در این مطلب، ویدئو بازسازی کد پایتون: با استفاده از طناب، کتابخانه بازسازی پایتون|packtpub.com با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,570 –> 00:00:03,630
2
00:00:06,610 –> 00:00:09,830
سلام به بازسازی مجدد کد پایتون خوش آمدید،
3
00:00:09,830 –> 00:00:12,139
بنابراین امروز قصد دارم در مورد
4
00:00:12,139 –> 00:00:15,530
استفاده از ابزارهای بازآفرینی شخص ثالث به
5
00:00:15,530 –> 00:00:18,650
عنوان آخرین جلسه بازسازی
6
00:00:18,650 –> 00:00:22,579
کد پایتون صحبت کنم، بنابراین ما در مورد انجام مجدد به صورت دستی صحبت کردیم،
7
00:00:22,579 –> 00:00:25,340
اما سپس می
8
00:00:25,340 –> 00:00:28,730
خواهم یک نمای کلی از آن را به شما ارائه دهم. ابزارهایی که
9
00:00:28,730 –> 00:00:31,790
میتوانیم برای بازسازی خودکار آن استفاده کنیم، بنابراین
10
00:00:31,790 –> 00:00:35,170
دو نفر از تطبیق الگو استفاده میکنند تا به ما کمک کند تا
11
00:00:35,170 –> 00:00:37,370
چیزها را بازسازی کنیم و بسیار
12
00:00:37,370 –> 00:00:42,020
قویتر از استفاده از بازسازی با دست است
13
00:00:42,020 –> 00:00:45,470
زیرا کار دستی به این معنی است
14
00:00:45,470 –> 00:00:47,840
که احتمال خطاهای انسانی وجود دارد و شما به
15
00:00:47,840 –> 00:00:50,930
همان اندازه که ما دوست نداریم میدانید. همه ما سازندگان و
16
00:00:50,930 –> 00:00:53,120
با استفاده از ابزارهایی که
17
00:00:53,120 –> 00:00:55,550
فرآیند بازسازی را رسمی میکنند به ما کمک میکنند تا
18
00:00:55,550 –> 00:00:58,100
دوبارهسازی را سریعتر و بهتر انجام دهیم، بنابراین در این
19
00:00:58,100 –> 00:00:59,270
بخش میخواهیم به
20
00:00:59,270 –> 00:01:02,630
سه دو مجموعه مختلف نگاهی بیندازیم تا
21
00:01:02,630 –> 00:01:05,869
یک کتابخانه بازسازی پایتون با استفاده از
22
00:01:05,869 –> 00:01:09,020
موشهای کد برای انجام مسیر وجود داشته باشد. کارخانه حافظه و سایر
23
00:01:09,020 –> 00:01:11,659
ابزارهای موجود برای بازسازی مجدد، بیایید
24
00:01:11,659 –> 00:01:15,200
ابتدا روی طناب تمرکز کنیم، بنابراین طناب یک
25
00:01:15,200 –> 00:01:18,609
پروژه منبع باز است در مورد اجرای
26
00:01:18,609 –> 00:01:20,859
عملکرد برای
27
00:01:20,859 –> 00:01:23,509
بازسازی به طور جالبی h قرار نیست
28
00:01:23,509 –> 00:01:25,969
به تنهایی از آن استفاده شود یا آن را به عنوان یک
29
00:01:25,969 –> 00:01:27,649
ماژول وارد کند، اما قرار است
30
00:01:27,649 –> 00:01:30,229
در یک IDE ادغام شود، بنابراین چه
31
00:01:30,229 –> 00:01:33,889
از کد اتم یا ویژوال استودیو
32
00:01:33,889 –> 00:01:37,249
استفاده کنید، هر دو می توانند از طناب در قسمت پشتی
33
00:01:37,249 –> 00:01:38,270
استفاده کنند. به برخی از
34
00:01:38,270 –> 00:01:41,179
اسناد نگاه کنید تا ببینید طناب چه کاری می تواند انجام دهد
35
00:01:41,179 –> 00:01:43,159
و چگونه با طناب ادغام می شویم، بنابراین
36
00:01:43,159 –> 00:01:45,170
طناب در github یک
37
00:01:45,170 –> 00:01:47,569
کتابخانه بازسازی پایتون است و می توانید ببینید که
38
00:01:47,569 –> 00:01:49,819
به طور مداوم به روز می شود، بنابراین آخرین
39
00:01:49,819 –> 00:01:51,889
به روز رسانی چهار روز پیش بود، اما آن را انجام داده است.
40
00:01:51,889 –> 00:01:53,810
برای ده سال شروع شده است که در واقع
41
00:01:53,810 –> 00:01:55,459
برای یک نرمافزار منبع باز کاملاً باورنکردنی است،
42
00:01:55,459 –> 00:02:01,909
بنابراین طناب میتواند بسیاری
43
00:02:01,909 –> 00:02:03,649
از بازسازیهای استاندارد
44
00:02:03,649 –> 00:02:05,090
را انجام
45
00:02:05,090 –> 00:02:07,009
46
00:02:07,009 –> 00:02:10,098
دهد.
47
00:02:10,098 –> 00:02:11,420
برای تغییر ساختار چیزها با استفاده از
48
00:02:11,420 –> 00:02:14,000
عبارات منظم، می توانید کارخانه ای را معرفی کنید
49
00:02:14,000 –> 00:02:16,490
که یک الگوی پایه برای
50
00:02:16,490 –> 00:02:18,640
کارخانه است، بنابراین می توانید با معرفی یک
51
00:02:18,640 –> 00:02:19,760
کارخانه
52
00:02:19,760 –> 00:02:22,099
یا یک الگوی کارخانه آفریقایی، می توانید
53
00:02:22,099 –> 00:02:25,280
امضای روش را تغییر دهید، یعنی
54
00:02:25,280 –> 00:02:26,689
تغییر متغیر. نام هایی که وارد
55
00:02:26,689 –> 00:02:29,510
تابع می شوند یا می توانید یک mod خود
56
00:02:29,510 –> 00:02:30,890
را به بسته تبدیل کنید و
57
00:02:30,890 –> 00:02:33,079
برعکس می توانید فیلدها را با استفاده از
58
00:02:33,079 –> 00:02:36,739
کلاس ها و چیزهای دیگر محاسبه کنید بنابراین
59
00:02:36,739 –> 00:02:38,569
نکته جالب این است که شما می توانید در واقع
60
00:02:38,569 –> 00:02:42,409
از ردیف استفاده کنید اما
61
00:02:42,409 –> 00:02:45,200
استفاده از طناب توصیه نمی شود. به خودی خود، بنابراین دو
62
00:02:45,200 –> 00:02:48,980
روش استفاده از طناب شماره یک با استفاده از چیزی است که به
63
00:02:48,980 –> 00:02:51,349
آن سرور زبان پایتون می گویند
64
00:02:51,349 –> 00:02:55,959
که در IDE خانگی آن وجود دارد، بنابراین اگر پایتون را در
65
00:02:55,959 –> 00:02:59,180
اتم دارید، کاری که می خواهید انجام دهید این است
66
00:02:59,180 –> 00:03:03,290
که بسته IDE Python را نصب کنید که
67
00:03:03,290 –> 00:03:06,109
تعداد زیادی پایتون را ادغام می کند. بسته هایی که به شما کمک می کنند به
68
00:03:06,109 –> 00:03:09,709
عنوان مثال به منابع ساده نگاه
69
00:03:09,709 –> 00:03:12,409
کنید به طرح کلی نگاه کنید و مهمتر از همه
70
00:03:12,409 –> 00:03:15,859
اصلاحات را انجام دهید، بنابراین
71
00:03:15,859 –> 00:03:20,870
اگر روی پایتون و اتم هستید از طناب استفاده کنید، بنابراین پروتکل
72
00:03:20,870 –> 00:03:23,049
سرور زبان پایتون را پیاده سازی می
73
00:03:23,049 –> 00:03:26,599
کند و یکی از موارد
74
00:03:26,599 –> 00:03:29,060
استفاده از آن است. طناب برای تکمیل و تغییر نام
75
00:03:29,060 –> 00:03:32,269
، از طرف دیگر، اگر از
76
00:03:32,269 –> 00:03:34,690
کد ویژوال استودیو استفاده می کنید، می خواهید افزونه
77
00:03:34,690 –> 00:03:41,329
مایکروسافت در مقابل کد پایتون را نصب کنید، بنابراین
78
00:03:41,329 –> 00:03:43,639
ما نگاهی می اندازیم که این
79
00:03:43,639 –> 00:03:45,530
پسوند کد ویژوال استودیو برای پایتون است. n زبان
80
00:03:45,530 –> 00:03:48,680
و شما می توانید refactoring و واحد
81
00:03:48,680 –> 00:03:50,299
تست ها را برای آن انجام دهید و این روشی است که
82
00:03:50,299 –> 00:03:53,709
کد ویژوال استودیو دارای طناب است،
83
00:03:53,709 –> 00:03:56,329
بنابراین می توانید ببینید که کد ویژوال استودیو
84
00:03:56,329 –> 00:03:58,639
متأسفانه تنها تعدادی
85
00:03:58,639 –> 00:04:00,590
از عملکرد طناب را پیاده سازی کرده است، بنابراین می توانید
86
00:04:00,590 –> 00:04:03,260
نام خود را تغییر دهید و می توانید متغیرها را استخراج کنید. شما می توانید
87
00:04:03,260 –> 00:04:05,209
متدها را استخراج کنید و می توانید واردات را مرتب کنید،
88
00:04:05,209 –> 00:04:07,609
بیایید ببی