در این مطلب، ویدئو آموزش OpenCV پایتون شماره 6: استفاده از آبشارهای شخص ثالث با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,480 –> 00:00:04,710
بسیار خوب، بنابراین در این یکی، ما
2
00:00:04,710 –> 00:00:06,779
OpenCV را برای کار با یک
3
00:00:06,779 –> 00:00:10,260
هار آبشار شخص ثالث راهاندازی میکنیم تا کاری
4
00:00:10,260 –> 00:00:12,599
شبیه به این انجام دهیم، بله، مطمئناً این در واقع
5
00:00:12,599 –> 00:00:14,370
کمی احمقانه است، اما ایده اینجا این است که
6
00:00:14,370 –> 00:00:17,310
در واقع یک هار آبشار شخص ثالث را دریافت کنیم.
7
00:00:17,310 –> 00:00:23,189
در حال حاضر با سیستم ما کار
8
00:00:23,189 –> 00:00:24,660
می کنید، توصیه می کنم قبل از پرش به این
9
00:00:24,660 –> 00:00:26,519
ویدیو، آخرین ویدیوی ما را که روی همپوشانی و واترمارک قرار دارد، مرور کنید
10
00:00:26,519 –> 00:00:28,289
11
00:00:28,289 –> 00:00:30,720
و زمینه بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آن را
12
00:00:30,720 –> 00:00:33,390
در این لینک اینجا پیدا کنید و سپس می خواهم
13
00:00:33,390 –> 00:00:35,430
به آن اشاره کنم. یافتن cascades شخص ثالث
14
00:00:35,430 –> 00:00:37,980
گاهی اوقات فقط یک جستجوی ساده در
15
00:00:37,980 –> 00:00:40,290
گوگل و جستجوی OpenCV هار
16
00:00:40,290 –> 00:00:43,410
آبشار است و سپس باید
17
00:00:43,410 –> 00:00:45,989
برخی از اسناد XML را بسیار شبیه آنچه
18
00:00:45,989 –> 00:00:48,360
در این صفحه می بینید پیدا کنید و سپس می توانید
19
00:00:48,360 –> 00:00:50,219
آموزش های زیادی را پیدا کنید که در واقع
20
00:00:50,219 –> 00:00:51,899
این موارد را پوشش می دهند. قلب آبشارها و
21
00:00:51,899 –> 00:00:54,449
همچنین اجرای آنها و ما
22
00:00:54,449 –> 00:00:57,629
مقداری از این پست الهام گرفتیم، بنابراین
23
00:00:57,629 –> 00:00:58,739
توصیه میکنم آن را بررسی کنید،
24
00:00:58,739 –> 00:01:00,930
اگرچه کمی
25
00:01:00,930 –> 00:01:04,349
پیشرفتهتر نشان میدهد شما ایدههایی برای این کار میدانید پس از
26
00:01:04,349 –> 00:01:06,689
آنچه که میخواهیم انجام دهیم. urs
27
00:01:06,689 –> 00:01:08,430
فقط کمی متفاوت از
28
00:01:08,430 –> 00:01:11,490
آن خواهد بود و بر اساس کارهای بیشتری است
29
00:01:11,490 –> 00:01:13,350
که ما در بخش همپوشانی و واترمارک انجام دادیم،
30
00:01:13,350 –> 00:01:15,240
بنابراین اگر میخواهید
31
00:01:15,240 –> 00:01:16,890
چیزهای پیشرفتهتری دریافت کنید، پس از بررسی آن پست وبلاگ را بررسی
32
00:01:16,890 –> 00:01:19,860
کنید.
33
00:01:19,860 –> 00:01:21,750
نکته بعدی این است که من میخواهم مطمئن شوم
34
00:01:21,750 –> 00:01:23,850
که به CFE comm slash github ملحق میشوید و
35
00:01:23,850 –> 00:01:26,640
به مخزن ما برای سری opencv
36
00:01:26,640 –> 00:01:29,220
پایتون بروید زیرا تمام
37
00:01:29,220 –> 00:01:31,829
کدهای نهایی در اینجا خواهد بود و همچنین
38
00:01:31,829 –> 00:01:34,229
جایی است که شخص ثالث ما را آبشار میکند.
39
00:01:34,229 –> 00:01:36,630
ما استفاده می کنیم و همچنین تصاویری
40
00:01:36,630 –> 00:01:38,130
که استفاده می کنیم، بنابراین اگر وارد
41
00:01:38,130 –> 00:01:40,860
پوشه SRC در اینجا شوید، آبشارها
42
00:01:40,860 –> 00:01:43,829
را به صورت آبشار می بینید و شخص ثالثی
43
00:01:43,829 –> 00:01:47,130
تصاویر درون سرگرم کننده را خواهید دید.
44
00:01:47,130 –> 00:01:49,979
ما استفاده خواهیم کرد و سپس
45
00:01:49,979 –> 00:01:52,229
در نهایت شما جلو می روید و به
46
00:01:52,229 –> 00:01:55,409
عینک زیرخط و زیرخط می پرید stash
47
00:01:55,409 –> 00:01:58,229
این همان کاری است که ما انجام می دهیم و سپس
48
00:01:58,229 –> 00:02:00,180
دقیقاً مراحل نصب را
49
00:02:00,180 –> 00:02:02,009
در بالای صفحه خواهید دید، بنابراین می خواهید کپی کنید
50
00:02:02,009 –> 00:02:04,680
و حداقل آن قسمت را بچسبانید تا
51
00:02:04,680 –> 00:02:08,008
کد شما شبیه به th باشد
52
00:02:08,008 –> 00:02:09,330
البته چند نکته مهم وجود دارد که
53
00:02:09,330 –> 00:02:11,220
باید توجه داشته باشید شماره یک ما از برنامه ای
54
00:02:11,220 –> 00:02:13,200
استفاده می کنیم که ما ایجاد
55
00:02:13,200 –> 00:02:15,390
کرده ایم در فایل ابزار ما است، بنابراین بله،
56
00:02:15,390 –> 00:02:16,560
شما می خواهید قطعاً
57
00:02:16,560 –> 00:02:19,739
آن را در این برنامه های کاربردی داشته باشید که
58
00:02:19,739 –> 00:02:22,790
فقط کمی آسان تر می کنند. برای کار با
59
00:02:22,790 –> 00:02:26,040
فیلم برداری و فریم و و فقط
60
00:02:26,040 –> 00:02:27,870
تغییر اندازه اشیا و همچنین
61
00:02:27,870 –> 00:02:30,870
تغییر اندازه خود فریم، بنابراین
62
00:02:30,870 –> 00:02:32,480
نکته بعدی این است که
63
00:02:32,480 –> 00:02:35,519
بر اساس آن ابعاد و نحوه
64
00:02:35,519 –> 00:02:37,709
تنظیم آن چیزها یک ویدیو بنویسیم و سپس در نهایت،
65
00:02:37,709 –> 00:02:39,870
ما آن آبشارهای شخص ثالث را داریم که قبلاً
66
00:02:39,870 –> 00:02:42,510
در آنها بارگذاری شدهاند و همچنین تصاویر خود را
67
00:02:42,510 –> 00:02:44,970
با استفاده از یک نگاتیو بارگذاری کردهایم، زیرا
68
00:02:44,970 –> 00:02:47,310
ما آن تصویر خام را
69
00:02:47,310 –> 00:02:49,560
با پسزمینه شفاف
70
00:02:49,560 –> 00:02:52,860
میخواهیم، زیرا ما در اینجا از png استفاده میکنیم، بنابراین کاری که ان
71
00:02:52,860 –> 00:02:55,590
ام دادهایم این است. واقعاً چیز جدیدی نیست،
72
00:02:55,590 –> 00:02:56,849
امیدوارم در این مرحله برای شما واقعاً چیز جدیدی نیست،
73
00:02:56,849 –> 00:02:59,790
اگر اینطور است، ممکن است بخواهید به
74
00:02:59,790 –> 00:03:02,069
عقب برگردید، باید چندین بار بگویم که
75
00:03:02,069 –> 00:03:03,989
زیرا اغلب سؤالاتی دریافت می کنم
76
00:03:03,989 –> 00:03:06,840
که مربوط به عدم بازگشت است
77
00:03:06,840 –> 00:03:08,489
متاسفم برای شما. صد بار از من شنیدهام که آن را گفتهام
78
00:03:08,489 –> 00:03:10,829
و شما تمام شدهاید، پس
79
00:03:10,829 –> 00:03:12,959
بیایید ادامه دهیم و اول از همه
80
00:03:12,959 –> 00:03:15,810
کادر خود را به مقیاس خاکستری تبدیل کنیم،
81
00:03:15,810 –> 00:03:17,609
این چیزی است که
82
00:03:17,609 –> 00:03:20,100
وقتی از Cascades استفاده
83
00:03:20,100 –> 00:03:22,799
میکنیم بسیار رایج است. قاب ما را
84
00:03:22,799 –> 00:03:26,940
ببینید و سپس رنگ نقطه v2 را زیر خط BG
85
00:03:26,940 –> 00:03:30,870
دو خاکستری ما را ببینید و با آن مقیاس خاکستری
86
00:03:30,870 –> 00:03:33,150
صورت های خود یا چهره
87
00:03:33,150 –> 00:03:35,370
هایی را که واقعاً در اینجا مطابقت دارند را می
88
00:03:35,370 –> 00:03:37,109
گیریم و البته این از آبشار چهره استفاده می کند
89
00:03:37,109 –> 00:03:39,150
و ما جلوتر می رویم و
90
00:03:39,150 –> 00:03:44,130
تشخیص می دهیم چند مقیاس از آن مقیاس خاکستری و
91
00:03:44,130 –> 00:03:45,920
شما می توانید چیزی مانند یک ضریب مقیاس اضافه کنید
92
00:03:45,920 –> 00:03:49,530
و من از 1.5 استفاده می کنم، شما ممکن است
93
00:03:49,530 –> 00:03:53,069
از 1.3 استفاده کنید.
94
00:03:53,069 –> 00:03:54,870
95
00:03:54,870 –> 00:03:58,230
96
00:03:58,230 –> 00:04:00,720
حداقل همسایههایی که
97
00:04:00,720 –> 00:04:02,790
از پنج نفر استفاده خواهم کرد، در واقع معتقدم که
98
00:04:02,790 –> 00:04:04,590
اینها پیشفرضها هستند، اما میخواستم
99
00:04:04,590 –> 00:04:07,620
در صورتی که فراموش کردهاید، آنها را ذکر کنم،
100
00:04:07,620 –> 00:04:10,739
بنابراین اکنون چیزی که در مورد این چهره وجود دارد این است که
101
00:04:10,739 –> 00:04:13,079
در واقع تشخیص میدهد که همه
102
00:04:13,079 –> 00:04:16,349
چهرههای من در این قاب کجا هستند. ما میتوانیم
103
00:04:16,349 –> 00:04:20,880
آن را به سادگی با انجام X Y W و H
104
00:04:20,880 –> 00:04:25,289
در چهرهها آزمایش کنیم و میتوانیم
105
00:04:25,289 –> 00:04:26,360
106
00:04:26,360 –> 00:04:28,430
منطقه مورد علاقه خود را جستجو کنیم، البته منطقه مورد
107
00:04:28,430 –> 00:04:31,479
نظر چهره شخصی است که شما میشناسید، بنابراین مانند
108
00:04:31,479 –> 00:04:35,030
منطقه ROI مورد علاقه خاکستری، این
109
00:04:35,030 –> 00:04:38,900
ناحیه در قاب خاکستری خواهد بود. یا همچنین در
110
00:04:38,900 –> 00:04:41,360
قاب رنگی، بنابراین میتوانیم هر دوی آنها را داشته باشیم
111
00:04:41,360 –> 00:04:43,039
و در واقع میخواهید از هر دوی
112
00:04:43,039 –> 00:04:45,349
آنها برای آبشارهایی که
113
00:04:45,349 –> 00:04:47,860
میخواهیم انجام دهیم استفاده کنید، بنابراین من قطعاً میخواهم
114
00:04:47,860 –> 00:04:51,050
از نقطه سفید شروع کنیم، بنابراین در
115
00:04:51,050 –> 00:04:54,169
بالای Y و به y به اضافه ارتفاع میرویم،
116
00:04:54,169 –> 00:04:57,530
بنابراین این مقادیر
117
00:04:57,530 –> 00:05:00,560
یا مقادیر واقعی پیکسل را در داخل
118
00:05:00,560 –> 00:05:04,370
این آرایه numpy میگیرد، چیزی که در اینجا اتفاق میافتد،
119
00:05:04,370 –> 00:05:06,830
بنابراین اینها در واقع
120
00:05:06,830 –> 00:05:08,870
آرایه numpy هستند، بنابراین وقتی آن را میخواند،
121
00:05:08,870 –> 00:05:11,210
به عنوان یک نرخ داور میخواند و سپس ما. دوباره
122
00:05:11,210 –> 00:05:12,860
همان چیزی را دریافت
123
00:05:12,860 –> 00:05:16,400
میکنم، اما X دقیقاً مانند آن ارزش دارد، بنابراین یک مستطیل به من میدهد،
124
00:05:16,400 –> 00:05:19,129
بنابراین یک
125
00:05:19,129 –> 00:05:19,939
مستطیل
126
00:05:19,939 –> 00:05:21,800
ممکن است مربع باشد، احتمالاً
127
00:05:21,800 –> 00:05:23,750
به این دلیل نیست که از صورت من خارج میشود و
128
00:05:23,750 –> 00:05:24,860
به احتمال زیاد
129
00:05:24,860 –> 00:05:26,900
مستطیل خواهد بود. اگر شما یک ve صورت مربع ry
130
00:05:26,900 –> 00:05:28,789
پس این احتمال وجود دارد که ممکن است
131
00:05:28,789 –> 00:05:32,060
مربع باشد بنابراین ما خاکستری ROI را داشته باشیم و این
132
00:05:32,060 –> 00:05:34,129
به من می دهد که قسمت دقیقاً همان
133
00:05:34,129 –> 00:05:38,449
رنگ است که به سادگی
134
00:05:38,449 –> 00:05:43,129
آن را به رنگ استفاده می کنیم و به جای
135
00:05:43,129 –> 00:05:45,169
خاکستری فقط از قاب پیش فرض استفاده می کنیم.
136
00:05:45,169 –> 00:05:47,360
چون مطمئناً قاب پیشفرض
137
00:05:47,360 –> 00:05:51,319
آن را رنگی خواهد داشت، بنابراین اکنون که من
138
00:05:51,319 –> 00:05:53,300
این را دارم، میتوانم از
139
00:05:53,300 –> 00:05:56,089
تشخیص خود برای چیزهای دیگری مانند چشم
140
00:05:56,089 –> 00:05:58,250
و بینی استفاده کنم و دوباره ما از این
141
00:05:58,250 –> 00:06:00,409
Cascades شخص ثالث استفاده میکنیم، اما اینگونه نیست.
142
00:06:00,409 –> 00:06:01,939
متفاوت از داخلیهای
143
00:06:01,939 –> 00:06:04,219
شخص ثالث، منظورم این است که
144
00:06:04,219 –> 00:06:06,560
اگر از آنها عبور کنید، دقیقاً یکسان به نظر میرسند،
145
00:06:06,560 –> 00:06:08,419
مثل این است که خیلی خوب، مقادیری وجود دارد که
146
00:06:08,419 –> 00:06:10,250
من نمیدانم چه اتفاقی میافتد، اما
147
00:06:10,250 –> 00:06:14,210
خود Cascades را به من نشان میدهد که خوب هستند، بنابراین
148
00:06:14,210 –> 00:06:17,050
ما میتوانیم همان کاری را که در اینجا انجام دادیم انجام دهید
149
00:06:17,050 –> 00:06:19,039
به جز اینکه میخواهیم
150
00:06:19,039 –> 00:06:20,990
متغیرهای موجود در این حلقه for را تغییر دهیم، ما
151
00:06:20,990 –> 00:06:23,060
کاملاً میخواهیم آن را تغییر دهیم، بنابراین
152
00:06:23,060 –> 00:06:25,009
اولین کاری که میخواهم انجام دهم چشمها است،
153
00:06:25,009 –> 00:06:28,129
بنابراین میگویم چشمها Eagles two eyes cascade
154
00:06:28,129 –> 00:06:30,860
dot detect multi scale و من هستم میرویم
155
00:06:30,860 –> 00:06:33,020
و تمام این منطقه را در اینجا
156
00:06:33,020 –> 00:06:35,750
میگیریم، درست مانند صورتها، اما بهجای
157
00:06:35,750 –> 00:06:37,849
گرفتن کل قاب خاکستری که
158
00:06:37,849 –> 00:06:40,100
میتوانستید انجام دهید، اما کمی
159
00:06:40,100 –> 00:06:42,170
پردازش بیشتر میطلبد، ما فقط میخواهیم
160
00:06:42,170 –> 00:06:45,020
منطقه مورد نظر را بگیریم، بنابراین اکنون منطقه مورد علاقه ما است
161
00:06:45,020 –> 00:06:48,230
. و سپس از اینجا می توانم در
162
00:06:48,230 –> 00:06:51,350
همان ناحیه تکرار کنم تا
163
00:06:51,350 –> 00:06:54,350
جایی که شروع می شود و سپس عرض
164
00:06:54,350 –> 00:06:56,120
و ارتفاع آن را که به من نشان می دهد
165
00:06:56,120 –> 00:06:56,810
که کجا
166
00:06:56,810 –> 00:07:05,030
آنقدر e^x است و سپس e Y e w eh در یخ، پس چرا
167
00:07:05,030 –> 00:07:08,090
این کار را انجام می دهم. خوب e^x این عمدتاً
168
00:07:08,090 –> 00:07:13,490
برای من است که بگویم هی چشم ها مقدار x
169
00:07:13,490 –> 00:07:15,770
چشم ها X چربی یا مقدار y
170
00:07:15,770 –> 00:07:19,670
چشم ها مقدار w چشم های e و
171
00:07:19,670 –> 00:07:22,640
مقدار قد چشم ها نیز همینطور
172
00:07:22,640 –> 00:07:24,140
است. کاری که این کار انجام می دهد
173
00:07:24,140 –> 00:07:25,790
چیزی بسیار مشابه به من می دهد این است که
174
00:07:25,790 –> 00:07:29,810
یک منطقه مورد علاقه دیگر را به من می دهد تا بتوانم
175
00:07:29,810 –> 00:07:33,640
بگویم منطقه مورد علاقه
176
00:07:33,640 –> 00:07:36,770
با این منطقه جدید مورد علاقه
177
00:07:36,770 –> 00:07:39,590
در داخل فریم من برابر است تا بتوانم خاکستری
178
00:07:39,590 –> 00:07:41,990
را انجام دهم و هر منطقه
179
00:07:41,990 –> 00:07:47,140
مورد علاقه را بگیرم. بنابراین من می توانم ROI خاکستری را نیز انجام دهم
180
00:07:47,140 –> 00:07:49,790
زیرا این یک منطقه فرعی است n مورد
181
00:07:49,790 –> 00:07:53,210
علاقه آن منطقه مورد علاقه درست است،
182
00:07:53,210 –> 00:07:55,430
بنابراین احتمالاً در واقع روش بهتری
183
00:07:55,430 –> 00:07:57,710
برای انجام این کار است، زیرا این همان
184
00:07:57,710 –> 00:07:59,750
چیزی است که ما از آن استفاده می کنیم، به هر حال از رنگ خاکستری ROI استفاده
185
00:07:59,750 –> 00:08:02,960
می کنیم، بنابراین این منطقه
186
00:08:02,960 –> 00:08:05,630
مورد علاقه من را در این منطقه از علایق
187
00:08:05,630 –> 00:08:07,580
درست می دهد. اگر به این موضوع در مقیاس بزرگتری فکر کنیم،
188
00:08:07,580 –> 00:08:10,610
همه اینها
189
00:08:10,610 –> 00:08:12,740
به من یک منطقه مورد علاقه در
190
00:08:12,740 –> 00:08:14,780
منطقه فریم مورد علاقه را به من میدهند، فریم
191
00:08:14,780 –> 00:08:16,520
اکنون منطقه مورد علاقه است و ما در حال
192
00:08:16,520 –> 00:08:18,890
انجام مناطق فرعی در آنجا با این هستیم و
193
00:08:18,890 –> 00:08:21,020
از آنجایی که ما با شناسایی مجدد از یک منطقه فرعی،
194
00:08:21,020 –> 00:08:23,540
ما همچنین احتمالاً می خواهیم آن منطقه فرعی را
195
00:08:23,540 –> 00:08:24,710
در اینجا بگیریم
196
00:08:24,710 –> 00:08:28,160
تا Y خاکستری ما باشد و این
197
00:08:28,160 –> 00:08:32,690
اساساً دوباره این ناحیه خواهد بود بنابراین e^x – یا
198
00:08:32,690 –> 00:08:38,990
متاسفم ax نیست اما ey 2e y به اضافه eh است و
199
00:08:38,990 –> 00:08:45,080
سپس کاما e ^x است e^x + aw من
200
00:08:45,080 –> 00:08:46,580
تقریباً یکسان است، بنابراین این
201
00:08:46,580 –> 00:08:50,650
مستطیل واقعی است که در اطراف آن چشم ها
202
00:08:50,650 –> 00:08:53,600
نسبتاً ساده است، ما هنوز
203
00:08:53,600 –> 00:08:54,220
کارهایی داریم که
204
00:08:54,220 –> 00:08:55,810
باید در اینجا انجام دهیم، اما قبل از انجام آن،
205
00:08:55,810 –> 00:08:57,879
می روم جلو و این را کپی کنید و
206
00:08:57,879 –> 00:09:01,120
همین مفهوم را برای بینی درست کنید
207
00:09:01,120 –> 00:09:03,779
o بینی واقعی من با استفاده از آبشار
208
00:09:03,779 –> 00:09:06,850
بینی تفاوت زیادی ندارد و بنابراین
209
00:09:06,850 –> 00:09:09,850
اکنون فقط بینی را انجام می دهیم و سپس می گوییم بینی
210
00:09:09,850 –> 00:09:14,579
و سپس اکنون به جای e^x من در X انجام می دهم و
211
00:09:14,579 –> 00:09:18,790
نه در X در X اشتباه تایپی کوچک
212
00:09:18,790 –> 00:09:24,250
در آنجا Y و W و H و همان چیزی برای
213
00:09:24,250 –> 00:09:27,730
آن منطقه مورد علاقه اگر قرار بود
214
00:09:27,730 –> 00:09:30,040
به این منطقه مورد علاقه نیاز داشته باشیم که ممکن
215
00:09:30,040 –> 00:09:32,350
است نیاز داشته باشیم ممکن است نداشته باشیم اما نکته اینجاست که من
216
00:09:32,350 –> 00:09:33,490
فقط می خواستم آن را به شما نشان دهم و
217
00:09:33,490 –> 00:09:36,009
هنوز ROI خاکستری است و سپس دوباره
218
00:09:36,009 –> 00:09:39,220
میخواهیم این ارزشها را تغییر دهیم و اینجا
219
00:09:39,220 –> 00:09:44,649
نیز این است که شما میدانید
220
00:09:44,649 –> 00:09:46,689
اینجا و آنجا کمی خستهکننده است، اما
221
00:09:46,689 –> 00:09:48,790
نکته این است که مطمئن شویم
222
00:09:48,790 –> 00:09:51,790
همه چیز را به روشی تنظیم کردهایم که
223
00:09:51,790 –> 00:09:53,800
برای ساختن هر آنچه از اینجا نیاز داریم، بنابراین
224
00:09:53,800 –> 00:09:57,189
و اکنون چهرهها و همچنین
225
00:09:57,189 –> 00:10:00,009
مناطق مورد علاقه شناسایی شدهاند، بنابراین اینجا جایی است که
226
00:10:00,009 –> 00:10:02,050
میتوانم چیزهایی مانند یک تصویر یا
227
00:10:02,050 –> 00:10:05,620
چیزی شبیه به آن را اضافه کنم، کاری که در واقع
228
00:10:05,620 –> 00:10:07,750
انجام میدهم این است که ابتدا چند مستطیل بکشم
229
00:10:07,750 –> 00:10:10,689
تا ببینیم این منطقه از
230
00:10:10,689 –> 00:10:14,290
علایق واقعاً کار میکنند، پس نسخه 2 را ببینید. مستطیل نقطه ای
231
00:10:14,290 –> 00:10:19,059
برای صورت ماست و این
232
00:10:19,059 –> 00:10:21,550
قاب خواهد بود پس ما هم هستیم قاب و
233
00:10:21,550 –> 00:10:24,399
سپس مقادیر محل قرارگیری این چیزها را
234
00:10:24,399 –> 00:10:26,740
در نظر بگیرید، بنابراین البته اینجا x و y
235
00:10:26,740 –> 00:10:30,879
است و سپس مقدار پایانی بنابراین x و
236
00:10:30,879 –> 00:10:33,670
y نقطه شروع دسترسیهای x و y هستند
237
00:10:33,670 –> 00:10:36,399
که وقتی
238
00:10:36,399 –> 00:10:39,430
به آنجا رسیدیم به آن اشاره خواهم کرد. بنابراین باید
239
00:10:39,430 –> 00:10:42,550
مقدار X به اضافه W و سپس
240
00:10:42,550 –> 00:10:46,839
y به اضافه h را درست به دست آوریم و سپس می خواهیم
241
00:10:46,839 –> 00:10:49,420
نوعی رنگ را از 255 تنظیم کنیم پس صفر
242
00:10:49,420 –> 00:10:52,180
از 255 بنابراین من فقط 255 255 را انجام می دهم.
243
00:10:52,180 –> 00:10:56,410
255 و سپس از عدد
244
00:10:56,410 –> 00:10:59,649
3 برای عرض استروک استفاده می کنیم تا به
245
00:10:59,649 –> 00:11:01,870
من یک فریم در اطراف صورت بدهد و
246
00:11:01,870 –> 00:11:03,790
ما کاری مشابه برای فریم
247
00:11:03,790 –> 00:11:06,490
اطراف رنگ انجام می دهیم فقط e به همه
248
00:11:06,490 –> 00:11:07,780
آن مقادیر اضافه می کنیم
249
00:11:07,780 –> 00:11:10,180
و من تغییر می کنم. کمی رنگ
250
00:11:10,180 –> 00:11:11,290
اینجا هم
251
00:11:11,290 –> 00:11:14,050
فقط برای اینکه بتوانیم تفاوتها را در
252
00:11:14,050 –> 00:11:17,140
همه اینها ببینیم و در نهایت رنگ
253
00:11:17,140 –> 00:11:20,290
اطراف بینی من در واقع از
254
00:11:20,290 –> 00:11:23,620
همین فریم از اینجا استفاده میکنم تا
255
00:11:23,620 –> 00:11:25,720
هنگام تغییر همه چیز کمی آسانتر شود،
256
00:11:25,720 –> 00:11:30,310
بنابراین این را تغییر دهید. به n N و
257
00:11:30,310 –> 00:11:33,850
غیره، بنابراین در واقع باید
258
00:11:33,850 –> 00:11:37,480
رنگها را در صورت نیاز ترسیم کند و فریمها دورتر باشند
259
00:11:37,480 –> 00:11:37,920
آنها را
260
00:11:37,920 –> 00:11:40,960
در داخل قاب من قرار دهید تا قاب واقعی
261
00:11:40,960 –> 00:11:42,400
که نشان میدهم آن را در آنجا نشان دهد
262
00:11:42,400 –> 00:11:44,860
، من در واقع مستطیلها را در
263
00:11:44,860 –> 00:11:46,480
ناحیه اشتباهی دارم، باید آن را
264
00:11:46,480 –> 00:11:49,510
در منطقه مورد علاقه برای آن
265
00:11:49,510 –> 00:11:52,660
آیتمهای فرعی قرار دهم زیرا دوباره جایی که تشخیص میدهد
266
00:11:52,660 –> 00:11:54,370
در حال شناسایی است. از و آن منطقه
267
00:11:54,370 –> 00:11:56,380
مورد علاقه، بنابراین من باید از نسخه رنگی
268
00:11:56,380 –> 00:11:57,820
آن منطقه مورد علاقه استفاده
269
00:11:57,820 –> 00:11:59,020
کنم، در غیر این صورت در
270
00:11:59,020 –> 00:12:00,970
جای اشتباهی قرار می گیرد، همچنان آن را در
271
00:12:00,970 –> 00:12:02,140
جایی قرار می دهد که فقط در
272
00:12:02,140 –> 00:12:03,460
مکان نامناسبی قرار خواهد گرفت، بنابراین شما قطعا باید
273
00:12:03,460 –> 00:12:05,860
مطمئن شوید آنها حواسشان به جایی است که شما
274
00:12:05,860 –> 00:12:08,440
از این منطقه علاقه مندی ها طراحی می کنید یا می روید، در
275
00:12:08,440 –> 00:12:10,210
غیر این صورت با مشکلاتی روبرو خواهید شد،
276
00:12:10,210 –> 00:12:12,850
پس بیایید جلو برویم و
277
00:12:12,850 –> 00:12:15,100
به PowerShell من بپریم و من جلوتر می روم
278
00:12:15,100 –> 00:12:18,460
و عینک پایتون را زیر خط
279
00:12:18,460 –> 00:12:21,160
و زیرخط مخفی می کنم. پی من اینتر را می
280
00:12:21,160 –> 00:12:24,280
زنم و امیدوارم چیزی که می
281
00:12:24,280 –> 00:12:26,620
بینم مربع باشد و به آنجا برویم، بنابراین
282
00:12:26,620 –> 00:12:29,350
ما یک رنگ سبز در اطراف چشمانم داریم
283
00:12:29,350 –> 00:12:31,720
، رنگ سفید اطراف صورتم و
284
00:12:31,720 –> 00:12:33,570
رنگ آبی در اطراف بینی من دقیق است،
285
00:12:33,570 –> 00:12:36,190
بنابراین دوباره من ذکر شده است در این منطقه
286
00:12:36,190 –> 00:12:39,310
از علایق، اگر اشتباه می کنند، بیایید این
287
00:12:39,310 –> 00:12:43,750
کار را روی قاب انجام دهیم، خواهیم دید
288
00:12:43,750 –> 00:12:47,320
که دقیقاً چیست، بنابراین هنوز تشخیص
289
00:12:47,320 –> 00:12:49,089
می دهد که آنها آنجا هستند، اما آنها را
290
00:12:49,089 –> 00:12:51,400
در مکان نامناسبی قرار می دهد و این به
291
00:12:51,400 –> 00:12:53,500
دلیل منطقه نسبی است. مورد علاقه
292
00:12:53,500 –> 00:12:56,740
کار می کند یا اینکه نسبی مانند
293
00:12:56,740 –> 00: