در این مطلب، ویدئو نحوه نوشتن تابع برای پالیندروم در زبان برنامه نویسی پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,740 –> 00:00:04,230
سلام دوباره در این درس می
2
00:00:04,230 –> 00:00:06,960
خواهیم در مورد نحوه نوشتن یک تابع
3
00:00:06,960 –> 00:00:10,019
برای پالیندروم در زبان برنامه نویسی پایتون
4
00:00:10,019 –> 00:00:13,469
صحبت کنیم، ما فقط یک
5
00:00:13,469 –> 00:00:16,529
تابع برای بررسی اینکه آیا یک کلمه
6
00:00:16,529 –> 00:00:19,380
کلمه palindrome است یا نه یک palindrome
7
00:00:19,380 –> 00:00:23,789
دنباله ای از کاراکترها می نویسیم.
8
00:00:23,789 –> 00:00:28,080
کلمه همان عقب یا جلو است، بنابراین
9
00:00:28,080 –> 00:00:31,940
بیایید تابع خود را تعریف کنیم، آن را
10
00:00:31,940 –> 00:00:39,000
palindrome بنامیم و یک کلمه را به عنوان
11
00:00:39,000 –> 00:00:46,610
آرگومان تابع خود قرار دهیم که ممکن است
12
00:00:46,610 –> 00:00:52,100
palindrome باشد، می گویم کلمه palindrome
13
00:00:52,100 –> 00:00:56,660
نام آرگومان ما خواهد بود و
14
00:00:56,660 –> 00:01:00,809
در داخل تابع ما می خواهیم اگر
15
00:01:00,809 –> 00:01:06,530
کلمه اصلی همان
16
00:01:06,530 –> 00:01:11,600
کلمه معکوس شده است را ردیابی کنید، بنابراین جهان اصلی ما
17
00:01:11,600 –> 00:01:13,650
کلمه palindrome است،
18
00:01:13,650 –> 00:01:20,930
بنابراین اگر کلمه palindrome جهان اصلی
19
00:01:20,930 –> 00:01:29,090
ما همان کلمه palindrome reversed است
20
00:01:29,090 –> 00:01:33,500
، می خواهیم کلمه palindrome خود را معکوس
21
00:01:33,500 –> 00:01:39,990
کنی