در این مطلب، ویدئو ساعت آنالوگ ساده در پایتون 3 قسمت 3: رسم عقربه ها با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,439 –> 00:00:03,179
بسیار خوب به ساعت آنالوگ ساده در
2
00:00:03,179 –> 00:00:05,700
پایتون 3 قسمت 3 خوش آمدید و در این قسمت ما
3
00:00:05,700 –> 00:00:07,500
یاد می گیریم چگونه عقربه ها را بکشیم، بنابراین
4
00:00:07,500 –> 00:00:09,300
بیایید ببینیم تا کنون چه چیزی داریم،
5
00:00:09,300 –> 00:00:11,940
باید صفحه ساعت داشته باشیم و
6
00:00:11,940 –> 00:00:14,340
باید 12 بریدگی کوچک داشته باشیم که به
7
00:00:14,340 –> 00:00:15,900
ما نشان می دهد شما می دانید ساعت 12 ساعت 1 ساعت 2
8
00:00:15,900 –> 00:00:18,960
و غیره، بنابراین کاری که می خواهیم انجام دهیم این است
9
00:00:18,960 –> 00:00:21,750
که می خواهیم عقربه ها را بکشیم تا عقربه
10
00:00:21,750 –> 00:00:22,980
ها از اینجا در مرکز شروع شوند و
11
00:00:22,980 –> 00:00:25,650
آنها بالا بروند و به سمت شما می روند که
12
00:00:25,650 –> 00:00:27,720
هر کدام را بدانید جهتی که آنها باید وارد
13
00:00:27,720 –> 00:00:30,660
شوند، بنابراین بیایید با آن شروع کنیم و فقط
14
00:00:30,660 –> 00:00:32,219
15
00:00:32,219 –> 00:00:33,870
نگاهی به آنچه داریم نگاهی بیندازید، ما تابعی
16
00:00:33,870 –> 00:00:36,690
به نام رسم ساعت داریم و اینجا جایی است که صورت را می کشیم
17
00:00:36,690 –> 00:00:39,899
و اینجا جایی است که
18
00:00:39,899 –> 00:00:41,730
کوچک را می کشیم. هش می کنیم و سپس کاری که می
19
00:00:41,730 –> 00:00:44,190
خواهیم انجام دهیم این است که در داخل این تابع می
20
00:00:44,190 –> 00:00:49,850
خواهیم شروع را با عقربه ساعت رسم
21
00:00:50,449 –> 00:00:55,140
کنیم، بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است که باید
22
00:00:55,140 –> 00:00:58,949
قلم لاک پشت را به مرکز صفحه بفرستیم،
23
00:00:58,949 –> 00:01:02,840
بنابراین من می روم penndot pen up
24
00:01:02,840 –> 00:01:06,960
من می خواهم بگویم penndot برو به و
25
00:01:06,960 –> 00:01:10,140
صفر است کاما صفر و آن را
26
00:01:10,140 –> 00:01:12,479
به مرکز می آورد پس آنچه را که می کنیم باید به این فکر
27
00:01:12,479 –> 00:01:14,280
کنم که اولاً چه رنگی را می
28
00:01:14,280 –> 00:01:16,560
خواهیم که دستمان به من برسد بنابراین در مورد من سفید را انتخاب کردم
29
00:01:16,560 –> 00:01:19,650
بنابراین می گوییم رنگ قلم سفید
30
00:01:19,650 –> 00:01:21,540
شما هر چیزی را که دوست دارید انتخاب کنید
31
00:01:21,540 –> 00:01:27,000
سفید نباشد و سپس کاری که باید انجام دهید این است که ما
32
00:01:27,000 –> 00:01:29,700
باید عنوان آن را تنظیم کنید، بنابراین ما می
33
00:01:29,700 –> 00:01:36,360
گوییم penndot مجموعه سرفصل 90 و اگر
34
00:01:36,360 –> 00:01:38,460
از ویدیوی قبلی به خاطر دارید، 90
35
00:01:38,460 –> 00:01:42,750
مستقیم به بالا است، 0 راست بالا، 90 180s
36
00:01:42,750 –> 00:01:47,040
چپ و 270 پایین است، خوب است، بنابراین اکنون باید
37
00:01:47,040 –> 00:01:48,960
در مورد این فکر کنیم. برای یک ثانیه کاری که
38
00:01:48,960 –> 00:01:50,399
باید انجام دهیم این است که باید
39
00:01:50,399 –> 00:01:56,369
زاویه هر ساعت را بدانیم خوب است، بنابراین اگر 12 است یا
40
00:01:56,369 –> 00:01:59,549
می دانید که اساساً 12 زاویه 90
41
00:01:59,549 –> 00:02:01,200
خواهد بود، نیازی به تغییر نداریم، اما اگر بخواهم
42
00:02:01,200 –> 00:02:04,560
به یک o بروم. زوایای ساعت 30 خواهد بود
43
00:02:04,560 –> 00:02:07,439
زیرا هر ساعت 30 درجه است، بنابراین
44
00:02:07,439 –> 00:02:09,720
ساعت دو 60 درجه است ساعت سه
45
00:02:09,720 –> 00:02:12,790
90 است و به همین ترتیب در اطراف،
46
00:02:12,790 –> 00:02:15,680
پس چه کاری انجام می دهید این است که باید
47
00:02:15,680 –> 00:02:20,599
بگوییم متاسفم که زاویه برابر است ساعت
48
00:02:20,599 –> 00:02:29,450
تقسیم بر 12 ضربدر 360 خوب است، بنابراین اگر
49
00:02:29,450 –> 00:02:37,129
ساعت 1 2 3 3 تقسیم بر 12 باشد 25% است 1/4
50
00:02:37,129 –> 00:02:41,209
1/4 از 360 90 است، بنابراین برای همه تفاوت ها کار می کند.
51
00:02:41,209 –> 00:02:44,900
ساعتهای ممکن بسیار
52
00:02:44,900 –> 00:02:47,689
زیاد است، بنابراین زاویه به ما میگوید
53
00:02:47,689 –> 00:02:50,239
چقدر باید بچرخیم، بنابراین میگوییم قلم نه
54
00:02:50,239 –> 00:02:56,650
زاویه هنری، سپس میگوییم قلم نقطهای به سمت پایین
55
00:02:56,650 –> 00:03:01,099
56
00:03:01,099 –> 00:03:05,510
در
57
00:03:05,510 –> 00:03:07,159
مورد طول که بله دوباره
58
00:03:07,159 –> 00:03:09,590
طول آن را محاسبه میکنم خوب حالا کسانی از شما
59
00:03:09,590 –> 00:03:11,030
که دنبال میکنید و به
60
00:03:11,030 –> 00:03:12,409
اینجا توجه میکنید متوجه میشوید که کمی
61
00:03:12,409 –> 00:03:15,680
زیر خط قرمز میبینید که در اینجا
62
00:03:15,680 –> 00:03:18,560
متغیر تعریفنشده H نیست و این یکی
63
00:03:18,560 –> 00:03:20,510
از چیزهای خوب در مورد است. کد ویژوال استودیو
64
00:03:20,510 –> 00:03:22,479
این است که این کارها را برای شما انجام می دهد،
65
00:03:22,479 –> 00:03:24,889
اما اجازه دهید این را اجرا کنیم، اجازه دهید این را اجرا
66
00:03:24,889 –> 00:03:25,639
کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد،
67
00:03:25,639 –> 00:03:29,689
باید یک خطا دریافت کنیم، بنابراین
68
00:03:29,689 –> 00:03:32,120
متوقف
69
00:03:32,120 –> 00:03:33,530
70
00:03:33,530 –> 00:03:35,299
می شود. در حال خواندن پیامهای خطا است،
71
00:03:35,299 –> 00:03:39,139
بنابراین میتوانید ok trace back را ببینید، بنابراین
72
00:03:39,139 –> 00:03:40,639
اگر میخواهید کمک بگیرید، میخواهید
73
00:03:40,639 –> 00:03:43,879
همه این اطلاعات را کپی کنید و
74
00:03:43,879 –> 00:03:45,290
میدانید که با هرکسی که به شما کمک میکند به اشتراک بگذارید،
75
00:03:45,290 –> 00:03:47,989
ساعت قرعه کشی را میبینید که
76
00:03:47,989 –> 00:03:49,189
نامش همین بود از تابعی که زمانی که
77
00:03:49,189 –> 00:03:51,590
مشکل داشت در کجا بود و
78
00:03:51,590 –> 00:03:54,530
خط دقیق 45 را به شما می گوید، بنابراین باید خط
79
00:03:54,530 –> 00:03:58,549
45 را انتخاب کنم، می گوید نمی دانم H چیست،
80
00:03:58,549 –> 00:04:01,669
H وجود ندارد H تعریف نشده است، بنابراین
81
00:04:01,669 –> 00:04:04,790
کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است در تابع
82
00:04:04,790 –> 00:04:08,620
خود ساعت ها را دقیقه