنون ظاهراً فقط از Gohan استفاده می کنیم
51
00:02:18,000 –> 00:02:22,490
و این خوب
52
00:02:23,030 –> 00:02:25,230
اجازه دهید به
53
00:02:25,230 –> 00:02:27,750
سند خود بازگردیم درست است، ما در
54
00:02:27,750 –> 00:02:30,150
تصویر به پایان رسیده ایم و می خواهیم در
55
00:02:30,150 –> 00:02:35,070
اینجا صدا در میکسر صدا باشیم، بنابراین یک صدای جدید برای
56
00:02:35,070 –> 00:02:37,680
تبدیل شدن به یک فایل یا شی بافر ایجاد کنید، این کار
57
00:02:37,680 –> 00:02:39,510
دارای عملکردهای دیگری مانند پخش توقف
58
00:02:39,510 –> 00:02:41,070
محو کردن است، می توانید میزان صدا را تنظیم کنید.
59
00:02:41,070 –> 00:02:43,440
حجم صدا طول می کشد خیلی
60
00:02:43,440 –> 00:02:45,180
چیزهای واقعا خوب است و خوب است که
61
00:02:45,180 –> 00:02:47,220
Python و pygame این قابلیت را دارند
62
00:02:47,220 –> 00:02:48,690
من می خواهم آن را در اسناد به شما بچه ها نشان دهم تا
63
00:02:48,690 –> 00:02:50,160
بدانید چقدر می
64
00:02:50,160 –> 00:02:52,200
توانید با این کار انجام دهید بدیهی است که من به آن نگاه نمی کنم
65
00:02:52,200