در این مطلب، ویدئو چگونه صفحه نمایش خود را در Pygame محو کنید [کد در توضیحات] با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,669
سلام بچه ها و به یک ویدیوی یوتیوب دیگر خوش آمدید
2
00:00:02,669 –> 00:00:04,680
ویدیوی امروز من فقط در
3
00:00:04,680 –> 00:00:07,620
حال انجام یک آموزش سریع در بازی PI در مورد
4
00:00:07,620 –> 00:00:09,269
نحوه محو کردن صفحه نمایش خود هستم، بنابراین اگر
5
00:00:09,269 –> 00:00:11,790
یکی از ویدیوهای قبلی من را در یک
6
00:00:11,790 –> 00:00:13,380
بازی که من در بازی PI ساخته ام تماشا کردید، به آن می
7
00:00:13,380 –> 00:00:15,240
گویند بازی گلف که من اسمش
8
00:00:15,240 –> 00:00:16,560
را گذاشتم در کانال من است اگر می خواهید بروید
9
00:00:16,560 –> 00:00:18,330
آن را بررسی کنید من یک کارت برای آن در
10
00:00:18,330 –> 00:00:20,910
گوشه بالا سمت راست می گذارم اینجا کسی بود
11
00:00:20,910 –> 00:00:22,260
که در نظرات زیر پرسید که
12
00:00:22,260 –> 00:00:25,199
چگونه این صفحه را محو کردم اکنون من
13
00:00:25,199 –> 00:00:27,119
تقریباً همان کاری را که انجام دادم
14
00:00:27,119 –> 00:00:30,119
فقط با استفاده از یک بازی سطح و PI
15
00:00:30,119 –> 00:00:32,219
و تغییر خاصیت Alpha آن بود،
16
00:00:32,219 –> 00:00:34,680
بنابراین اگر نمیدانید آلفا چیست
17
00:00:34,680 –> 00:00:36,960
، همان opacity است، بنابراین هر زمان
18
00:00:36,960 –> 00:00:38,399
که یک سطح داشته باشید. شما همچنین یک
19
00:00:38,399 –> 00:00:40,410
کدورت برای آن سرویس دارید، بنابراین اگر
20
00:00:40,410 –> 00:00:41,879
اشیایی را ببینید که می توانید از طریق آنها
21
00:00:41,879 –> 00:00:44,910
مانند عینک آفتابی شیشه ای ببینید، ممکن است
22
00:00:44,910 –> 00:00:47,700
آنها کدورت داشته باشند به این معنی که
23
00:00:47,700 –> 00:00:49,649
اگر چیزی صدها کدورت داشته باشد، می توانید از طریق آنها ببینید، به
24
00:00:49,649 –> 00:00:52,199
این معنی که نمی توانید
25
00:00:52,199 –> 00:00:55,079
از طریق آن ببینید. کمی مات است
26
00:00:55,079 –> 00:00:57,000
حدس میزنم شما ممکن است این کار را در علم
27
00:00:57,000 –> 00:00:58,649
یا چیزی انجام دهید، بنابراین من به شما نشان میدهم که
28
00:00:58,649 –> 00:00:59,730
در اینجا چگونه به نظر میرسد، در صورتی که هنوز گیج هستید،
29
00:00:59,730 –> 00:01:01,469
فقط با اجرای یک
30
00:01:01,469 –> 00:01:03,420
برنامه کوچک که من ساختهام، میتوانید ببینید که دقیقاً
31
00:01:03,420 –> 00:01:05,099
در اینجا این سطح به چه شکل است
32
00:01:05,099 –> 00:01:07,200
و اگر فقط روی ماوس کلیک کنم، اکنون
33
00:01:07,200 –> 00:01:09,930
شروع به محو شدن میکند، به نظر من،
34
00:01:09,930 –> 00:01:13,200
بسیار جالب به نظر میرسد اگر
35
00:01:13,200 –> 00:01:14,880
بین دو
36
00:01:14,880 –> 00:01:17,369
صحنه مختلف جابهجا میشوید یا اگر از سطح A
37
00:01:17,369 –> 00:01:19,200
میروید به صفحه امتیاز یا چیزی
38
00:01:19,200 –> 00:01:21,930
که این کاری است که من در بازی خود انجام دادم، بنابراین اگر شما
39
00:01:21,930 –> 00:01:23,580
بچه ها می خواهید یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دهید،
40
00:01:23,580 –> 00:01:25,560
واقعاً ساده است و من فقط
41
00:01:25,560 –> 00:01:26,790
کد آن را به شما می دهم اکنون تقریباً
42
00:01:26,790 –> 00:01:28,890
می توانید آن را کپی کرده و در برنامه خود قرار دهید،
43
00:01:28,890 –> 00:01:30,390
اما من این کار را انجام می دهم. اگر در بقیه ویدیو تماشا می کنید به شما نشان می دهم
44
00:01:30,390 –> 00:01:32,159
که چگونه
45
00:01:32,159 –> 00:01:33,810
آن را به درستی پیاده سازی کنید تا با هیچ مشکلی مواجه نشوید،
46
00:01:33,810 –> 00:01:35,189
بنابراین مطمئن شوید که
47
00:01:35,189 –> 00:01:38,880
تا انتها می مانید، بنابراین ما اینجا هستیم این
48
00:01:38,880 –> 00:01:40,770
چیز کوچک من است در حال حاضر همه چیزهایی که واقعا
49
00:01:40,770 –> 00:01:42,780
داریم. برای نگرانی در این برنامه این است که
50
00:01:42,780 –> 00:01:45,720
در اینجا در حال حاضر این تابع من است
51
00:01:45,720 –> 00:01:48,450
که pr etty much افکت محو شدن را ایجاد میکند
52
00:01:48,450 –> 00:01:50,790
، همانطور که محو میشود،
53
00:01:50,790 –> 00:01:54,329
به سادگی با ایجاد یک سطح بازی PI جدید است
54
00:01:54,329 –> 00:01:56,880
که به همان عرض و
55
00:01:56,880 –> 00:01:59,070
ارتفاع صفحه نمایش شما خواهد بود، بنابراین میتوانید
56
00:01:59,070 –> 00:02:01,920
اینجا را ببینید که من دو آرگومان عرض و
57
00:02:01,920 –> 00:02:04,259
ارتفاع را انتخاب میکنم، حالا اگر میخواهید. محو شدن
58
00:02:04,259 –> 00:02:05,909
فقط بخشی از صفحه نمایش به همین دلیل است که
59
00:02:05,909 –> 00:02:08,758
من این را روشن کرده ام، بنابراین شما می توانید میزان
60
00:02:08,758 –> 00:02:11,008
بزرگی بخش محو شدن را تغییر دهید، ببینید آیا
61
00:02:11,008 –> 00:02:12,770
من فقط به سرعت منظورم را به شما نشان خواهم داد،
62
00:02:12,770 –> 00:02:17,180
یعنی اگر این را به لایک 500 تغییر دهم و من را تغییر
63
00:02:17,180 –> 00:02:18,920
دهم. آن را اجرا کنید فقط نیمی از
64
00:02:18,920 –> 00:02:21,350
صفحه در حال محو شدن است و
65
00:02:21,350 –> 00:02:22,520
این تقریباً برای عرض و ارتفاع
66
00:02:22,520 –> 00:02:25,640
معنی دارد، بنابراین اکنون آن را تغییر می دهم و در اینجا
67
00:02:25,640 –> 00:02:28,370
یک سطح جدید ایجاد می کنیم و سپس
68
00:02:28,370 –> 00:02:30,140
سطح را با بلوک پر می کنیم. میخواهید
69
00:02:30,140 –> 00:02:32,000
به رنگ سفید محو شوید، میتوانید این رنگ را تغییر دهید،
70
00:02:32,000 –> 00:02:33,200
اگر میخواهید به رنگ
71
00:02:33,200 –> 00:02:34,840
سبز محو شوید، میتوانید این رنگ را
72
00:02:34,840 –> 00:02:37,370
هر چه دوست دارید در آنجا تغییر دهید و سپس
73
00:02:37,370 –> 00:02:38,990
من فقط