در این مطلب، ویدئو یک API ویرایشگر گرافیکی در پایتون طراحی کنید با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:32
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:03,090
سلام و خوش آمدید در آخرین ویدیوی خود
2
00:00:03,090 –> 00:00:05,879
ما فرآیند طراحی یک
3
00:00:05,879 –> 00:00:08,490
ویرایشگر گرافیکی را آغاز کردیم که می تواند برای
4
00:00:08,490 –> 00:00:11,219
ایجاد نقاشی با استفاده از کتابخانه mat plot Lib
5
00:00:11,219 –> 00:00:14,630
6
00:00:14,630 –> 00:00:18,260
7
00:00:18,260 –> 00:00:22,420
8
00:00:22,420 –> 00:00:26,230
استفاده شود. شما استفاده می کنید آیا همه کدها را می بینید
9
00:00:26,230 –> 00:00:29,650
البته نه
10
00:00:29,650 –> 00:00:31,000
از دیدگاه کاربر،
11
00:00:31,000 –> 00:00:33,489
فقط باید با قسمت هایی
12
00:00:33,489 –> 00:00:36,640
که در واقع استفاده می کنید تعامل داشته باشید تا بقیه را ببینید
13
00:00:36,640 –> 00:00:40,449
14
00:00:40,449 –> 00:00:42,910
از دیدگاه طراحان نرم افزار که
15
00:00:42,910 –> 00:00:45,250
می خواهید از آن محافظت کنید، حواس پرتی و گیج کننده خواهد بود. عملکرد داخلی
16
00:00:45,250 –> 00:00:48,280
و قادر به بازنگری آنها بدون
17
00:00:48,280 –> 00:00:51,760
تأثیر بر تجربه کاربران است، به
18
00:00:51,760 –> 00:00:54,940
نوعی مانند رانندگی با یک ماشین است که با
19
00:00:54,940 –> 00:00:57,390
پدال گاز فرمان و ترمز
20
00:00:57,390 –> 00:01:00,789
کار می کنید و نیازی به تنظیم
21
00:01:00,789 –> 00:01:04,119
مخلوط سوخت اکسیژن ندارید در حالی که رانندگی می کنید
22
00:01:04,119 –> 00:01:06,160
این عملکرد توسط افراد مختلف انجام می شود. ترکیبی
23
00:01:06,160 –> 00:01:09,160
از سنسورها و نرم افزارهای تجهیزات که
24
00:01:09,160 –> 00:01:11,310
همگی در طول سال ها بدون
25
00:01:11,310 –> 00:01:13,780
تداخل در عملکرد رانندگان
26
00:01:13,780 –> 00:01:17,470
خودرو تغییر کرده اند به ویرایش گرافیکی ما.
27
00:01:17,470 –> 00:01:20,560
ما قبلاً تصمیم گرفتهایم
28
00:01:20,560 –> 00:01:23,410
که از فهرستی از لیستها استفاده
29
00:01:23,410 –> 00:01:27,400
کنیم، ساختار هر شیء شکل، فهرستی است متشکل
30
00:01:27,400 –> 00:01:30,490
از آرایههای x و y، شناسه شیء
31
00:01:30,490 –> 00:01:34,360
، رنگ خط، عرض خط
32
00:01:34,360 –> 00:01:40,090
و مجموعهی پر روی بله یا خیر، حالا بیایید
33
00:01:40,090 –> 00:01:43,689
ببینیم چه چیزی توابعی که به آن نیاز داریم، سپس
34
00:01:43,689 –> 00:01:46,570
نسخه آزمایشی را اجرا می کنیم تا ببینیم چگونه از یک
35
00:01:46,570 –> 00:01:51,399
تابع به تابع دیگر حرکت می کنیم، ابتدا به یک
36
00:01:51,399 –> 00:01:54,189
تابع نیاز داریم تا لیست لیست ها
37
00:01:54,189 –> 00:01:57,360
را ایجاد کنیم که نام نقاشی جدید را می گذاریم،
38
00:01:57,360 –> 00:02:01,030
این یک لیست خالی شروع می شود که
39
00:02:01,030 –> 00:02:05,020
با لیست های شکل پر می شود.
40
00:02:05,020 –> 00:02:08,229
تابع add shape لیست هر شکل را
41
00:02:08,229 –> 00:02:12,360
اضافه می کند d2 لیستی را که توسط طراحی جدید ایجاد شده است،
42
00:02:12,360 –> 00:02:15,790
هنگامی که در برنامه اصلی خود add shape را فراخوانی
43
00:02:15,790 –> 00:02:18,870
می کنیم، پارامترهای
44
00:02:18,870 –> 00:02:23,670
مورد نیاز برای ایجاد لیست برای D را نیز فهرست می کنیم
45
00:02:24,250 –> 00:02:28,360
تا نقشه من را ترسیم کند، ما یک تابع
46
00:02:28,360 –> 00:02:31,510
به نام draw ایجاد می کنیم که شامل همه
47
00:02:31,510 –> 00:02:33,520
پارامترهای ترسیم برای گرید و
48
00:02:33,520 –> 00:02:39,820
ترسیم محور از یک حلقه for برای s در D برای
49
00:02:39,820 –> 00:02:43,120
تکرار در تمام اشکال استفاده می
50
00:02:43,120 –> 00:02:45,700
کند. در این تابع اقدامات زیادی وجود دارد. اجازه دهید
51
00:02:45,700 –> 00:02:50,050
نگاهی دقیق تر به ترسیم بیندازیم.
52
00:02:50,050 –> 00:02:54,610
t D
53
00:02:54,610 –> 00:02:57,489
چهار پارامتر بعدی محدوده
54
00:02:57,489 –> 00:03:00,540
ابعاد شبکه را در جهت x و y تنظیم میکند
55
00:03:00,540 –> 00:03:04,830
، پیشفرضها هیچکدام نیستند.
56
00:03:06,480 –> 00:03:09,239
57
00:03:09,239 –> 00:03:10,260
58
00:03:10,260 –> 00:03:15,330
59
00:03:15,330 –> 00:03:17,760
60
00:03:17,760 –> 00:03:20,790
مقادیر پیشفرض و بیان
61
00:03:20,790 –> 00:03:22,920
میکنیم که اگر
62
00:03:22,920 –> 00:03:26,310
شناسایی شدند و در برخی موارد
63
00:03:26,310 –> 00:03:32,370
در حلقه for snd شناسایی نشدند، باید چه اقدامی انجام دهیم، ما مقادیر را از لیست شکلها بیرون میکشیم
64
00:03:32,370 –> 00:03:34,410
و آنها را به متغیرهایی نسبت میدهیم
65
00:03:34,410 –> 00:03:38,030
66
00:03:39,900 –> 00:03:43,920
67
00:03:43,920 –> 00:03:47,849
تا ترسیم کنند. روش صحیح PLT
68
00:03:47,849 –> 00:03:54,030
dot fill یا PLT dot نمودار در نهایت ما به
69
00:03:54,030 –> 00:03:56,640
یک تابع برای هر نوع شکل نیاز
70
00:03:56,640 –> 00:03:59,790
داریم که آرایه های x و y را برای
71
00:03:59,790 –> 00:04:02,909
لیست شکل ایجاد می کند تا ابتدا
72
00:04:02,909 –> 00:04:06,900
به دو شکل اصلی و همه کاره دایره
73
00:04:06,900 –> 00:04:11,340
و مستطیل بچسبیم و در نهایت API ما
74
00:04:11,340 –> 00:04:15,180
شامل شود. بسیاری دیگر، همه این توابع
75
00:04:15,180 —