در این مطلب، ویدئو [2.79] نحوه ایجاد اشیاء سه بعدی با پایتون و بلندر با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,530 –> 00:00:04,439
سلام به همه، اسم من اولاف است و امروز
2
00:00:04,439 –> 00:00:05,730
به شما نشان خواهم داد که ابتدا باید این
3
00:00:05,730 –> 00:00:08,879
تصویر را دقیقاً با استفاده از پایتون برای ایجاد
4
00:00:08,879 –> 00:00:11,730
شی و سپس مخلوط کن برای اضافه کردن مواد
5
00:00:11,730 –> 00:00:15,389
و رندر کردن آن بسازید.
6
00:00:15,389 –> 00:00:17,130
7
00:00:17,130 –> 00:00:18,990
cycles برای سایهزنی و مواد بهتر رندر میشوند
8
00:00:18,990 –> 00:00:21,539
و سپس روی X کلیک کنید
9
00:00:21,539 –> 00:00:24,689
تا مکعب پیشفرض حذف شود، سپس
10
00:00:24,689 –> 00:00:28,019
با کشیدن آن پنجره جدیدی باز کنید و سپس
11
00:00:28,019 –> 00:00:32,308
به ویرایشگر متن بروید و سپس یک
12
00:00:32,308 –> 00:00:35,280
متن جدید ایجاد کنید و سپس برجستهسازی نحو را فعال کنید
13
00:00:35,280 –> 00:00:37,739
که برای دریافت رنگها
14
00:00:37,739 –> 00:00:39,780
در کد است. و سپس میروم
15
00:00:39,780 –> 00:00:41,790
به ویژگیها و مطمئن میشوم که
16
00:00:41,790 –> 00:00:43,530
اندازه فونت را افزایش میدهم تا
17
00:00:43,530 –> 00:00:47,270
بتوانید آنچه را که من مینویسم را ببینید، سپس به عقب برگردید،
18
00:00:47,270 –> 00:00:48,719
آن را لغو انتخاب کنید
19
00:00:48,719 –> 00:00:51,590
و سپس با وارد کردن
20
00:00:51,590 –> 00:00:55,969
bpy که کد مخلوطکن استاندارد است، شروع میکنیم.
21
00:00:55,969 –> 00:00:58,829
قبل از اینکه شی پیشرفته تر را اضافه کنیم،
22
00:00:58,829 –> 00:01:00,390
فقط به شما نشان می دهم که چگونه
23
00:01:00,390 –> 00:01:03,359
با استفاده از کد یک مکعب ایجاد کنید، بنابراین
24
00:01:03,359 –> 00:01:04,500
با مختصات رئوس شروع می کنیم
25
00:01:04,500 –> 00:01:08,729
و هشت راس را برای ایجاد یک
26
00:01:08,729 –> 00:01:14,760
مکعب تنظیم می کنیم، بنابراین اجازه دهید آن را تمام کنیم و سپس
27
00:01:14,760 –> 00:01:17,340
en d آن را انجام دهید و سپس باید چهره ها را ایجاد کنیم
28
00:01:17,340 –> 00:01:21,299
و با تایپ رئوس مختلف
29
00:01:21,299 –> 00:01:23,939
با هم صورت هایی ایجاد می کنیم
30
00:01:23,939 –> 00:01:26,780
به عنوان مثال اولین مورد در اینجا
31
00:01:26,780 –> 00:01:31,170
رئوس 0 1 2 و 3 خواهد بود که واقعاً
32
00:01:31,170 –> 00:01:34,950
در خط بالا ایجاد می شود بنابراین ما هشت راس ایجاد کردیم
33
00:01:34,950 –> 00:01:38,009
و سپس در خط بعدی با اتصال آنها به یکدیگر
34
00:01:38,009 –> 00:01:40,380
، شش وجه از آن هشت
35
00:01:40,380 –> 00:01:43,259
راس ایجاد کردیم، حال
36
00:01:43,259 –> 00:01:45,899
در خط بعدی باید
37
00:01:45,899 –> 00:01:49,320
مش جدید را با نام مکعب تعریف کنیم و سپس در
38
00:01:49,320 –> 00:01:52,259
خط دوم یک شی از
39
00:01:52,259 –> 00:01:55,740
آن مش ایجاد کنیم تا مش من برابر با دو شود و سپس
40
00:01:55,740 –> 00:02:00,659
مش را ایجاد کنید و سپس باید
41
00:02:00,659 –> 00:02:03,210
دو خط جدید ایجاد کنیم که
42
00:02:03,210 –> 00:02:06,119
مکان و صحنه را برای اشیاء جدید تنظیم
43
00:02:06,119 –> 00:02:08,429
می کند همانطور که می توانید برنامه شیء من را ببینید
44
00:02:08,429 –> 00:02:10,679
و سپس PBY آن زمینه
45
00:02:10,679 –> 00:02:13,530
شروع به دیدن پیوند شروع شیء
46
00:02:13,530 –> 00:02:14,880
می کند
47
00:02:14,880 –> 00:02:19,290
که جریان های دیده شده را برای آن تنظیم می کند. سپس در
48
00:02:19,290 –> 00:02:21,930
دو خط آخر، مش را با
49
00:02:21,930 –> 00:02:26,270
ترکیب متغیرهای قبلی ایجاد می کنیم و
50
00:02:26,270 –> 00:02:30,450
در نهایت داده های مش را به روز می
51
00:02:30,450 –> 00:02:33,510
کنیم تا آن را ایجاد کنیم، بنابراین اجازه دهید این اسکریپت ها را برای
52
00:02:33,510 –> 00:02:35,970
ایجاد یک مکعب اجرا کنیم و در نهایت می توانیم
53
00:02:35,970 –> 00:02:37,740
به مرحله بعدی که
54
00:02:37,740 –> 00:02:41,010
ایجاد مش پیچیده تر از
55
00:02:41,010 –> 00:02:44,220
کد دیگری است، بنابراین اسکریپت را اجرا کنید و همانطور که می بینید،
56
00:02:44,220 –> 00:02:47,040
ما یک مکعب درست کردیم، بنابراین اکنون که
57
00:02:47,040 –> 00:02:49,230
ایده اصلی نحوه کار Python
58
00:02:49,230 –> 00:02:50,910
Amblin را دارید، بیایید یک کد پیچیده تر اضافه کنیم،
59
00:02:50,910 –> 00:02:52,680
بنابراین روی X کلیک کنید تا
60
00:02:52,680 –> 00:02:57,090
مکعب را حذف کنید و سپس بیایید کد
61
00:02:57,090 –> 00:03:00,840
را نیز حذف کنیم و چند کد جدید اضافه کنیم، بنابراین
62
00:03:00,840 –> 00:03:03,030
برای یافتن این وب سایت به لینک در توضیحات بروید
63
00:03:03,030 –> 00:03:05,190
یا فقط آدرسی را که
64
00:03:05,190 –> 00:03:08,580
در آنجا می بینید کپی کنید و ما به پایین می رویم
65
00:03:08,580 –> 00:03:11,730
و فوق العاده را انتخاب می کنیم. 3d را شکل دهید و
66
00:03:11,730 –> 00:03:16,830
کد را کپی کنید و مطمئن شوید که همه آن را انتخاب کرده اید آن
67
00:03:16,830 –> 00:03:24,240
را بکشید و سپس آن را کپی کنید و مخل