در این مطلب، ویدئو بازی Python High Low قسمت 1 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,240 –> 00:00:01,829
در این آموزش ما به
2
00:00:01,829 –> 00:00:04,470
ایجاد یک بازی با کیفیت بالا در پایتون می پردازیم، بنابراین
3
00:00:04,470 –> 00:00:06,120
بازی در واقع چگونه به خوبی
4
00:00:06,120 –> 00:00:07,200
انجام می شود، ابتدا به خوبی به بازی اصلی نگاهی می اندازیم که
5
00:00:07,200 –> 00:00:09,540
ابتدا باید
6
00:00:09,540 –> 00:00:10,889
پارامترهای آن را تنظیم کنید. بازی بنابراین شما
7
00:00:10,889 –> 00:00:12,269
باید خوب نگاه کنید آیا بازی
8
00:00:12,269 –> 00:00:15,210
از 1 تا 10 یا 1 تا 100 خواهد بود بنابراین وقتی
9
00:00:15,210 –> 00:00:16,770
کاربر اندازه بازی را انتخاب کرد
10
00:00:16,770 –> 00:00:18,060
می توانیم به قسمت بعدی برویم که در
11
00:00:18,060 –> 00:00:20,550
واقع عدد تصادفی را از این
12
00:00:20,550 –> 00:00:22,410
طریق انتخاب می کند. این یک عدد مخفی است و کاربر
13
00:00:22,410 –> 00:00:23,609
نمی داند چیست زیرا این همان
14
00:00:23,609 –> 00:00:25,859
چیزی است که آنها سعی می کنند حدس بزنند، بنابراین در مرحله بعدی
15
00:00:25,859 –> 00:00:27,529
می توانیم از کاربر بخواهیم
16
00:00:27,529 –> 00:00:29,820
از آن حدس بزند و در واقع می توانیم ببینیم که آیا عدد صحیح است یا خیر.
17
00:00:29,820 –> 00:00:31,410
18
00:00:31,410 –> 00:00:33,180
همان عدد مخفی است و اگر آنها هستند،
19
00:00:33,180 –> 00:00:35,090
در واقع می توانیم بگوییم که آنها برنده هستند و
20
00:00:35,090 –> 00:00:38,100
اگر تعداد آنها از عدد مخفی بیشتر باشد،
21
00:00:38,100 –> 00:00:40,379
می گوییم که آنها خیلی زیاد هستند یا
22
00:00:40,379 –> 00:00:42,090
اگر بازی کمتر از آن است، می گوییم
23
00:00:42,090 –> 00:00:44,550
که آنها برنده هستند. خیلی کم است، بنابراین ابتدا باید چه کاری انجام
24
00:00:44,550 –> 00:00:46,320
دهیم خوب باید از ابتدا شروع کنیم،
25
00:00:46,320 –> 00:00:47,910
شما باید پارامتر را تنظیم کنید
26
00:00:47,910 –> 00:00:50,280
بنابراین، آیا بازی 1 به 10
27
00:00:50,280 –> 00:00:53,760
یا 1 به 100 خواهد بود، ما میتوانیم
28
00:00:53,760 –> 00:00:55,530
با ایجاد یک سیستم منو برای
29
00:00:55,530 –> 00:00:59,670
بازیکنان شروع کنیم تا بتوانیم منویی داشته باشیم که
30
00:00:59,670 –> 00:01:02,340
میگوید اگر 1 را فشار دهند، از
31
00:01:02,340 –> 00:01:04,290
1 میشود. به 10 یک بازی مبتدی اگر
32
00:01:04,290 –> 00:01:06,900
آنها 1 به 100 را انتخاب کنند که بازی آسانی است اگر
33
00:01:06,900 –> 00:01:09,750
3 را انتخاب کنند 1 به 1000 می شود
34
00:01:09,750 –> 00:01:11,610
که بازی سختی است یا اگر چهار را انتخاب
35
00:01:11,610 –> 00:01:13,619
کنند 1/2 میلیون می شود که
36
00:01:13,619 –> 00:01:15,509
متخصص است. بنابراین اولین کاری که
37
00:01:15,509 –> 00:01:16,979
میخواهید انجام دهید این است که در واقع یک محیط پایتون راهاندازی کنید
38
00:01:16,979 –> 00:01:19,500
و از آنها بخواهید
39
00:01:19,500 –> 00:01:21,509
برای اندازه بازی انتخابی انجام دهند، بنابراین
40
00:01:21,509 –> 00:01:23,220
من از pycharm از JetBrains استفاده میکنم
41
00:01:23,220 –> 00:01:26,670
و میتوانیم pycharm را با
42
00:01:26,670 –> 00:01:28,470
محیط پایتون نصب کنیم و ما. قصد
43
00:01:28,470 –> 00:01:31,140
ایجاد یک پروژه جدید در پروژه را دارم، من
44
00:01:31,140 –> 00:01:33,079
این را بالا پایین می نامم و
45
00:01:33,079 –> 00:01:35,490
در زیر مفسر پروژه ما
46
00:01:35,490 –> 00:01:36,509
مطمئن شوید که
47
00:01:36,509 –> 00:01:39,360
مفسر 3.6 یا پایتون 3 3 امتیاز 6 4
48
00:01:39,360 –> 00:01:42,000
بالا را دارید، پس وقتی این کار را انجام دادم سپس میتوانم
49
00:01:42,000 –> 00:01:46,829
بازی را با فشار دادن اینتر شروع کنم، بنابراین
50
00:01:46,829 –> 00:01:48,329
اکنون آمادهایم یک پوشه پایتون جدید بسازیم،
51
00:01:48,329 –> 00:01:49,860
بنابراین میخواهم روی پروژه کلیک راست کنید
52
00:01:49,860 –> 00:01:52,259
و به فایل جدید و سپس پایین
53
00:01:52,259 –> 00:01:55,649
فایل پایتون بروید، این به من اجازه می دهد تا نامی برای
54
00:01:55,649 –> 00:01:57,240
فایل بگذارم زیرا این بخشی از
55
00:01:57,240 –> 00:01:59,610
پروژه بالا/پایین است که من در واقع
56
00:01:59,610 –> 00:02:06,350
این بازی را با کیفیت پایین می نامم و روی بازگشت کلیک کنید.
57
00:02:06,350 –> 00:02:10,348
محیط من اکنون باز شد
58
00:02:10,348 –> 00:02:11,640
یکی از اولین کارهایی که میخواهم انجام دهم این
59
00:02:11,640 –> 00:02:14,870
است که فقط برو
60
00:02:14,870 –> 00:02:17,880
، فقط اینجا را بزرگنمایی میکنم، بنابراین فقط میخواهم
61
00:02:17,880 –> 00:02:25,290
بازی پرانتز براکت را چاپ کنم و سپس
62
00:02:25,290 –> 00:02:27,540
راست کلیک میکنم و سپس
63
00:02:27,540 –> 00:02:30,599
در پنجره خروجی ما پایین بازی را اجرا
64
00:02:30,599 –> 00:02:32,069
می کنید، در واقع می توانید
65
00:02:32,069 –> 00:02:34,860
ببینید که عنوان بازی بالا پایین می آید، این
66
00:02:34,860 –> 00:02:36,690
بدان معناست که مترجمان ما کار می کنند و
67
00:02:36,690 –> 00:02:39,660
ما یک خروجی دریافت می کنیم، بنابراین یکی از اولین
68
00:02:39,660 –> 00:02:42,150
کارهایی که باید انجام دهیم یک توسعه دهنده در
69
00:02:42,150 –> 00:02:51,540
واقع در یک مکان نام شما قرار گرفته است، بنابراین
70
00:02:51,540 –> 00:02:53,610
در این مورد من wwl مزدا combi
71
00:02:53,610 –> 00:02:56,340
دارم، شما باید نام خود را در اینجا قرار دهید اکنون
72
00:02:56,340 –> 00:02:58,019
این فقط یک نظر برای ایجاد یک
73
00:02:58,019 –> 00:03:00,030
نظر است تا در واقع اجرا نشود، اما برای
74
00:03:00,030 –> 00:03:03,030
این طراحی شده است. برنامه نویسان، بنابراین
75
00:03:03,030 –> 00:03:05,280
در اینجا ما بازی بالا-پایین را داریم، بنابراین
76
00:03:05,280 –> 00:03:06,870
بیایید اولین چیزی را که می خواهیم شروع کنیم
77
00:03:06,870 –> 00:03:08,610
این کار در واقع ایجاد یک سیستم کوچک بود،
78
00:03:08,610 –> 00:03:11,010
بنابراین ما می خواهیم چیزی را به کاربر نمایش دهیم
79
00:03:11,010 –> 00:03:14,040
تا بتوانیم از این عبارت چاپ استفاده
80
00:03:14,040 –> 00:03:17,989
کنیم، بنابراین من از براکت چاپ استفاده می کنم
81
00:03:17,989 –> 00:03:21,060
و در اینجا می خواهم
82
00:03:21,060 –> 00:03:23,070
آهنگ نقل قول سه گانه ای را که استفاده می کنید قرار دهم.
83
00:03:23,070 –> 00:03:27,739
نقل قول های سه گانه دوبل 1 2 3 را فشار دهید و enter را فشار دهید enter به
84
00:03:27,739 –> 00:03:30,510
این ترتیب من چند خط خالی دارم اکنون
85
00:03:30,510 –> 00:03:33,000
این متنی از پیش قالب بندی شده به شما می دهد بنابراین
86
00:03:33,000 –> 00:03:35,040
به جای اینکه آن را به درستی ردیف کنید می
87
00:03:35,040 –> 00:03:40,400
توانم فقط 1-1 را به 10 برسانم و
88
00:03:40,400 –> 00:03:43,079
از نسخه قبلی خودمان ما در
89
00:03:43,079 –> 00:03:48,720
واقع می توانیم بازی مبتدی داشته باشیم، سپس
90
00:03:48,720 –> 00:04:00,150
می توانیم به بازی آسان 1 تا 100 برویم، سپس می
91
00:04:00,150 –> 00:04:05,760
توانیم 3 1 2000 داشته باشیم و این یک بازی سخت است
92
00:04:05,760 –> 00:04:12,389
و سپس برای یک تا یک میلیون
93
00:04:12,389 –> 00:04:14,579
، اگر دوست دارید، می توانید کاما را در آن قرار دهید.
94
00:04:14,579 –> 00:04:21,720
این هیچ متخصصی نیست و سپس
95
00:04:21,720 –> 00:04:24,479
میتوانیم براکت را ببندیم، بنابراین من
96
00:04:24,479 –> 00:04:26,820
فقط دستور s را میدهم و سپس
97
00:04:26,820 –> 00:04:27,480
بازی را اجرا میکنم
98
00:04:27,480 –> 00:04:29,400
مانند ضربه زدن به پایین اینجا در
99
00:04:29,400 –> 00:04:31,260
سمت چپ و شما در واقع میتوانید
100
00:04:31,260 –> 00:04:33,030
یک منو ببینید. سیستم بالا آمد، بنابراین یک دو
101
00:04:33,030 –> 00:04:34,950
سه چهار به دست آورد، بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این است که
102
00:04:34,950 –> 00:04:37,200