در این مطلب، ویدئو Tiny Tutorial 6: ایجاد هیستوگرام در پایتون با Matplotlib با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,090 –> 00:00:09,710
[موسیقی]
2
00:00:09,710 –> 00:00:12,090
بیایید بحث اکسل خود را مانند طرح
3
00:00:12,090 –> 00:00:14,580
داستانی با آموزشی ادامه دهیم که به
4
00:00:14,580 –> 00:00:16,560
شما نشان می دهد ایجاد یک هیستوگرام در پایتون چقدر آسان است.
5
00:00:16,560 –> 00:00:20,070
6
00:00:20,070 –> 00:00:22,590
7
00:00:22,590 –> 00:00:24,689
8
00:00:24,689 –> 00:00:26,789
لیگ ملی
9
00:00:26,789 –> 00:00:29,340
قوانین ضربت زدن متفاوتی در لیگ ملی دارد.
10
00:00:29,340 –> 00:00:31,769
11
00:00:31,769 –> 00:00:34,020
12
00:00:34,020 –> 00:00:38,010
13
00:00:38,010 –> 00:00:39,809
14
00:00:39,809 –> 00:00:43,670
15
00:00:43,670 –> 00:00:47,399
ضربه زننده در تیم، بنابراین
16
00:00:47,399 –> 00:00:49,200
این به من اجازه می دهد بدانم که
17
00:00:49,200 –> 00:00:51,149
این تفاوت ها در
18
00:00:51,149 –> 00:00:54,449
ترکیب چه تاثیری روی بازی می تواند داشته باشد، تصمیم گرفتم به
19
00:00:54,449 –> 00:00:57,809
20
00:00:57,809 –> 00:01:00,239
جای
21
00:01:00,239 –> 00:01:02,910
میانگین ضربه زدن، به O PS درصد پایه به علاوه درصد شل شدن نگاه کنم، این به این دلیل است که o PS
22
00:01:02,910 –> 00:01:05,339
به عنوان شاخص بهتری برای
23
00:01:05,339 –> 00:01:08,159
توانایی کلی ضربه زدن بازیکنان دیده می
24
00:01:08,159 –> 00:01:09,900
شود زیرا نه تنها میانگین ضربه زدن
25
00:01:09,900 –> 00:01:12,240
بلکه قدرت ضربه زدن بازیکنان و
26
00:01:12,240 –> 00:01:14,970
توانایی آنها در کشیدن پایه روی توپ را
27
00:01:14,970 –> 00:01:17,759
نیز اندازه گیری می کند. یک بار دیگر داده ها را از این سایت بکشید
28
00:01:17,759 –> 00:01:21,030
و به صورت متن ساده در یک
29
00:01:21,030 –> 00:01:26,270
فایل اکسل به نام آمار ضربتی MLB 1977 بفرستید به
30
00:01:26,270 –> 00:01:28,710
یاد داشته باشید که ابتدا باید
31
00:01:28,710 –> 00:01:31,380
بسته هایی را وارد کنیم که در
32
00:01:31,380 –> 00:01:33,869
کتابخانه استاندارد پایتون گنجانده نشده اند تا
33
00:01:33,869 –> 00:01:35,790
بتوانیم به داده ها و عملکردهای آنها دسترسی داشته باشیم.
34
00:01:35,790 –> 00:01:38,400
برای دستکاری سریع و
35
00:01:38,400 –> 00:01:39,090
کارآمد
36
00:01:39,090 –> 00:01:42,060
دادههایمان، از پانداس استفاده میکنیم، اجازه دهید ابتدا دادههای خود را بارگذاری کنیم،
37
00:01:42,060 –> 00:01:43,049
38
00:01:43,049 –> 00:01:46,049
اکنون هیستوگرام خود را برای
39
00:01:46,049 –> 00:01:49,259
لیگ ملی o
40
00:01:49,259 –> 00:01:51,869
ps4 ایجاد میکنیم.
41
00:01:51,869 –> 00:01:53,820
42
00:01:53,820 –> 00:01:57,600
ما چند
43
00:01:57,600 –> 00:02:00,240
خط داشتیم تا هیستوگرام
44
00:02:00,240 –> 00:02:02,520
روی پایه به علاوه درصد شل شدن را
45
00:02:02,520 –> 00:02:04,740
فقط برای بازیکنان لیگ ملی ایجاد کنیم که اکنون
46
00:02:04,740 –> 00:02:08,250
دیسک را تایپ کنند تا نمودار را ببینند و
47
00:02:08,250 –> 00:02:10,440
هیستوگرام شما برای
48
00:02:10,440 –> 00:02:13,190
درک داده ها وجود دارد، بیایید یک برچسب
49
00:02:13,190 –> 00:02:16,079
نیز اضافه کنیم. عنوان خود طرح،
50
00:02:16,079 –> 00:02:19,440
بیایید آن را اجرا کنیم و در
51
00:02:19,440 –> 00:02:21,799
آنجا متوجه شکل توزیع شوید،
52
00:02:21,799 –> 00:02:23,849
زیرا ما آن را
53
00:02:23,849 –> 00:02:26,450
با توزیع ضربتی لیگ آمریکا مقایسه می کنیم
54
00:02:26,450 –> 00:02:29,519
تا امکان همکاری آسان فراهم شود. mparison بیایید
55
00:02:29,519 –> 00:02:31,440
هیستوگرام لیگ آمریکا را روی
56
00:02:31,440 –> 00:02:34,200
همان شکل اضافه کنیم تا این کار را انجام دهیم که باید
57
00:02:34,200 –> 00:02:36,900
چند چیز را تغییر دهیم ابتدا
58
00:02:36,900 –> 00:02:38,760
طرح خود را طوری تنظیم کنیم که دو طرح فرعی
59
00:02:38,760 –> 00:02:41,790
در کنار هم داشته باشند. پارامتر پایان فراخوانی
60
00:02:41,790 –> 00:02:44,760
نشان می دهد که ما دو قطعه می خواهیم. ستونهایی که به ما
61
00:02:44,760 –> 00:02:47,940
دو نمودار در کنار هم اضافه میکنند و سهم X
62
00:02:47,940 –> 00:02:50,880
و سهم Y را اضافه میکنند، مطمئن میشویم که محورهای x و y
63
00:02:50,880 –> 00:02:53,660
مقیاس یکسانی برای هر دو نمودار دارند،
64
00:02:53,660 –> 00:02:56,639
سپس بیایید یک هیستوگرام
65
00:02:56,639 –> 00:02:58,920
لیگ ملی در یک قطعه فرعی و یک
66
00:02:58,920 –> 00:03:00,989
هیستوگرام از آن ایجاد کنیم. لیگ آمریکایی در داستان
67