در این مطلب، ویدئو آموزش برنامه نویسی بازی پایتون: بازی مار قسمت اول با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,500 –> 00:00:03,360
بسیار خوب، در آموزش امروز ما
2
00:00:03,360 –> 00:00:04,950
یاد می گیریم که چگونه دزدکی بسیار محبوب درست
3
00:00:04,950 –> 00:00:07,020
4
00:00:07,020 –> 00:00:10,019
کنیم
5
00:00:10,019 –> 00:00:12,150
. بازی بسیار ساده است شما یک مار دارید
6
00:00:12,150 –> 00:00:15,120
و مار در اطراف آن حرکت می کند و به
7
00:00:15,120 –> 00:00:17,190
دنبال مقداری غذا و نگاهی است که با
8
00:00:17,190 –> 00:00:18,900
نقطه قرمز در اینجا نشان داده شده است و وقتی غذا را لمس می کند
9
00:00:18,900 –> 00:00:22,230
بدن مار طولانی تر می شود و
10
00:00:22,230 –> 00:00:24,600
اساسا فقط بروید و بروید و بروید تا زمانی
11
00:00:24,600 –> 00:00:27,269
که به مار ضربه بزنید. حاشیه
12
00:00:27,269 –> 00:00:29,160
صفحه اینطوری میمیری وگرنه بازی خیلی ساده
13
00:00:29,160 –> 00:00:29,519
14
00:00:29,519 –> 00:00:32,399
ایه من نمیتونم با خودم به عقب برگردم من هم
15
00:00:32,399 –> 00:00:35,670
میمیرم اگه قسمت بدن خودم رو لمس کنم
16
00:00:35,670 –> 00:00:37,200
خیلی سخته اونجا انجام بدم
17
00:00:37,200 –> 00:00:39,530
آره خوبه پس میبینی که بازنشانی امتیاز بازی حفظ میشه
18
00:00:39,530 –> 00:00:42,030
امتیاز بالا و
19
00:00:42,030 –> 00:00:44,850
کمی مکث وجود دارد، بنابراین
20
00:00:44,850 –> 00:00:48,780
بیایید شروع کنیم برای این آموزش،
21
00:00:48,780 –> 00:00:52,199
ما از پایتون 3 و ماژول لاک پشت
22
00:00:52,199 –> 00:00:53,610
استفاده خواهیم کرد، اما
23
00:00:53,610 –> 00:00:56,219
اگر هنوز از آن استفاده می کنید، در اکثر موارد باید در پایتون 2 کار کند.
24
00:00:56,219 –> 00:00:58,020
اگر می توانید، به روز رسانی را توصیه می کنم،
25
00:00:58,020 –> 00:01:00,149
بنابراین
26
00:01:00,149 –> 00:01:02,969
ما شروع به کار می کنیم، ما از ماژول لاک پشت
27
00:01:02,969 –> 00:01:04,589
استفاده می کنیم و اگر هر یک از آموزش های دیگر من را دیده اید،
28
00:01:04,589 –> 00:01:06,990
من فقط دوست دارم از این استفاده
29
00:01:06,990 –> 00:01:09,840
کنم، آن ساخته شده است، استفاده از بازی Pi بسیار ساده
30
00:01:09,840 –> 00:01:11,909
است. دوره پیچیده تر و
31
00:01:11,909 –> 00:01:14,159
قدرتمندتر است اما من فکر میکنم برای
32
00:01:14,159 –> 00:01:15,810
مبتدیها، ماژول لاکپشت واقعاً بسیار
33
00:01:15,810 –> 00:01:17,580
مفید است، بنابراین اولین کاری که باید
34
00:01:17,580 –> 00:01:21,299
انجام دهیم این است که صفحه را تنظیم کنیم و
35
00:01:21,299 –> 00:01:22,770
این اساساً پنجره اصلی است، بنابراین ما
36
00:01:22,770 –> 00:01:24,689
میخواهیم یک شی پنجره کوچک
37
00:01:24,689 –> 00:01:27,090
آن را WN بنامیم. این را هر چه می
38
00:01:27,090 –> 00:01:29,670
خواهید صدا کنید، اما شاید W می تواند پنجره باشد. من
39
00:01:29,670 –> 00:01:32,369
فقط به دلایلی از WN استفاده می کنم. صفحه لاک پشت با
40
00:01:32,369 –> 00:01:34,890
حروف بزرگ
41
00:01:34,890 –> 00:01:37,350
42
00:01:37,350 –> 00:01:39,540
43
00:01:39,540 –> 00:01:41,880
است. به خصوص در مورد
44
00:01:41,880 –> 00:01:44,250
حروف بزرگ
45
00:01:44,250 –> 00:01:47,340
من میخواهم