در این مطلب، ویدئو بازی Breakout در Python، Pyglet و Pymunk – 08 – bricks با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:00,500
[موسیقی]
2
00:00:00,500 –> 00:00:05,700
بسیار خوب، پس اینجا همان جایی است که ما آن را ترک
3
00:00:05,700 –> 00:00:10,730
کردیم، توپ و جنگ ها را
4
00:00:10,730 –> 00:00:15,650
در اختیار داریم و در این ویدیو من قصد دارم یک
5
00:00:15,650 –> 00:00:28,890
آجر تخریب پذیر ایجاد کنم، بنابراین می خواهم
6
00:00:28,890 –> 00:00:37,350
کلاسی به نام bricks ایجاد کنم
7
00:00:37,350 –> 00:00:45,200
تا متد اولیه یا init داشته باشد. سازنده بنابراین
8
00:00:45,469 –> 00:00:55,469
یک فاصله می گیرد و من می
9
00:00:55,469 –> 00:01:00,719
خواهم دو حلقه برای
10
00:01:00,719 –> 00:01:12,299
محور x ایجاد کنم، بنابراین برای X در بازه زمانی و یک
11
00:01:12,299 –> 00:01:17,509
حلقه برای داخلی برای محور y یا Y در
12
00:01:17,509 –> 00:01:24,720
محدوده یا بیشتر زمان. ما یک
13
00:01:24,720 –> 00:01:36,229
شبکه 10 در 10 خواهیم داشت، بنابراین 100 آجر خواهیم داشت، بنابراین بدنه ای ایجاد کنید
14
00:01:36,229 –> 00:01:44,090
تا بدن برابر با PI باشد، نکته ای که
15
00:01:44,509 –> 00:01:52,310
بدن و نوع بدنه از
16
00:01:52,410 –> 00:02:01,000
جمله بدنه سینماتیک
17
00:02:01,000 –> 00:02:03,490
خواهد بود، بنابراین هر آجر یک بدنه سینماتیکی خواهد بود و
18
00:02:03,490 –> 00:02:07,630
اکنون بیایید تنظیم کنیم موقعیت
19
00:02:07,630 –> 00:02:15,430
اجسام به طوری که موقعیت آن برابر و برای
20
00:02:15,430 –> 00:02:23,709
موقعیت x x ضربدر 110
21
00:02:23,709 –> 00:02:30,100
و به علاوه 90 و برای Y خواهد بود Y
22
00:02:30,100 –> 00:02:39,910
ضربدر 30 و به علاوه 500 و همچنین
23
00:02:39,910 –> 00:02:46,020
شکلی به این شکل ایجاد می کند زیرا توسط انسان
24
00:02:46,020 –> 00:02:53,680
که قطعه آرگومان اول آن
25
00:02:53,680 –> 00:02:58,440
بدنه خواهد بود، آرگومان دوم سمت چپ
26
00:02:58,440 –> 00:03:03,130
است پس 0 0 و سمت راست ضلعی که
27
00:03:03,130 –> 00:03:09,519
روی X 100 و روی Y 0 خواهد بود و
28
00:03:09,519 –> 00:03:15,070
ضخامت یا شعاع آن 8 خواهد بود، حالا
29
00:03:15,070 –> 00:03:24,120
به آن شکل و کشسانی را 0.98 می دهیم
30
00:03:24,120 –> 00:03:30,070
و همچنین شکل ها را تنظیم می کنیم که نوع برخورد
31
00:03:30,070 –> 00:03:33,940
یا شکل آن نوع برخورد
32
00:03:33,940 –> 00:03:39,810
برابر با انواع برخورد
33
00:03:40,330 –> 00:03:47,900
و آجر بنابراین نوع ائتلاف
34
00:03:47,900 –> 00:03:54,310
آجر این فرهنگ لغت و آجر است و
35
00:03:54,310 –> 00:04:01,720
بیایید به فضا اضافه کنیم تا بدنه غلاف
36
00:04:03,460 –> 00:04:17,440
و شکل آن را خالی کنیم و در
37
00:04:17,440 –> 00:04:23,870
کلاس پنجره بازی که میخواهم ایجاد کنم به گونهای
38
00:04:23,870 –> 00:04:31,900
که شیء را از کلاس آجرها بشکند
39
00:04:31,900 –> 00:04:38,240
به سرور نیاز دارد. فضا پس اجازه دهید
40
00:04:38,240 –> 00:04:45,710
نگاهی بیندازم خوب حالا آجرها را داریم و اگر
41
00:04:45,710 –> 00:04:53,480
به کلاس bricks بروم، این
42
00:04:53,480 –> 00:04:56,890
دو حلقه for را در اینجا تنظیم می کنم X ضربدر
43
00:04:56,890 –> 00:05:02,810
110 بعلاوه 90 را تنظیم می کنم که به این معنی است که X در اولین
44
00:05:02,810 –> 00:05:07,940
تکرار x 0 پس 0 برابر است. 110 0
45
00:05:07,940 –> 00:05:12,919
به علاوه 90 است بنابراین از
46
00:05:12,919 –> 00:05:18,410
گوشه پایین سمت چپ 90 به سمت راست می شود و در y Y
47
00:05:18,410 –> 00:05:21,230
در اولین تکرارها نیز 0 است بنابراین 0
48
00:05:21,230 –> 00:05:28,370
ضربدر 40 برابر 0 به علاوه 500 است پس به این معنی است که
49
00:05:28,370 –> 00:05:29,900
در اولین
50
00:05:29,900 –> 00:05:35,630
تکرار به اولین شکست می رسد. 90 روی
51
00:05:35,630 –> 00:05:40,130
X و 500 روی Y البته
52
00:05:40,130 –> 00:05:44,570
تکرار بعدی X 1 تا 1 خواهد بود ضربدر 110 برابر
53
00:05:44,570 –> 00:05:48,260
100 در زمان شب اول 200 است، بنابراین X
54
00:05:48,260 –> 00:05:55,060
اینجا خواهد بود و X اینجا خواهد بود و Y خواهد شد
55
00:05:55,060 –> 00:06:00,850
1 ضربدر 30 که 30 به علاوه 500 است که
56
00:06:00,850 –> 00:06:12,800
530 می شود، بنابراین بله، پس اکنون که
57
00:06:12,800 –> 00:06:15,070
وقفه های
58
00:06:16,010 –> 00:06:18,310
[موسیقی]
59
00:06:18,310 –> 00:06:21,169
لازم داریم ایجاد برخورد Hendra
60
00:06:21,169 –> 00:06:26,360
handler بنابراین وقتی توپ به
61
00:06:26,360 –> 00:06:30,860
شکست می خورد نژاد با آجر از
62
00:06:30,860 –> 00:06:37,789
بین می رود و در اینجا من قصد دارم
63
00:06:37,789 –> 00:06:42,770
در کلاس هفته در روش init یک
64
00:06:42,770 –> 00:06:54,220
handler so handler برابر فضا با کنترل
65
00:06:54,400 –> 00:07:02,979
کننده ائتلاف فرد باشد بنابراین فضا که
66
00:07:02,979 –> 00:07:05,720
برخورد underscore فرد باشد و زیرخط کنترل
67
00:07:05,720 –> 00:07:12,139
کننده و نوع برخورد انواع برخورد
68
00:07:12,139 –> 00:07:14,919
69
00:07:18,460 –> 00:07:23,560
شکستن آرگومان دوم
70
00:07:23,560 –> 00:07:34,870
انواع برخورد خواهد بود کاسه خوب و یک
71
00:07:34,870 –> 00:07:43,889
کنترل کننده را که جداگانه جدا است ارسال
72
00:07:43,889 –> 00:07:54,220
73
00:07:54,220 –> 00:07:58,500
74
00:07:58,500 –> 00:08:00,810
75
00:08:00,810 –> 00:08:06,539
کنید. برگشت
76
00:08:06,539 –> 00:08:11,320
و کنترل کننده ای که جدا می شود این است که اگر
77
00:08:11,320 –> 00:08:15,430
به راهب PI بروید مرجع API وب سایت
78
00:08:15,430 –> 00:08:21,039
و در اینجا در کنترل کننده برخورد
79
00:08:21,039 –> 00:08:32,890
شما چهار تابع دارید اول توابع برگشت
80
00:08:32,890 –> 00:08:35,169
به تماس اول
81
00:08:35,169 –> 00:08:37,328
اولین است