در این مطلب، ویدئو گسترش ArcGIS Pro با دات نت و پایتون: تجزیه و تحلیل تعاملی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,060 –> 00:00:03,780
بعدازظهر بخیر همه خوش آمدید من مارک
2
00:00:03,780 –> 00:00:06,629
جانا بوسه این کارلوس است و او
3
00:00:06,629 –> 00:00:08,370
قرار است چیزهای بسیار جالبی را
4
00:00:08,370 –> 00:00:10,320
با دات نت و پایتون ارائه دهد
5
00:00:10,320 –> 00:00:12,960
چگونه برنامه حرفه ای را گسترش دهیم چند نفر
6
00:00:12,960 –> 00:00:16,740
قبل از خوب از افزونه های پایتون استفاده کرده اند. می دانم
7
00:00:16,740 –> 00:00:19,439
که شما با آنها صحبت کرده اید. دیروز در حال حاضر و بنابراین،
8
00:00:19,439 –> 00:00:22,680
این تنها راه برای تنظیم
9
00:00:22,680 –> 00:00:25,890
یا افزودن چیزهایی است که ارزش افزوده ای را به برنامه ارائه می دهد تا جایی
10
00:00:25,890 –> 00:00:27,660
که به نرم افزار مربوط می
11
00:00:27,660 –> 00:00:29,369
12
00:00:29,369 –> 00:00:31,349
13
00:00:31,349 –> 00:00:33,120
شود. این روشی است که
14
00:00:33,120 –> 00:00:34,500
شما آن را انجام می دهید،
15
00:00:34,500 –> 00:00:37,170
کارلوس
16
00:00:37,170 –> 00:00:40,649
وقتی به اینجا رسید، تجربه ای با سی شارپ داشت، اما زمانی که
17
00:00:40,649 –> 00:00:43,140
تصمیم گرفت اولین اذان خود را انجام دهد، فقط
18
00:00:43,140 –> 00:00:44,910
چند ساعت طول کشید تا یک نمودار گل رز را انجام
19
00:00:44,910 –> 00:00:47,910
دهد که واقعاً زیبا بود. این
20
00:00:47,910 –> 00:00:51,750
واقعاً انجام آن زمانی
21
00:00:51,750 –> 00:00:53,489
که کمی با آن آشنا شدید،
22
00:00:53,489 –> 00:00:55,260
در واقع بسیار سریع است و کاملاً
23
00:00:55,260 –> 00:00:57,719
قدرتمند است، بنابراین فکر می کنم خواهید دید که
24
00:00:57,719 –> 00:01:00,449
امروز اگر سؤالی داشتید،
25
00:01:00,449 –> 00:01:02,219
امیدوارم پنج دقیقه
26
00:01:02,219 –> 00:01:04,709
در پایان آن را ترک کنیم. به بحث گفت
27
00:01:04,709 –> 00:01:06,750
سوالات و من این میکروفون را
28
00:01:06,750 –> 00:01:07,950
در اطراف می آورم تا همه بتوانند سؤالات شما را بشنوند،
29
00:01:07,950 –> 00:01:10,560
بنابراین بدون هیچ مقدمه ای کارلوس
30
00:01:10,560 –> 00:01:14,030
اوسوریو بداخلاق، اوه بسیار عالی است، متشکرم از شما
31
00:01:14,030 –> 00:01:15,270
32
00:01:15,270 –> 00:01:19,530
متشکرم سلام، بسیار خوب، ارائه
33
00:01:19,530 –> 00:01:21,990
امروز ایستاده این مروارید با دات نت
34
00:01:21,990 –> 00:01:23,130
و پایتون است،
35
00:01:23,130 –> 00:01:25,470
اوکی ما می رویم برای استفاده در
36
00:01:25,470 –> 00:01:28,229
مورد خاصی که از چگالی استفاده میکند با خوشهبندی
37
00:01:28,229 –> 00:01:31,860
چگونه میتوانیم آن را بهبود بخشیم که با استفاده از
38
00:01:31,860 –> 00:01:36,170
قیاس مانند یک نمونه تاریخ است – بسیار خوب،
39
00:01:36,170 –> 00:01:40,500
میدانیم که حرفهای راهی است اکنون یک
40
00:01:40,500 –> 00:01:44,790
برنامه بزرگ است و
41
00:01:44,790 –> 00:01:48,299
به طرق مختلف بسیار سفارشی شده است. خوب، شما
42
00:01:48,299 –> 00:01:50,729
می توانید از C++ استفاده کنید، می توانید از Python استفاده کنید، می توانید
43
00:01:50,729 –> 00:01:55,710
از دونات استفاده کنید، اما آنها قسمت جلویی این
44
00:01:55,710 –> 00:01:59,460
Pro Dotnet هستند، اشکالی ندارد اگر بخواهیم او از
45
00:01:59,460 –> 00:02:02,790
ویژگی های تعاملی جدید در حرفه ای
46
00:02:02,790 –> 00:02:05,340
استفاده کند، باید از donate به عنوان پایه استفاده
47
00:02:05,340 –> 00:02:08,580
کنیم، بسیار خوب، باید سعی کنیم آن را درج کنیم.
48
00:02:08,580 –> 00:02:12,610
گردش کار شما کمک مالی می کند، اما
49
00:02:12,610 –> 00:02:15,340
وقتی می خواهیم اطلاعات را پردازش کنیم، می
50
00:02:15,340 –> 00:02:17,530
دانید پایتون راهی است که می خواهید
51
00:02:17,530 –> 00:02:18,640
خوب پیش بروید
52
00:02:18,640 –> 00:02:20,290
، ترکیب هر دو
53
00:02:20,290 –> 00:02:23,880
جریان کار شما را بهبود می بخشد،
54
00:02:23,880 –> 00:02:26,350
خوب آنها این را دریافت خواهند کرد
55
00:02:26,350 –> 00:02:28,660
. شبکه ادغام شده با
56
00:02:28,660 –> 00:02:32,020
پایتون برای بهبود در غیر این صورت ما قرار است
57
00:02:32,020 –> 00:02:34,930
خوشه بندی مبتنی بر چگالی را گرم کنیم که
58
00:02:34,930 –> 00:02:38,530
برای آن به طور خاص گفته شده است یکی از روش ها
59
00:02:38,530 –> 00:02:42,490
اکتاو نام دارد تا آن فلز را با استفاده از ایتالیایی بهبود بخشد
60
00:02:42,490 –> 00:02:45,280
61
00:02:45,280 –> 00:02:47,970
62
00:02:47,970 –> 00:02:51,040
. قرار است در ارائه ادغام شود
63
00:02:51,040 –> 00:02:57,820
، خوب است که چرا من
64
00:02:57,820 –> 00:02:59,950
دیروز در مورد خوشه صحبت خواهم کرد،
65
00:02:59,950 –> 00:03:03,520
موضوع بسیار مهمی در یادگیری ماشین است
66
00:03:03,520 –> 00:03:08,410
و برای ما در یک توزیع ابزارهای خوشهبندی بسیاری را در نظر گرفتهایم
67
00:03:08,410 –> 00:03:11,140
که میتوانیم
68
00:03:11,140 –> 00:03:17,200
K را به آخرین نسخه ای که ایجاد میکنیم تبدیل کنیم. یک
69
00:03:17,200 –> 00:03:20,260
دو تاس جدید به نام خوشه بندی انگلیسی مبتنی بر چگالی که
70
00:03:20,260 –> 00:03:24,280
ما پیاده سازی کردیم اسکن DB یکی
71
00:03:24,280 –> 00:03:25,270
از الگوریتم هایی است
72
00:03:25,270 –> 00:03:29,020
که یکی از آن بالا بود و
73
00:03:29,020 –> 00:03:31,780
دیگری اسکن DB است که ما قصد داریم به بیرون تمرکز کنیم
74
00:03:31,780 –> 00:03:34,860
زیرا الگوریتم بسیار خوبی
75
00:03:34,860 –> 00:03:38,610
است که می توانید تعامل بیشتری
76
00:03:38,610 –> 00:03:42,340
با کاربر داشته باشید، خوب این این است
77
00:03:42,340 –> 00:03:45,610
که من قرار نیست
78
00:03:45,610 –> 00:03:48,160
در این مورد زیاد صحبت کنم، اما مهم است
79
00:03:48,160 –> 00:03:50,500
که چیزی را در مورد ابزار به خاطر بسپارم که
80
00:03:50,500 –> 00:03:55,270
ابزار نتیجه می دهد این است که یک خوشه بندی است و
81
00:03:55,270 –> 00:03:57,340
همچنین g اطلاعاتی در مورد
82
00:03:57,340 –> 00:04:01,270
فاصله ترتیب و دسترسی به ما ارائه دهید که
83
00:04:01,270 –> 00:04:03,239
اطلاعات قرار است برای
84
00:04:03,239 –> 00:04:05,709
خوشه بندی و برای تشخیص یک
85
00:04:05,709 –> 00:04:07,330
رشته نامنظم با استفاده از متدولوژی های مختلف
86
00:04:07,330 –> 00:04:10,239
استفاده شود، خوب است، این
87
00:04:10,239 –> 00:04:12,250
مثال در اطلاعاتی است که ما قرار است از
88
00:04:12,250 –> 00:04:17,620
آن استفاده کنیم Okay و اینکه چرا اپتیک آن
89
00:04:17,620 –> 00:04:20,858
یک است. الگوریتم بسیار معروف برای
90
00:04:20,858 –> 00:04:22,840
خوشه بندی و K شما می توانید
91
00:04:22,840 –> 00:04:23,979
92
00:04:23,979 –> 00:04:25,050
خوشه بندی خودکار را خوشه بندی
93
00:04:25,050 –> 00:04:28,139
تعاملی انجام دهید و بر
94
00:04:28,139 –> 00:04:31,139
اساس این نمودار است که در اینجا
95
00:04:31,139 –> 00:04:35,129
ترتیب هر یک از نقاط را می دانید اگر مجموعه داده های
96
00:04:35,129 –> 00:04:40,379
شما و شما مجبور به استفاده از این نمودار نباشید
97
00:04:40,379 –> 00:04:42,990
برای تولید آن دسته از خوشههایی که
98
00:04:42,990 –> 00:04:46,740
اینجا میبینید، خوب به صورت تعاملی،
99
00:04:46,740 –> 00:04:50,580
میتوانیم خوشهبندی K را انتخاب کنیم، این
100
00:04:50,580 –> 00:04:53,699
بسیار مفید است اگر فقط بتوانیم
101
00:04:53,699 –> 00:04:56,580
برخی از پارامترها را تغییر دهیم و ببینیم که چگونه خوشهها
102
00:04:56,580 –> 00:05:02,639
تغییر میکنند، ما این نمودار را داریم،
103
00:05:02,639 –> 00:05:05,460
خوب روندی که داریم چیست؟ به اندازه کافی و
104
00:05:05,460 –> 00:05:07,740
متاسفم برای این دستورالعمل، اما ما
105
00:05:07,740 –> 00:05:10,800
باید یک مسابقه برای RV برگزار کنیم،
106
00:05:10,800 –> 00:05:13,669
اول اینکه ما ابری از نقاط
107
00:05:13,669 –> 00:05:16,740
داریم و از آن یدک خوشهبندی مبتنی بر چگالی
108
00:05:16,740 –> 00:05:19,409
استفاده میکنیم. ایجاد
109
00:05:19,409 –> 00:05:22,650
نمودار چابکی و سیستم به طور خودکار
110
00:05:22,650 –> 00:05:25,020
خوشه را با استفاده از غنی با
111
00:05:25,020 –> 00:05:27,000
نموداری که در آنجا می بینید شناسایی می کند
112
00:05:27,000 –> 00:05:30,180
همان طرحی است که یکی در استفاده از
113
00:05:30,180 –> 00:05:31,979
خطوط نشان می دهد و دیگری نشان دهنده
114
00:05:31,979 –> 00:05:33,659
نقطه استفاده است، اما خوبی
115
00:05:33,659 –> 00:05:36,870
استفاده از نمودار پراکندگی گاو این است که
116
00:05:36,870 –> 00:05:40,710
شما می توانید خوشه های عرشه را ببینید و در
117
00:05:40,710 –> 00:05:43,620
همان زمان در طرح هر بار
118
00:05:43,620 –> 00:05:47,759
که دره را در صنعت می بینید، طرح یک
119
00:05:47,759 –> 00:05:52,710
خوشه در نقشه است، K رابطه بسیار خوبی
120
00:05:52,710 –> 00:05:55,710
بین طرح و طرح
121
00:05:55,710 –> 00:06:00,629
اولیه استقرار یافته است و ابتدا نزدیک تر است.
122
00:06:00,629 –> 00:06:06,080
چگونه می خواهیم در
123
00:06:06,080 –> 00:06:12,360
ادغام شروع کنیم، ما طرح واقعیت
124
00:06:12,360 –> 00:06:15,360
را داریم و می خواهیم یک
125
00:06:15,360 –> 00:06:18,719
جعبه ابزار
126
00:06:18,719 –> 00:06:20,969
127
00:06:20,969 –> 00:06:23,789
پایتون ایجاد
128
00:06:23,789 –> 00:06:26,009
کنیم. برای بررسی شما
129
00:06:26,009 –> 00:06:29,219
در این قسمت جایی است که ما
130
00:06:29,219 –> 00:06:31,259
قصد داریم اطلاعاتی را از من در
131
00:06:31,259 –> 00:06:34,529
مورد ابزار استخراج کنیم، شما می دانید که این چیزهای
132
00:06:34,529 –> 00:06:36,779
133
00:06:36,779 –> 00:06:38,460
پایتون است.
134
00:06:38,460 –> 00:06:41,490
این دسکتاپ انرژی ها را پیاده سازی می کند و
135
00:06:41,490 –> 00:06:46,500
همچنین بهبود می بخشد و من اکنون می خواهم
136
00:06:46,500 –> 00:06:48,960
در جعبه ابزار پایتون عمیقاً وارد شوم زیرا
137
00:06:48,960 –> 00:06:51,960
چیزی است که احتمالاً قبلاً می دانید
138
00:06:51,960 –> 00:06:54,810
چگونه می توانید پارامتری را ایجاد کنید که
139
00:06:54,810 –> 00:06:56,970
ما از ویژگی استفاده می کنیم که
140
00:06:56,970 –> 00:06:59,640
حداقل تعداد را گفتم. از نقاط
141
00:06:59,640 –> 00:07:04,230
تلورانس و گنج
142
00:07:04,230 –> 00:07:07,740
این ابزاری است که من ایجاد کردم و مکعب داده ای
143
00:07:07,740 –> 00:07:10,200
است که می خواهیم تصور کنیم که
144
00:07:10,200 –> 00:07:12,300
شما سرریز دارید و این
145
00:07:12,300 –> 00:07:16,710
اجرای در پایتون است تمام کاری که من
146
00:07:16,710 –> 00:07:19,140
اینجا انجام می دهم استخراج اطلاعات برای آن است.
147
00:07:19,140 –> 00:07:21,390
نمودار واجد شرایط بودن که می بینید D اینجا
148
00:07:21,390 –> 00:07:24,450
دو فیلد است که قبل از
149
00:07:24,450 –> 00:07:27,870
رسیدن به توانایی یا فاصله نامرئی به آنها اشاره
150
00:07:27,870 –> 00:07:30,780
کردم تنها کاری که انجام می دهم
151
00:07:30,780 –> 00:07:37,710
محاسبه و تنظیم ترتیب است که وقتی
152
00:07:37,710 –> 00:07:39,390
نمودار تولد را داریم واقعاً نمی توانیم
153
00:07:39,390 –> 00:07:42,270
اطلاعات همه را ردیابی کنیم.
154
00:07:42,270 –> 00:07:45,450
خوشه هایی که ما داریم بالاتر از یک
155
00:07:45,450 –> 00:07:46,500
گنج هستند،
156
00:07:46,500 –> 00:07:49,050
خوب ما یک گنج اینجا داریم و
157
00:07:49,050 –> 00:07:51,420
غار اگر گنج را کاهش دهید، می توانیم
158
00:07:51,420 –> 00:07:54,810
خوشه های مختلف داشته باشیم که در آن
159
00:07:54,810 –> 00:07:56,820
فروپاشی خوشه های مختلف این است
160
00:07:56,820 –> 00:07:58,590
f
161
00:07:58,590 –> 00:08:02,490
به یاد داشته باشید که
162
00:08:02,490 –> 00:08:07,140
این امتدادی است از شمع های فریبنده همجنس گرا استفاده کنید
163
00:08:07,140 –> 00:08:11,610
164
00:08:11,610 –> 00:08:14,370
165
00:08:14,370 –> 00:08:16,710
166
00:08:16,710 –> 00:08:20,970
.
167
00:08:20,970 –> 00:08:24,810
میتوان همان نزدیکتر را استخراج کرد که ممکن است ما اسکن کنیم
168
00:08:24,810 –> 00:08:28,440
این یکی از راههایی است که شما آه گنج دور را دیدید، از
169
00:08:28,440 –> 00:08:31,050
طرف دیگر استفاده از یک
170
00:08:31,050 –> 00:08:33,090
تلورانس است.
171
00:08:33,090 –> 00:08:36,090
172
00:08:36,090 –> 00:08:39,809
173
00:08:39,809 –> 00:08:42,600
کد پایتون را که
174
00:08:42,600 –> 00:08:46,830
اکنون توسط تامورا میبینید، در اینجا داشته باشید، شما قبلاً در آنجا دارید
175
00:08:46,830 –> 00:08:48,690
، حداقل پرل، بسیار خوب، میتوانید از توپهای خود استفاده کنید،
176
00:08:48,690 –> 00:08:50,570
میتوانید از هر چیزی استفاده
177
00:08:50,570 –> 00:08:53,750
کنید، ایده این است که شما میتوانید
178
00:08:53,750 –> 00:09:00,019
گردش کار خود را در آیتم imp داشته باشید، خوب
179
00:09:00,019 –> 00:09:02,959
چگونه میتوانیم این فکری است که ما
180
00:09:02,959 –> 00:09:05,240
میخواستیم به شما نشان دهیم این یک
181
00:09:05,240 –> 00:09:08,060
نمایش کوچک از ابزار است هر بار که چرا
182
00:09:08,060 –> 00:09:13,490
او روز را تغییر میدهد، مثل این است که سیا
183
00:09:13,490 –> 00:09:15,470
به طور خودکار از
184
00:09:15,470 –> 00:09:17,569
توپ هجدهم خواهد بود و در تمام
185
00:09:17,569 –> 00:09:20,630
روز بازی خواهد بود. نقشه و قرار است
186
00:09:20,630 –> 00:09:23,240
جدول آنها را به روز کند. خوبی این موضوع
187
00:09:23,240 –> 00:09:25,940
این است که کد پایتون
188
00:09:25,940 –> 00:09:28,850
هر چه نزدیکتر است شگفت انگیز است و همچنین
189
00:09:28,850 –> 00:09:33,100
ایده آل رنگ های داخل برنامه اتم
190
00:09:33,100 –> 00:09:36,560
این است که ورودی بسیار ساده
191
00:09:36,560 –> 00:09:40,040
یک لایه K باشد. شما نیاز دارید که
192
00:09:40,040 –> 00:09:42,079
لایه سیلیس خالص تشدید شود
193
00:09:42,079 –> 00:09:44,959
و اطلاعاتی را که
194
00:09:44,959 –> 00:09:47,839
برای تنظیم نقاط رفتار دارید شروع می کند و می
195
00:09:47,839 –> 00:09:49,519
توانید حداقل تعداد نقطه را تغییر دهید و
196
00:09:49,519 –> 00:09:51,949
می توانید با آن بازی کنید مانند
197
00:09:51,949 –> 00:09:53,540
روشی است که می خواهید خوشه ها را پیدا کنید.
198
00:09:53,540 –> 00:09:57,310
199
00:09:57,310 –> 00:10:00,440
اگر فقط از ابزارهای پایتون استفاده میکنید، در داخل دادههایتان ایمن به روشی تکراری،
200
00:10:00,440 –> 00:10:02,600
فقط یک مجموعه
201
00:10:02,600 –> 00:10:04,850
تقاطع به شما میدهد، بگویید بسیار خوب، باید دوباره و دوباره آن را اجرا کنم
202
00:10:04,850 –> 00:10:07,399
تا ببینم بهترین خوشه چیست،
203
00:10:07,399 –> 00:10:09,529
زیرا واقعاً زمانی که آنها
204
00:10:09,529 –> 00:10:12,230
با خوشهبندی شما کار میکردند. باید
205
00:10:12,230 –> 00:10:14,029
چندین بار اجرا کنید تا بهترین
206
00:10:14,029 –> 00:10:17,690
گزینه را با این Alan پیدا کنید، می توانید
207
00:10:17,690 –> 00:10:20,540
گزینه های مختلفی داشته باشید و تا زمانی که
208
00:10:20,540 –> 00:10:24,920
خوشه ای را که می خواهید پیدا کنید خوب است چگونه
209
00:10:24,920 –> 00:10:28,819
ADI ایجاد کنید سختی
210
00:10:28,819 –> 00:10:33,829
واقعاً یک راه بسیار ساده است. ما یک URL داریم
211
00:10:33,829 –> 00:10:37,519
که آنها تمام نشانه های نحوه
212
00:10:37,519 –> 00:10:40,130
ایجاد آن را با استفاده از ویژوال استودیو Bissell Visual Basic دارند
213
00:10:40,130 –> 00:10:44,680
متأسفانه استودیو ویژوال
214
00:10:44,680 –> 00:10:50,540
حاوی حداقل ابزارهایی است که می
215
00:10:50,540 –> 00:10:53,329
توانید برای ایجاد کوچه ها از آنها استفاده کنید و
216
00:10:53,329 –> 00:10:58,329
لبه های Perl SDK را برای شبکه دارید به یاد داشته باشید که
217
00:10:58,329 –> 00:11:01,100
هر زمانی که اگر می خواهید کار را
218
00:11:01,100 –> 00:11:04,190
شروع کنید باید
219
00:11:04,190 –> 00:11:06,620
اینجا نسخه ای را که با آن کار می کنید بررسی
220
00:11:06,620 –> 00:11:09,560
کنید در این مورد دو
221
00:11:09,560 –> 00:11:12,980
نقطه یک وجود دارد و برنامه های کاربردی با این
222
00:11:12,980 –> 00:11:17,750
دو ابزار در داخل ویژوال استودیوی خود
223
00:11:17,750 –> 00:11:20,300
می توانید جزیره را بسیار سریع و
224
00:11:20,300 –> 00:11:25,759
بدون ایجاد کنید. هر مشکلی در اینجا وجود دارد یک
225
00:11:25,759 –> 00:11:27,949
نمایش کوچک است که چگونه می توان
226
00:11:27,949 –> 00:11:30,800
جزیره را ایجاد
227
00:11:30,800 –> 00:11:33,709
228
00:11:33,709 –> 00:11:36,050
229
00:11:36,050 –> 00:11:37,670
230
00:11:37,670 –> 00:11:40,779
کرد. برای متحد
231
00:11:40,779 –> 00:11:44,149
بودن آیا او میماند همه چیز را در فر به طور خودکار بازنشانی کند
232
00:11:44,149 –> 00:11:47,750
، میتوانید ویژگی را تغییر دهید
233
00:11:47,750 –> 00:11:50,629
یا پروژه پروژه انجام میدهد این
234
00:11:50,629 –> 00:11:53,170
ویژگیها بسیار ساده پیکربندی میشوند
235
00:11:53,170 –> 00:11:55,939
همیشه خواهر میخواهد این فایل را باز کند
236
00:11:55,939 –> 00:12:00,550
پیکربندی میشود. من قصد دارم یک کنترل را اضافه کنم که
237
00:12:00,550 –> 00:12:03,680
آنها کنترل می کنند. آنها می خواهند
238
00:12:03,680 –> 00:12:06,769
یک پانل داک را آزاد کنند،
239
00:12:06,769 –> 00:12:09,019
خانواده های فعالی که می خواهند
240
00:12:09,019 –> 00:12:11,870
این ویژگی را به من بدهند تا از آن استفاده کنم،
241
00:12:11,870 –> 00:12:15,279
کنتراست بیشتری را در کیست در کوچه
242
00:12:15,279 –> 00:12:20,089
ای که می روم وارد کنم. برای اضافه کردن ویژگی ها و
243
00:12:20,089 –> 00:12:22,639
244
00:12:22,639 –> 00:12:26,120
تغییر نام آلن، نام ها را در پانل نمونه تغییر می
245
00:12:26,120 –> 00:12:31,600
دهم، سپس می روم و
246
00:12:31,600 –> 00:12:34,880
کنترل شما را باز می کنم، سیستم
247
00:12:34,880 –> 00:12:37,550
به من این فضای خالی را می دهد که Doc
248
00:12:37,550 –> 00:12:40,430
وقتی پانل پانل را دارم تنها
249
00:12:40,430 –> 00:12:43,519
کاری که باید انجام دهم این است که
250
00:12:43,519 –> 00:12:45,680
کنترلهای مختلف خود را وارد کنم تا یک
251
00:12:45,680 –> 00:12:49,189
جعبه ترکیبی در جعبه ترکیبی وارد
252
00:12:49,189 –> 00:12:52,339
کنم همه لایهها را دریافت میکنم، سپس برچسب را میزنم
253
00:12:52,339 –> 00:12:54,319
تا ببینم خوب است. برای اینکه
254
00:12:54,319 –> 00:13:01,600
در اینجا لایه ها باشد، سپس یک کادر متنی جدید قرار می دهم
255
00:13:01,600 –> 00:13:04,629
256
00:13:06,199 –> 00:13:13,790
بله نام جعبه آزمایش
257
00:13:13,790 –> 00:13:16,259
، پارامتر دوم که
258
00:13:16,259 –> 00:13:18,149
حداقل تعداد امتیاز را معرفی می کند،
259
00:13:18,149 –> 00:13:21,959
به یاد داشته باشید که در ابزار Python
260
00:13:21,959 –> 00:13:24,810
که ایجاد کردیم، سه گانه چهار تعریف می کنیم.
261
00:13:24,810 –> 00:13:28,139
پارامترها دارای طبقه معدنی
262
00:13:28,139 –> 00:13:31,199
تعداد نقاط و تلورانس هستند e and Treasure a
263
00:13:31,199 –> 00:13:34,379
Treasure نکته
264
00:13:34,379 –> 00:13:37,709
مهم مهم اینجاست که
265
00:13:37,709 –> 00:13:40,410
اسلایدر وجود دارد
266
00:13:40,410 –> 00:13:43,800
نکته کلیدی است همه اینها این آلن است چرا چون
267
00:13:43,800 –> 00:13:46,050
هر بار که من اسلایدر را تغییر می دهم
268
00:13:46,050 –> 00:13:48,720
اسلایدر تغییر می کند و
269
00:13:48,720 –> 00:13:52,410
نزدیکتر جدید را محاسبه می کند. این بخش کلیدی
270
00:13:52,410 –> 00:13:55,800
این پیاده سازی است برای دیگر
271
00:13:55,800 –> 00:13:58,170
آهنی که به دنبال چیزی است که در آنجا قرار دارد
272
00:13:58,170 –> 00:14:02,329
. لغزنده من می خواهم
273
00:14:02,329 –> 00:14:06,350
دیوانه وار شروع کنم مانند رودخانه ای در منطقه است و
274
00:14:06,350 –> 00:14:11,089
هر کنترلی که در اینجا دارید حاوی
275
00:14:11,089 –> 00:14:14,009
ویژگی هایی است که می توانید بازی کنید. در
276
00:14:14,009 –> 00:14:19,670
صورتی که من وانمود کنم که این تعداد
277
00:14:19,670 –> 00:14:22,290
چرخشی است که شما حداکثر تعداد
278
00:14:22,290 –> 00:14:22,829
چرخشی است
279
00:14:22,829 –> 00:14:25,980
که من می خواهم در عمودی پشتیبانی
280
00:14:25,980 –> 00:14:30,569
کنم، یکی دیگر از چرخش هایی است که می خواهم در دیگری انجام دهم
281
00:14:30,569 –> 00:14:34,230
، زیرا Lyle عمودی است، زیرا من
282
00:14:34,230 –> 00:14:38,129
می خواهم آن را انجام دهم. ایده شما این است که شما در
283
00:14:38,129 –> 00:14:40,680
حال تغییر هستید فاصله جاذبه
284
00:14:40,680 –> 00:14:42,990
در آرایه خیریه به علاوه به همین دلیل
285
00:14:42,990 –> 00:14:51,480
من آن را به صورت عمودی قرار می دهم، بسیار خوب زمانی که
286
00:14:51,480 –> 00:14:54,509
شما در حال طراحی روز عمق دیوانه کننده
287
00:14:54,509 –> 00:14:58,399
هستید و اضافه می کنید که همه این اطلاعات را قرار داده اید
288
00:14:58,399 –> 00:15:02,160
اما در داخل شما have one
289
00:15:02,160 –> 00:15:06,870
fighter درگیری وجود دارد ml است که حاوی
290
00:15:06,870 –> 00:15:09,420
اطلاعات تمام اجزای بزرگی است
291
00:15:09,420 –> 00:15:11,279
که در داخل
292
00:15:11,279 –> 00:15:13,529
ADI و K قرار دارند، به عنوان مثال شما یک دکمه
293
00:15:13,529 –> 00:15:15,569
در داخل دارید در اجرای مجدد در
294
00:15:15,569 –> 00:15:18,029
اطلاعات محصول هنرمند یک خواهد بود
295
00:15:18,029 –> 00:15:19,440
و خواهد بود. روشی
296
00:15:19,440 –> 00:15:22,830
که باید توسط ADI فراخوانی شود اگر میخواهید
297
00:15:22,830 –> 00:15:25,590
یک پانل ایجاد کنید،
298
00:15:25,590 –> 00:15:28,910
299
00:15:28,910 –> 00:15:32,490
هنگامی که پانل نقطهای را ایجاد میکنید که
300
00:15:32,490 –> 00:15:37,620
پانل قرار است حاوی یک فا