در این مطلب، ویدئو ترسیم مسیرهای SVG در پایتون به PyGame با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,560 –> 00:00:03,810
hello’s Jerry Jenkins من فقط می خواستم
2
00:00:03,810 –> 00:00:06,420
یک کتابخانه ساده را که برای Python پیدا کردم پوشش
3
00:00:06,420 –> 00:00:09,719
دهم من با طراحی
4
00:00:09,719 –> 00:00:13,230
SVG Cavs که واقعاً در وب مفید هستند کار می
5
00:00:13,230 –> 00:00:16,109
کردم اما در یافتن نحوه
6
00:00:16,109 –> 00:00:19,109
انجام آنها در Python مشکل داشتم بنابراین کتابخانه ای
7
00:00:19,109 –> 00:00:22,550
به نام مسیرهای SVG وجود دارد. و من برای آن به وب سایت می روم در
8
00:00:22,550 –> 00:00:25,080
9
00:00:25,080 –> 00:00:29,039
اینجا یک مسیر SVG 3.0 است و شما می توانید
10
00:00:29,039 –> 00:00:32,759
آن را با پیپ در نسخه 3 سال نسخه
11
00:00:32,759 –> 00:00:38,840
2.7 وارد کنید. خطوط قوس های مکعبی Bezier
12
00:00:38,840 –> 00:00:43,070
درجه دوم Bezier و همچنین
13
00:00:43,070 –> 00:00:47,129
بیضی ها را می گیرد و شما فقط می توانید به آن
14
00:00:47,129 –> 00:00:49,350
یک نشان دهید. راههای مختلفی دارد که
15
00:00:49,350 –> 00:00:51,660
میتوانید از آن استفاده کنید، اما میتوانید فقط
16
00:00:51,660 –> 00:00:54,239
مسیری را در جلو پیدا کنید که دقیقاً به همان
17
00:00:54,239 –> 00:00:57,149
شکلی است که در یک صفحه وب نشان داده میشود و
18
00:00:57,149 –> 00:00:59,070
میتوانید با فراخوانی روش نقطه، آن را به این صورت ترسیم کنید،
19
00:00:59,070 –> 00:01:01,649
پس بیایید برگردیم به کد من
20
00:01:01,649 –> 00:01:04,709
و من از آن عبور می کنم، بنابراین ما باید
21
00:01:04,709 –> 00:01:09,380
فقط مسیر نصب SVG و بازی py را وارد کنیم
22
00:01:09,380 –> 00:01:13,860
و من از اینها استفاده خواهم کرد، بنابراین مسیر واقعی این است که
23
00:01:13,860 –> 00:01:16,229
اکنون این مسیر را طراحی کردم،
24
00:01:16,229 –> 00:01:20,070
از Inkscape استفاده کردم، بنابراین در Inkscape می
25
00:01:20,070 –> 00:01:23,009
توانید یک مسیر با استفاده از آن طراحی کنید. ابزار path و
26
00:01:23,009 –> 00:01:25,979
همه عناصر را با هم ترکیب کرده و سپس i در
27
00:01:25,979 –> 00:01:28,320
دادههای مسیر در اینجا میتوانید D را دریافت کنید
28
00:01:28,320 –> 00:01:30,960
که مسیر را در خود دارد، بنابراین شما
29
00:01:30,960 –> 00:01:32,820
فقط آن را مستقیماً در برنامه پایتون خود کپی کنید،
30
00:01:32,820 –> 00:01:35,070
همچنین میتوانید از illustrator استفاده کنید و
31
00:01:35,070 –> 00:01:38,189
چیزهای آنلاینی برای طراحی
32
00:01:38,189 –> 00:01:41,880
مسیرهای SVG وجود دارد، بنابراین وقتی مسیر را وارد کردید.
33
00:01:41,880 –> 00:01:45,240
با استفاده از کتابخانه، بنابراین کاری که من انجام دادهام،
34
00:01:45,240 –> 00:01:50,009
تمام روشهای مختلف را
35
00:01:50,009 –> 00:01:51,990
در کتابخانه وارد کردهایم و ما از مسیر تجزیه استفاده میکنیم،
36
00:01:51,990 –> 00:01:54,840
بنابراین شما فقط آن رشته را به آن بدهید و بگویید
37
00:01:54,840 –> 00:01:56,670
مسیر تجزیه که یک شی مسیر ایجاد میکند
38
00:01:56,670 –> 00:01:59,490
و بعداً به اینجا میرویم. برای
39
00:01:59,490 –> 00:02:02,280
بدست آوردن نقطه مسیر که به آن
40
00:02:02,280 –> 00:02:04,320
عددی بین 0 و 1 می دهید و به شما
41
00:02:04,320 –> 00:02:06,899
یک نقطه در مسیر می دهد که اکنون نقاط این
42
00:02:06,899 –> 00:02:09,538
کتابخانه SVG به عنوان اعداد مختلط در پایتون به شما باز می گردند،
43
00:02:09,538 –> 00:02:11,640
44
00:02:11,640 –> 00:02:13,890
بنابراین فقط کمی در مورد اعداد مختلط پایتون به شما نشان می دهد.
45
00:02:13,890 –> 00:02:20,430
بنابراین یک
46
00:02:20,430 –> 00:02:22,590
عدد مختلط چیزی است که در آن شما
47
00:02:22,590 –> 00:02:28,320
عددی مانند 4 نقطه 5 به اضافه 10 J را می گویید، بنابراین
48
00:02:28,320 –> 00:02:30,420
این قسمت واقعی و قسمت خیالی است،
49
00: